Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisten raskausuutiset surettaa

Vierailija
17.06.2021 |

Näin 31-vuotiaana sinkkuna nousee joka kerta ahdistus kun kuulee tuttavapiirissä vauvauutisia. Harteilla iso pelko etten itse koskaan saa kokea samaa. Viime vuonna tuli ero ja sen jälkeen on ollut vaikeaa saada itseään kasaan. Nyt alkaa käydä tosi rankaksi kuulla näitä raskausuutisia kun korostuu jatkuvasti se huoli omasta tilanteesta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lapsessa on niin hienoa, että sellainen pitää saada?

Rakkaus.

Vierailija
42/46 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lapsessa on niin hienoa, että sellainen pitää saada?

Rakkaus.

Säälittävää. Tiedäthän, että lapsi ei välttämättä tule rakastamaan sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yksinhuoltajuudessa hirvittää? Itse en osaisi kuvitella että tekisin jonkun kanssa lapset. Mutta toisaalta minussa on joku "vika" kun en ole koskaan ollut edes ihastunut kehenkään enkä kokenut tarvetta parisuhteeseen. Olen 34v ja odotan nyt toista, esikoinen on 10-vuotias. Sama tuttavamies kummankin isä, koti-inseminaatiolla saaneet alkunsa. Esikoista aloin odottamaan heti eka yrityksestä, mutta olinkin 23v silloin. Tätä toista sai 1,5v yrittää, ei tosin ihan joka kierrossa. Olemme ns. kumppanuusvanhempia, vaikka ei tuo sana ollut minulla tiedossa 10 vuotta sitten.

Vierailija
44/46 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa blokata tai vähintään hiljentää kaikki, jotka somessa jauhaa jostain raskauksista tai perheistä yms. 

Vierailija
45/46 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan samassa tilanteessa joskus. Tavattiin miehen kanssa kun olin 34 ja lapset sain aika pian tuon jälkeen. Oli täysin oikea ikä ja elämänvaihe minulle jälkeenpäin ajateltuna, mutta muistan miten kipuilin samalla tavalla kuin ap ollessani vielä sinkku.

Vierailija
46/46 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 31. Moni on 40+. Ehkä voit ohittaa ne uutiset, ei kaikki muutenkaan tee lapsia.