Mies laittanut meidän talon sijoituslainan vakuudeksi
Ei v!ttu! Mä en tajua miten näin on voinut tapahtua… Mies innostui sijoittamaan viime vuonna ja ottanut liki sata tonnia lainaa siihen meidän taloa vakuutena käyttäen. Mä en oo mikään sijoittaja, mutta mulle tää ei kyllä käy, en halua ottaa talon suhteen riskiä, jos siellä sijoitukset menevät h*l vettiin. En tajua miten ei edes oo kertonu mulle ja nyt sitten selittelee kaiken menevän hyvin.Mitä voin tehdä??
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Miksi asioissa olisi epäselvyyttä, onko miehesi jotenkin tyhmä?
Jospa ei nyt vaikka olisikaan?Hohhh...hoijaa....
Aika tavallista laittaa vakuudeksi jotain arvokasta ja tässä yhteydessä voisi kysyä, että minkä vakuuudeksi laittoi??
Kukaan ei tainnut vielä kysyä.Sen voi myös kertoa, jos vastauksiakin toivoo?
Oliko joku sijoituslaina? Kertoihan ap sen jo aloituksessaan
Äiti, äiti, mikä on vivutusrahasto?
Hiljaa ja jatka teltan pystyttämistä!
Kaikilla kunnon av-mammoilla on useita kymmeniä tuhansia sijoituksia. Tervetuloa kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa siis olla miehen talo, muuten ei olisi yksin pystynyt laittamaan vakuudeksi sinun tietämättä.
Suu suppuun nyt.
Jep. Jotain järkeä näihin provoihin. Tottakai mies saa ottaa lainaa omaa taloaan vastaan ja sijoittaa rahat parhaaksi katsomallaan tavalla. Se on hänen asiansa.
Ap miten menee, teitkö jotain tänään, esim yhteyttä juristiin tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa siis olla miehen talo, muuten ei olisi yksin pystynyt laittamaan vakuudeksi sinun tietämättä.
Suu suppuun nyt.Jep. Jotain järkeä näihin provoihin. Tottakai mies saa ottaa lainaa omaa taloaan vastaan ja sijoittaa rahat parhaaksi katsomallaan tavalla. Se on hänen asiansa.
Se on puoliksi ap:n omistama talo.
Miksi kommentoitte lukematta ketjua yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko talo molempien nimissä? Miten pankki edes voi antaa lainaa sellaisessa tilanteessa, jos toiselta omistajalta ei ole myöntymystä?
Jos se olisi mun talo ja olisin ap, ottaisin eron välittömästi.Puoliksi omistetaan. EN TAJUA miten se on lainaa saanut? Huijannut pankkia? Ap
Ei onnistu jos sun nimi on talon papereissa ja lainassa. Meidän talo on nimittäin vakuutena mun sijoituslainassa (perustin yrityksen jota varten tarvitsin lainaa) ja todellakin tarvitsi miehen nimet niihin papereihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko talo molempien nimissä? Miten pankki edes voi antaa lainaa sellaisessa tilanteessa, jos toiselta omistajalta ei ole myöntymystä?
Jos se olisi mun talo ja olisin ap, ottaisin eron välittömästi.Puoliksi omistetaan. EN TAJUA miten se on lainaa saanut? Huijannut pankkia? Ap
Ei onnistu jos sun nimi on talon papereissa ja lainassa. Meidän talo on nimittäin vakuutena mun sijoituslainassa (perustin yrityksen jota varten tarvitsin lainaa) ja todellakin tarvitsi miehen nimet niihin papereihin.
Ketjussa on jo selitetty, että se on mahdollista. Pantata voi, myydä ei.
Kaverin ex-mies väärensi kaverin suostumuksen pankille ja panttasi yhteisen rivarikämpan uuden asuntolainan vakuudeksi. Oli ottanu lainan jolla rakensi talon ja hevostallin salarakkaansa kanssa. Että semmosia luomakunnan kruunuja.
Niin tämä!
Ottaisin myös heti tänään yhteyden juristiin. Voi olla vaikeaa saada oman talonpuolikkaansa rahoja pois ja taloa myytyä, kun mies on toiminut noin. Tarvitset siihen ap juristia joka tapauksessa.
Eihän muuten miehesi ole juristi tai hänen läheisensä? Sinun on joka tapauksessa nyt palkattava itsellesi välittömästi oikeusapua.