Voisitko seurustella miehen kanssa, joka myöntää että oli etsimässä pelkkää seksiseuraa?
Eli tapasit miehet treffisovelluksessa, ja vähän aikaa tapailtuanne myöntää että alunperin etsi pelkkiä yhden illan juttuja mutta sitten tykästyikin sinuun niin että halusi jatkaa tapailua. Jatkaisitko?
Kommentit (43)
Riippuu missä asioissa valehteli aluksi. Oliko sanonut, että etsii seurustelukumppania? Huokailiko sängyssä, et me seurustellaan nyt?
Pakko kysyä, miten sinä oletit että mies haluaa muuta kuin seksiä, ja ennen kaikkea, miksi menit noin kevyesti sänkyyn?
Siskot, älkää olettako mitään! Jos seksi ilman seurustelua ei ole ok, älä "anna" heti. Jos se on ok, niin mikä tässä on ongelma?
Rouva 52v
Vappu pimiö on aloittanut nykyisen suhteensa noin.
Minkä takia ihmiset laittaa noita ilmoituksia sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä lopettaisin tapailun siihen, että mies kertoisi alunperin olleensa vain seksiseuran tarpeessa. Sehän on hienoa, että vastaan olisi tullut ihminen, jonka kanssa halusikin mennä pidemmälle 😊
Ai, mulle seksi on pidemmälle menoa kuin toiseen tutustuminen ;)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä minulla menee vähintään vuosi tutustua toiseen sillä tasolla että koen ajatuksen parisuhteesta hyvänä. Ihmiset on niin monisyisiä. Ja tämäkin aokajana silloin kun tutustuu yhteen ihmiseen kerrallaan, en tarkoita mitään massadeittailua. Eikö kaikki tapailu ole vähän niinkuin seksisuhde niin kauan kun statusta ei määritellä tarkemmin? N32
Minusta olennaista on mitä suhde pitää sisäällään ja mihin suhde tähtää. Silloin kyseessä on seksisuhde, jos jo alun perin ajatuksena on, ettei siitä mitään muuta haeta. Mutta jos molemmat osapuolet ovat hakemassa parisuhdetta ja suhteessa on mukana muitakin elementtejä kuin pelkkä seksi, ei voi puhua seksisuhteesta, vaikka suhde olisikin vasta tapailuasteella.
En kyllä uskoisi moisiin höpötyksiin
Mä halusin itse pelkkää s- seuraa, mutta kun se mies oli sitten pitemmän päälle niin älyttömän mahtavaa seuraa, että erehdyin kysymään että mitä jos seurusteltaisiin vähän vakavammin. Ei olisi pitänyt.
Mies ei innostunut, vaan selitteli kaikenlaista, ja että haluaisi jatkaa näin.
Noh jatkettiin jonkin aikaa niin, mutta kun tiesin ettei mies muuta halua, niin en jaksanut olla kiinnostunut vaan ihastuin nykyiseen mieheeni. Kun sitten lopetin yhteydenpidon häneen, niin hän alkoikin tivaamaan syytä ja oli ihan valmis alkamaan seurustella kanssani. Harmi vain, että oli jo liian myöhäistä sille. Tai oikeastaan hyvä, koska kyllä hänellä on seuraa riittänyt, ja lapsiakin on väkerretty isättömiksi matkan varrella.
Joskeenkin ääliö täytyy olla jos menee noin sanomaan. Ihan kaikkea ei kannata sanoa ääneen. Ei jakoon.
Vierailija kirjoitti:
No en edes valitsisi sellaista joka kertoo hakevansa nimenomaan vain seksiä (ja lisöksi että on varattu, poly, bdsm ym tarkennuksia perään).
Muissa tapauksissa tuskin haittaisi. ELi jos ei ole deittisovellusta laittanut mitään erikoista ja sitten kertoisi tämän mutta kyseessä olisi mielenkiintoinen ihminen, niin mikä ettei.
Omakohtainen kauhein "seurustelutapaus" on se kuin mies EI hakenut seksiseuraa, vaan satunnaista seuraa "mukavaan" yhdessäoloon. Se oli sitten sitä kuuluisaa kotiliekkiharjoittelua, tv-katselua, vanhempien kanssa illastamista. Mutta ei fyysistä kontaktia.
Samanlainen kauhuseurustelu löytyy minultakin! Mies halusi viettää paljon aikaa yhdessä ja vei jopa sinne illalliselle vanhempien luokse. Puhui seksistä paljon mutta säikähti kun sitten oikeasti ehdotin sitä, edettiin herran mielestä liian nopeasti. Vietettiin taas aikaa yhdessä aivan normaalisti kuten ennenkin, kunnes menin sanomaan jotain vakavammasta suhteesta. Mies suuttui ja ihmetteli mistä olin saanut tuollaista päähäni, mistä muka päättelin että oltiin oikeassa parisuhteessa.
En tiedä sitten miten hitaasti hänen edelliset suhteensa olivat edenneet jos melkein vuoden tunteminen sekä illastaminen vanhemmilla, joille minut esiteltiin tyttöystävänä oli liian nopeaa eikä tarpeeksi vakava suhde.
No mitä jos tapaan vaikka kuntosalilla miehen joka vuoden seurustelun jälkeen paljastaakin että oli tullut salille vain treenaamaan?
En. Lopettaisin kaiken yhteydenpidon mieheen samaten.
En. Ilman molemminpuolista tunnetta seksi on kuin vessassa kävisi.Kun tunteet ovat mukana, ei enää tosin puhutakaan seksistä, vaan rakastelusta.
Jatkaisin. Eikö se ole vaan imartelevaa että viekin jalat alta joltain vaikka se ei ollutkaan tarkoituksena?
Moni suhde alkaa yhdenillanjutusta. Ensin siitä tulee kahden illan juttu, sitten useamman ja pian jo kannetaankin kamppeet saman katon alle.
Vähän horahtava mies, mutta eipähän varmaan ole aseksuaali tai suhteessa pihtari.
Valehtelu ei kyllä ole ok ja hieman tyhmänä pidän miestä, joka menee tuollaista tunnustamaan. Onko ap miehestä keskustelijaksi vai onko pelkkää sänkykamaa?
Etsin itsekin lähinnä seksiseuraa niin olisihan se yllätys. En ottaisi itseeni, mutta en tiedä haluaisinko mitään parisuhde kuvioita…
Joo se on aina ällöttävää kun panoseura haluaa alkaa leikkiä kotia.
Se muuten pettää ja haluaa sitten alkaa seurustella sen kanssa minkä kanssa petti sua. Nuo miehet on sitä typpiä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisin. Eikö se ole vaan imartelevaa että viekin jalat alta joltain vaikka se ei ollutkaan tarkoituksena?
Moni suhde alkaa yhdenillanjutusta. Ensin siitä tulee kahden illan juttu, sitten useamman ja pian jo kannetaankin kamppeet saman katon alle.
Tämä. Toki vaikuttaahan se miten tuon asian ilmaisee ja missä kohtaa jne. ja mikä lähtötilanne on ollut.
Omalla kohdalla kävi niin että mieheni olo just eronnu pidemmästä n. 8v suhteesta kun tavattiin deittisovelluksessa. No ollaan jotain 4v nyt oltu yhdessä ja jossain välissä randomisti tuli puheeksi kuinka aika on kulunut nospaa ja ihana kun päädyttiin yhteen. Silloin mies avoimesti kertoi et oli alunperin ajatellut että ottaa "vähän rennommin" ja ei ollut kuvitellu että alkaisi suhteeseen uudelleen kovin pian. Veinkin kuulemma vaan jalat alta ja se suunnitlema meni vähän sit uusiksi. Hän kerkes vaan yhden toisen naisenkaa jutella ennen mua mutta eivät kai ehtineet edes tavata kuitenkaan. Ite olin siinä vaiheessa deittaillu melkeen 20 eri äijänkaa (siis vaan deittaillu, ei seksiä) ja valmis lyömään hanskat tiskiin ja menin todella rennosti nykyisen miehenkaa treffeille sillä ajatuksella että poistan koko deittiapin jos nyt ei tuu mitään :D siinäpä sit kai oli kohtalo mukana. Ja itse tosiaan koin imartelevana ajatuksen että mun takia mies onkin lupunut rilluttelun tarpeestaan aiemman pitkän suhteen jälkeen!
En tiedä millä tavalla oisin ton kommentin ottanut erilaisessa tilanteessa esim. joltain villimmin elelleeltä pelimiestyyliseltä ikisinkulta.
Eli mies haluaisi vakiopanon jolla ei ole muita suhteita? En. Seksisuhdetta toki voisin jatkaa mutta en seurustella.