Voisitko seurustella miehen kanssa, joka myöntää että oli etsimässä pelkkää seksiseuraa?
Eli tapasit miehet treffisovelluksessa, ja vähän aikaa tapailtuanne myöntää että alunperin etsi pelkkiä yhden illan juttuja mutta sitten tykästyikin sinuun niin että halusi jatkaa tapailua. Jatkaisitko?
Kommentit (43)
Samaa se selittää niille muillekin.
Ei se maailman ensimmäinen parisuhteeksi muuttunut seksisuhde olisi.
Muuten ei haittaisi, mutta lähinnä se, että valehteli siellä treffisivulla etsivänsä jotain vakavaa ja esitti samaa mullekin ja myöhemmin myöntää että sanoi vaan niin koska silleen saa helpommin naisia seksin. Mistä kaikesta muustakin siis valehtelee?
Miksi ihmeessä lopettaisin tapailun siihen, että mies kertoisi alunperin olleensa vain seksiseuran tarpeessa. Sehän on hienoa, että vastaan olisi tullut ihminen, jonka kanssa halusikin mennä pidemmälle 😊
Parempi tilannehan tuo olisi kuin mies, joka ottaa parisuhteeseen ihan kenet saa. Todellakin kelpaisi, koska sehän tarkoittaa, että olen nainen, jonka takia haluaa parisuhteen.
Riippuu onko aluksi esittänyt jotain muuta eli valehdellut.
Jos itse olen mieheen tykästynyt niin voihan sitä jatkaa, en vaan ihan helpolla luo tunteita eli mies voi joutua tykkäämään minusta aika pitkään ennenkuin tykästyn häneen. Pelkkä kuori kun ei riitä muuhun kuin alkukiinnostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei haittaisi, mutta lähinnä se, että valehteli siellä treffisivulla etsivänsä jotain vakavaa ja esitti samaa mullekin ja myöhemmin myöntää että sanoi vaan niin koska silleen saa helpommin naisia seksin. Mistä kaikesta muustakin siis valehtelee?
Joo ei jatkoon. Hyi.
Todennäköisesti jatkaisin, mikäli olisin tykästynyt mieheen. Vaikka noin lähtökohtaisesti seksisuhteita harrastavat ihmiset ovat minulle turn off, en harrasta niitä itsekään.
Mistä tiedät ettei vaan valehtele sinulle nytkin, koska haluaa pitää vakipanona?
No en edes valitsisi sellaista joka kertoo hakevansa nimenomaan vain seksiä (ja lisöksi että on varattu, poly, bdsm ym tarkennuksia perään).
Muissa tapauksissa tuskin haittaisi. ELi jos ei ole deittisovellusta laittanut mitään erikoista ja sitten kertoisi tämän mutta kyseessä olisi mielenkiintoinen ihminen, niin mikä ettei.
Omakohtainen kauhein "seurustelutapaus" on se kuin mies EI hakenut seksiseuraa, vaan satunnaista seuraa "mukavaan" yhdessäoloon. Se oli sitten sitä kuuluisaa kotiliekkiharjoittelua, tv-katselua, vanhempien kanssa illastamista. Mutta ei fyysistä kontaktia.
Kyllä, oma suhde on alkanutkin noin. Ennen nykyistä vastaan tuli vain niitä miehiä jotka kierteli ja kaarteli, eivät itsekään tienneet mitä halusivat. Pahimpia on ne jotka sanoo sen mitä luulevat että haluat kuulla, vaikka painottaisit tuhat kertaa että arvostat rehellisyyttä todella paljon.
Tykästyi sinuun mutta mikä on suhteen tilanne nyt? Jos mies tarjoaa pelkkää seksia niin en jatkaisi. Jos on valmis tapailemaan sinua seurustelumielessä eikä tapaile muita niin sitten kyllä jatkaisin
Rehellisyys on vakava puute, jätä se sika.
Mulle kävi noin. Siis molemmat haki pelkkää seksiseuraa. Kolmannen tapaamisen jälkeen mies ehdotti, että alettais seurustelemaan. Mun piti kyllä vähän pohtia asiaa, mutta seurusteltiin sitten noin vuoden verran. Oli kyllä elämäni parasta seksi se vuosi =)
Yleensä minulla menee vähintään vuosi tutustua toiseen sillä tasolla että koen ajatuksen parisuhteesta hyvänä. Ihmiset on niin monisyisiä. Ja tämäkin aokajana silloin kun tutustuu yhteen ihmiseen kerrallaan, en tarkoita mitään massadeittailua. Eikö kaikki tapailu ole vähän niinkuin seksisuhde niin kauan kun statusta ei määritellä tarkemmin? N32
Seksiseuraa haen itsekin. Ja jos molemmille tulisi tunteita, niin mikä ettei.
Emmä nyt tiiä mitä tohon sanoisi. Ihmiset nyt yleensä sanoo just sitä mitä kuulija haluaa kuulla. Varsinkin vastakkaista sukupuolta miellyttääkseen. Riippuu paljoslti siitä, onko kaikki muukin ollut valhetta. Eli onko esiintynyt toisena henkilönä kuin mitä on jne. Jos muuten on suurimmaksi osaksi pysynyt totuudessa niin ei tuo haittaisi. En minäkään jollekin randomille kerro ihan kaikkea ja saattaa tarina hieman muuttaa muotoaankin. Suoraan en kuitenkaan valehtele.
No eihän se sitten seurustelua olisi. :D