Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaakohan iho jäädä roikkumaan, jos laihtuisi 80 kg:sta 60 kg:aan?

Vierailija
17.06.2021 |

Olen nainen 30v ja pituus 165 cm, kaikki elopaino pelkkää läskiä eli lihaksia minulla ei juurikaan ole. Vaatekoko on 44-46 nyt 80 kg painoisena. Mietityttää, jos laihduttaisin noin 20 kg tai enemmän, että mahtaisiko iho jäädä kuinka pahasti roikkumaan vai palautuisikohan se. Onko teillä minkälaisia kokemuksia tästä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan missä hintaluokassa ihon kiristysleikkaukset suunnilleen on? Esim. vatsa tai kaulaheltta? Puhutaanko tonneista vai kymppitonneista?

Ei ketään kiinnosta sinun ruma roikkuva iho :D säästä rahasi

Vierailija
22/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laihdutat Kuivapaastolla niin ihosi palautuu täydellisesti.

Tässä on totuuden siemen, mutta kuivapaasto ei ole tarpeen, vaan ihan pätkäpaasto riittää. Kun keho menee autofagiatilaan, se auttaa myös ihoa ja kudoksia palautumaan. Eli kannattaa harkita, onnistuisiko paasto. Siitä on muitakin terveyshyötyjä.

Ja tietenkin jo mainittu sopivan hidas tahti sekä mielellään myös liikunnan harrastaminen auttavat.

Pätkäpaasto ei riitä saadaksesi autophagiaa.

Joidenkin tutkimusten mukaan jo 18 tunnin jälkeen käynnistyy autofagia, itse lasken pätkäpaastoksi myös 24 tunnin paaston. Toki aina parempi, jos venyttää paastoa pidemmäksi, mutta jostainhan pitää aloittaa.

Jos pitää kerran tai pari viikossa 30-40 tunnin paaston, niin aina parempi! Eikä ollenkaan niin vaikeaa tai kamalaa kuin miltä se ehkä kuulostaa. Auttaa selkeästi myös painonpudotuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jäädä vatsasta roikkumaan, mutta sitten voit hankkia vatsaan tatuoinnin jossa on suuri naama ja roikkuvasta osasta voi tatuoida sille kielen.

Vierailija
24/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on totuuden siemen, mutta kuivapaasto ei ole tarpeen, vaan ihan pätkäpaasto riittää. Kun keho menee autofagiatilaan, se auttaa myös ihoa ja kudoksia palautumaan. Eli kannattaa harkita, onnistuisiko paasto. Siitä on muitakin terveyshyötyjä.

Ja tietenkin jo mainittu sopivan hidas tahti sekä mielellään myös liikunnan harrastaminen auttavat.

Joidenkin tutkimusten mukaan jo 18 tunnin jälkeen käynnistyy autofagia, itse lasken pätkäpaastoksi myös 24 tunnin paaston. Toki aina parempi, jos venyttää paastoa pidemmäksi, mutta jostainhan pitää aloittaa.

Jos pitää kerran tai pari viikossa 30-40 tunnin paaston, niin aina parempi! Eikä ollenkaan niin vaikeaa tai kamalaa kuin miltä se ehkä kuulostaa. Auttaa selkeästi myös painonpudotuksessa.

Amatöörin puhetta. Kuivapaasto on 3 kertaa tehokkaampaa kuin vesipaasto. 3 päivän Kuivapaasto on yhtä tehokas kuin 9 päivän vesipaasto.

Vierailija
25/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaalla palautuu paremmin kuin 50 vuotiaalla.

Vaikka nahka roikkuisi, lievä roikkuminen ei ole niin vaarallista kuin kaikki ne sairaudet mitä ylipaino aiheuttaa.

Erittäin vaikeissa tapauksissa iho kiristyksen voi kai saada kunnalliselta puolelta.

Ja vaatteet päällähän sitä eletään. Kevyempänä nivelet ei rasitu ja voi harrastaa liikuntaa ja osallistua elämään.

Vierailija
26/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatöörin puhetta. Kuivapaasto on 3 kertaa tehokkaampaa kuin vesipaasto. 3 päivän Kuivapaasto on yhtä tehokas kuin 9 päivän vesipaasto.

Typerä trolli olet, mutta vastaan silti. Kuivapaasto on vaarallinen eikä sitä moni halua tai pysty noudattaa ihan ymmärrettävistä syistä. Pitkät vesipaastot eivät myöskään ole ihanteellinen tapa pudottaa painoa pysyvästi.

Vierailija
27/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon melkein saman kokoinen kuin ap, pari senttiä pidempi ja pari kiloa painavampi. Vaatekoko on 40/42. Ärsyttää, kun painan niin paljon ja rasvaa on liikaa kehossa. Olen kai liian mukavuudenhaluinen laihtumaan, kun en haluaisi luopua kokonaan kaikista herkuista. Paastoan 24h 1-2 x viikossa. Paasto on tehnyt hyvää mm. iholle.

Vierailija
28/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vielä tuossa painossa jää ylimääräistä roikkumaan. Ehkä sitten jos painaisit 100kg+

Mutta kuten sanottu; kannattaa laihduttaa maltillisella vauhdilla ja urheilla. Se auttaa palautumisessa.

Vierailija
29/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laihdutat sopivan hitaasti, ihosi mukautuu vielä.

Vierailija
30/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti jää iho roikkumaan sinun ikäisellä. Itse laihdutin sinun ikäisenä pikavauhdilla 30kg, eikä yhtään jäänyt roikkumaan.

Vierailija
31/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutt sehän ois sika siistii, jos olis sellasii poimui.

Vierailija
32/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan missä hintaluokassa ihon kiristysleikkaukset suunnilleen on? Esim. vatsa tai kaulaheltta? Puhutaanko tonneista vai kymppitonneista?

Sinun mielipiteesi ei kiinnosta, tee itsellesi kaulakiikku ja kiiku siinä riittävän pitkään ja niin että jalat on tyhjän päällä, on sitten yksi typerys taas vähemmän.

Vierailija
33/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä trolli olet, mutta vastaan silti. Kuivapaasto on vaarallinen eikä sitä moni halua tai pysty noudattaa ihan ymmärrettävistä syistä. Pitkät vesipaastot eivät myöskään ole ihanteellinen tapa pudottaa painoa pysyvästi.

Haukut trolliksi koska et tiedä asiasta mitään. Olen vetänyt 5 päivän kuivapaaston ja olen hengissä. Ihminen saa vettä rasvasoluistaan kun veden juonti lopetetaan. Mitä läskimpi, sitä kauemmin voi olla ilman vettä. Kuivapaastolla on jopa hyötyjä painonpudotuksen suhteen. Se tappaa käyttämättömiä rasvasoluja joten et liho takaisin samantien.

Vierailija
34/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielipiteesi ei kiinnosta, tee itsellesi kaulakiikku ja kiiku siinä riittävän pitkään ja niin että jalat on tyhjän päällä, on sitten yksi typerys taas vähemmän.

Taisi mennä mennä tunteisiin kun ehdotat toiselle itsemurhaa. Aijon viedä asian poliisille ja tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
35/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jää roikkumaan. Painoin raskauden lopussa 86kg, nyt 20kg vähemmän. Ei roiku iho, mutta yhdistelmä raskaus-imetys-laihtuminen on valitettavasti saanut rintani melko tyhjiksi. Se lienee hinta laihtumisesta, että ei ole niin muodokas. Mutta laihtumisen tapa on varmasti merkityksellinen. Itse laihduin kahden vuoden aikana ja erityisesti 2xvko kuntosali vaikutti positiivisesti kehon muotoon ja löysään ihoon. Tsemppiä ap!

Vierailija
36/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin 30+ veenä 25 kiloa 90->65. Läski oli alavartalossa, sisäreisiin jäi vähän löysää ihoa, muuten tuli hyvä.

Vierailija
37/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuksen osana voi saada vatsan kiristyksen kunnalliseltakin. Muutaman tonnin maksaa kaulaheltta. Noin 4000-6000 siitä miten haluaa kiristellä.

Vierailija
38/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että jää roikkumaan, varsinkin jos laihduttaa hitaasti, eikä millään pikadieetillä. Itse laihdutin 32-vuotiaana n. 22 kiloa, eikä nahka roiku missään kohtaa. Tuon ikäisenä iho palautuu vielä suht. hyvin.

Vierailija
39/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli nelikympoinen Lihosin 20 kg kahdessa kuukaudessa sairauden takia. Olen laihduttanut hitaasti 15 kg, aikaa mennyt 2 v 3 kk eli puoli kiloa kuukaudessa. Iho roikkuu vain aavistuksen verran ja sitä ei tajua kukaan muu kuin minä itse. Tosin olen melko lihaksikas.

Vierailija
40/46 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa nyt ihmeellisiä kommentteja. Selkeesti ei ole tietoa. Nahan roikkumiseen vaikuttaa vain ja ainoastaan ihotyyppisi ja geenit. Vippaskonsteja ei ole. Toki jos laihtuu 30kg 3kk aikana kitudietillä ilman mitään lihaskuntoilua niin varmasti ihan kaikille jää löysää jonkinverran. Mut jos puhutaan nyt normaalista maltillisesta painon pudotuksesta johon kuuluu terveellinen ruoka ja lihaskuntotreeni niin voi olla ettei löysää jää tai sitten jää. Siinäkohtaa kuvioon astuu ne geenit ja tietysti ikä jonkin verran vaikuttaa. Kollageeni ja ihon paksuus on avain asiat. Niihin vaan ei oikein mikään auta, ne on ominaisuuksia jotka tulee syntymässä. Kollageenivalmisteetkin on vähän huuhaata, vaikka saattaa ne vähän joitain auttaakkin. Lihaskaan ei palauta ihoa jos se on ohut ja venyvämpi. Sekin vaikuttaa, oletko ollut koko 30v lihava ja "löysässä" kuosissa. Koska sillon todennäkösesti ihokin on ollut pitkään huonommassa kunnossa. Mut vaikea sanoa kun se on kovin yksilöllistä. Ei kuitenkaan kannata jättää laihduttamatta ihon takia. Muut terveyshyödyt on sen arvoisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän