Mahtaakohan iho jäädä roikkumaan, jos laihtuisi 80 kg:sta 60 kg:aan?
Olen nainen 30v ja pituus 165 cm, kaikki elopaino pelkkää läskiä eli lihaksia minulla ei juurikaan ole. Vaatekoko on 44-46 nyt 80 kg painoisena. Mietityttää, jos laihduttaisin noin 20 kg tai enemmän, että mahtaisiko iho jäädä kuinka pahasti roikkumaan vai palautuisikohan se. Onko teillä minkälaisia kokemuksia tästä?
Kommentit (46)
Ei mitään vaikutusta. Tuo on pieni painonpudotus.
Vierailija kirjoitti:
Ihotyyppi ratkaisee. Tuskin kyllä sinun kohdalla muutenkaan, kun olet nuori ja suht pieni painonpudotus. Ja kaikille tiedoksi, pienempi paha löysä nahka kuin kasa laardia!
Itsellä on selvästi jäänyt löysää vaikka hiljalleen pudotin, mutta olet aivan oikeassa, pienempi paha se on ja itselläkin on kevyempänä paljon parempi olo. Ja ehkä sitä vielä hiljalleen kiinteytyykin
(tuo #12)
Kunnon salitreeniä niin saat lihaksia muuten oot laiha velttoläski
Puolessa vuodessa -10kg, laihdutin normaalipainoon. Läskinä ehdin olla kolme vuotta. Ihotyyppi sellainen johon tulee herkästi raskausarpia. Roikkuvaa nahkaa jäi, mutta huomaan sen lähinnä itse. Tissit tyhjät nahkapussit nykyään, niissä se pahiten näkyy. Kuntoilin salilla laihdutuksen ajan ja kuntoilen edelleen, mutta löysä nahka on ja pysyy. Se tuntuu häiritsevän eniten itseensä tyytymättömiä tanttoja joiden täytyy etsiä kaikki virheet toisista :)
Niin ja raskaana en ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 41v ja pelottaa laihduttaa.
Mittani 156cm ja 105kg.
Näytän toki kauhealta näinkin kun joka paikka pursuaa ylimääräistä, mutta jos laihtuu niin miten jää iho roikkuun joka paikasta??
Oletko tosissasi? Toivottavasti et.
Oman terveyden ja hyvinvoinnin takia kannattaa laihduttaa.
Et kertonut ikääsi, mutta noilla kiloilla olet nelikymppisenä pyörätuolissa.
Tekonivelleikkauksia ei tehdä vaikeasti ylipainoisille.
Miksi tuolle kirjoittajalle pitäisi tehdä tekonivelleikkaus? Ja onko hän luullut että niitä tehdään lihaville? Pyörätuolissakaan hän ei ollut. Itse saman ikäinen, sama painoluokka, ja liikun paljon.
Ihotyyppi ratkaisee. Tuskin kyllä sinun kohdalla muutenkaan, kun olet nuori ja suht pieni painonpudotus. Ja kaikille tiedoksi, pienempi paha löysä nahka kuin kasa laardia!