Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ikävin kommentti, joka on sanottu sinulle ulkonäöstäsi päin naamaa?

Vierailija
17.06.2021 |

Vai oletko teflonia, joka ei välitä tällaisista mielipiteistä?

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haukuttu paljon. Haukkujilla on kyllä ihan selkeästi ollut mt-ongelmia, mutta en ole sanonut siitä heille. Varmaan luulevat ettei kukaan huomaa.

Vierailija
22/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin ratikassa joskus 13-vuotiaana, päässä uusi permanentti.

Joku vanha mies tuli kuiskaamaan minulle, että olet ihan Tiina Lillakin näköinen.

Vieläkin muistan.... ja oikeasti, en ole.

Tiina Lillak on nätti, eikös tuo ole ihan kivasti sanottu.

On hän nyt, kun 52 v katson hänen kuvaansa. Mutta silloin hän ei minusta ollut nätti.

Eli sinua ei saa arvostella mutta sinä saat arvostellaTiinan ulkonäköä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä monesti rumaksi sanottu, joku on sanonut että näytän, siis näytin nuorempana Janina Frostellille ( fry ). No sehän on tunnetusti oikea koiran oksennus ulkonäöltään. Meidän pitää nyt kummankin sitten elää tämän hirviömäisen ulkonäkömme kanssa :(

Vierailija
24/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi baarissa (olin silloin n. 55 v), että minulla on Euroopan paras perse. Loukkaannuin, koska minusta peppuni on maailman paras!

Vierailija
25/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sanottu mitään negatiivista, koskaan.

Tai sitten ala-asteen, jolloin kissamaisia silmiä haukuttiin ja minua kutsuttiin kiinalaiseksi. :D

Olen itse aina pitänyt silmistäni, joten haukut eivät oikein osuneet. Ja myöhemmin niitä onkin vain kehuttu.

Vierailija
26/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päässyt aika helpolla, ottaen huomioon että olen lapsesta asti ollut ylipainoinen. Ehkä ikävimmät kommentit tuli entisen miehen suusta, kun laukoi mulle että ystäväni on mua niin paljon seksikkäämpi. Kännipäissään myös syytti mua siitä että "turpoat vaan kuin pullataikina koko ajan." Olin laihtunut kymmenen kiloa siinä vaiheessa siitä päivästä kun tapasimme. Että idiootti mies ja syystä eksä, enkä ottanut sen kummemmin itseeni ääliön juopon napinoita.

Vierailija
27/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että näytän kiinalaiselta. Mutta en ole jaksanut ottaa sitä kovinkaan negatiivisena, sanoja ei itse olekaan näyttänyt mitenkään eksoottiselta, joten... vaan perunanenä-suomalaiselta, joka en haluaisi olla. Ja sanoissa on totta, näytän aasialaiselta.

Ja siis molemmat vanhempani ovat supisuomalaisia, olen aivan isäni näköinen, serkkupojassanikin on tätä aasialaispiirrettä, ja sukuni ovat niin pitkälle suomalaisia, kuin on tutkittu. Mutta jostain sekin piirre sitten tulee.

Vierailija
28/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isokokoisuudesta on huomauteltu jatkuvasti, ihan tuntemattomienkin toimesta. En edes koe olevani mikään poikkeava tai friikki. Käytän vaatekokoa m tai L

N 176/82

Rakkain siskoni kahden kesken, joka vuosi kymeniä oli raskaasti ylipainoineen: Helpoahan sun kun olet tollanen kusiluistin! Tytäreni: Kananperse tukka buldokki naama,ei noihin mikään auta,Huusi Anttilan kempari hylly,kun katsoin rasvoja ja hius väriä.Nolasi vain itsensä muiden asiakkaiden silmissä.Ei minua!Toinen systeri joka laidutanut itsensä alipainoiseksi ja varjelee painoaan kysyy minulta: Miksi tytäresi ei laihduta,voisi olla kaunis? Vastasin miksi et kysy siltä itseltä kun alvariin häntä tapat?Jatkaen tytäreni on kaunis kakissa kiloissan. En tehnyt vastakysymys: Miksi aikuinen poikasi ei laihduta voisi olla komea?Yhdessä sikoni sit tehnyt diaknoosin minusta,toinen selitää tämä laiha.Me olemme puhuneet,me olemme todenneet. Kävelet jotta et lihoa.Kyllä kävelysi on neurootista!Tien on vapaa kaikille ja ilmasta kävely. Saa hyvän mielen ja hyvät unen lahjat!

Vierailija
29/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sinä oot lihonut, kommentti tuli lähisukulaiselta jonka näkemisestä oli pari vuotta aikaa. Olin juuri saanut vauvan ja toden totta kiloja oli kertynyt rakaus- ja imetysaikana.

30/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Ei kyllä näytä hyvältä tuollaisen luurangon päällä " Tuntematon rehevä nainen supitti toiselle samanlaiselle vaateliikkeessä kun tulin kopista esitelläkseni sovittamaani mekkoa ystävälleni. Supitti sen verran kovaa että oli varmaan tarkoituskin että kuulen.

N42, 171cm/56kg

Taitaa tuollainen negaaminen olla pulskien defenssi. Mieheni oli ollut kassalla ja edessään oli ollut kuulemma aivan upeassa kunnossa oleva jo kypsempi nainen ostamassa vihanneksia. Lähistöllä odotelleet kaksi pulskaa naista olivat keskenään pilkanneet tuota naista. Mieheni sanoi, että vihanneksia ostanut kypsempi daami oli todella tyylikäs nainen. Nuo pulskat kuulemma olivat kamalia. Luottaisin tässä ehkä heteromiehen arvioon enemmän kuin kehopositiivisten.

Vierailija
31/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime vuonna käymässä erään serkkuni luona, kun siellä puolestaan oli kyläilemässä serkkuni eräs serkku, jonka kanssa olimme aikoinaan samalla luokalla 5. ja 6. luokalla 1970-luvulla. Sen koommin emme olleet nähneet toisiamme. Hänen ensimmäiset sanat minut nähtyään olivat: - Oletpas sinä vanhettunut! Eikä todellakaan mitenkään kuiskaten, vaan niin, että kaikki silloin talossa olleet (noin tusina) kyllä kuulivat tämän mielipiteen. Olen jälkeenpäin miettinyt tovin, jos toisenkin tätä hänen sanomistaan ja tullut siihen tulokseen, että hänellä oli poikiensa (2) huumeongelmien vuoksi niin paha olla, että se piti purkaa sitten vaikka minuun.

Tästä tuli mieleen, että onko voinut olla jokin kömpelö vitsi. Olisin itsekin voinut heittää vitsillä jollekin, jota nähnyt viimeksi lapsena, että ”kylläpäs me ollaan vanhennuttu!” Jotkut ihmiset on vielä vitseinensä hieman erikoisia, eli eivät välttämättä naura tai varmista muuten, että toinen ymmärtää. Toisen ulkonäön kommentointi ei tietenkään ole ok millään perusteella, mutta tulipahan vaan mieleen. 😁

Vierailija
32/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ikinä mahdu sisääni.

Vierailija
33/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että jos ei pidä toisen ulkonäöstä se pitää sanoa hänelle ?  Kai siitä ilkkuja saa paremman olon ? On sanottu pahasti kerran ja vaivaa koko elämän .

Vierailija
34/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4064 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Ei kyllä näytä hyvältä tuollaisen luurangon päällä " Tuntematon rehevä nainen supitti toiselle samanlaiselle vaateliikkeessä kun tulin kopista esitelläkseni sovittamaani mekkoa ystävälleni. Supitti sen verran kovaa että oli varmaan tarkoituskin että kuulen.

N42, 171cm/56kg

Taitaa tuollainen negaaminen olla pulskien defenssi. Mieheni oli ollut kassalla ja edessään oli ollut kuulemma aivan upeassa kunnossa oleva jo kypsempi nainen ostamassa vihanneksia. Lähistöllä odotelleet kaksi pulskaa naista olivat keskenään pilkanneet tuota naista. Mieheni sanoi, että vihanneksia ostanut kypsempi daami oli todella tyylikäs nainen. Nuo pulskat kuulemma olivat kamalia. Luottaisin tässä ehkä heteromiehen arvioon enemmän kuin kehopositiivisten.

Maailman typerin kommentti. Ei voi eritellä, mikä mättää, kun koko stoori oli niin hanurista.

Vierailija
35/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena eräs koulun opettaja (ei oma ope) sanoi minulle että olen naamastani kuin ruma koira.

Olin kiltti, hiljainen, tavallisen näköinen lapsi. Kyseinen opettaja oli itse aika pahan näköinen, ehkä hänellä oli omia traumoja joita oli mukava purkaa 8-vuotiaaseen

On jäänyt mieleen juu.

Tekisi mieli etsiä käsiin se opettaja ja kertoa uudelleen mitä tuli sanottua.

Onneksi ymmärrät, että oli varmaan omia traumoja, mutta se ihminen teki kyllä väärin.

Vierailija
36/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kiinalaisen näköinen

- pullero

- "Etkös sinä ollut aiemmin hoikempi kuin nyt"

Vierailija
37/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 36 jatkaa, että viimeisen ranskalaisen viivan kommentista ikävän teki se, että se lauottiin sukujuhlissa ja kaikki ympärillä olevat kääntyivät katsomaan minua ja pohtimaan että joo'o, olihan tuo hoikempi aiemmin. Lihominen oli siis kova paikka minulle (15 kg lisää).

Vierailija
38/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin ratikassa joskus 13-vuotiaana, päässä uusi permanentti.

Joku vanha mies tuli kuiskaamaan minulle, että olet ihan Tiina Lillakin näköinen.

Vieläkin muistan.... ja oikeasti, en ole.

Tiina Lillak on nätti, eikös tuo ole ihan kivasti sanottu.

On hän nyt, kun 52 v katson hänen kuvaansa. Mutta silloin hän ei minusta ollut nätti.

Eli sinua ei saa arvostella mutta sinä saat arvostellaTiinan ulkonäköä?

Kuka 13 v ei arvostele toisen ulkonäköä?

Vierailija
39/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutuin joskus tilanteeseen, kun äiti arvosteli perheeni ulkonäköä, pyysin siis lopettamaan. Äidin vastaus oli, että enhän mäkään nyt mikään superkaunotar voi olla, kun vanhempanikaan eivät ole. Ja että pitäisikö hänen väittää, että mulla on kauriinsilmät.

Joskus lapsena äiti kehui toistuvasti muissa ihmisissä yhtä piirrettä, mitä minulla ja siskollani ei ole, sanotaanko vaikka esim. kihara tukka. Joskus kuulin kun isä vitsaili et pitäiskö hankkia lisää lapsia. Äiti totesi et ei, kun ei niistä voi tulla kiharatukkasia.

Vanhemmat pliis, älkää aiheuttako lapsillenne näitä traumoja. :(

Vierailija
40/148 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdelle kauniille ystävälle on myös tuntematon mies tullut kadulla sanomaan "ruma". Tuo taitaa olla aika yleistä. Jotkut miehet eivät saa niitä kauniita naisia iskettyä ja haluavat kostaa. Miettikää toisinpäin: menisikö tavallinen nainen ikinä haukkumaan kadulla komeaa miestä rumaksi? Eikä naisvihaa ole, ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan