Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOhdunulkoisen raskauden hoito?

Vierailija
22.08.2006 |

Mulla oli spontaani keskenmeno rv 6 + 3 tossa 4 vkoa sitten. Nyt sain kutsun naistentautien polille raskaustestiä varten. Istukkatutkimuksessa oli ollut " desiduaalista muutosta/kudosta" (mitä ikinä tarkoittaakaan), joka saattaa viitata siihen, että mulla on ollut kohdunulkoinen raskaus. Miksi kohdunulkoinen on paljon vakavampi kuin tavallinen keskenmeno? Kauanko täytyy venata, että voi yrittää uutta? miten se selvitetään, oliko kyseessä kohdunulkoinen raskaus vai nou? Miten kohdunulkoinen raskaus " kaavitaan" ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushormonia seurattiin ja uutta raskautta ei saanut yrittää ennenkuin se tipahti alle 10:een. En tiedä miksi.

Vierailija
2/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja miten selvisi, et se oli kohdunulkoinen raskaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ne hcg-arvot olikin tasan 0

Vierailija
4/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kesti toista kuukautta reilustikin ennenkuin se laski alle tarvittavan tason.

Ultralla se selvisi että se oli munasarjoissa, 5 cm alkio.

Kasvaessaan olis voinut hajottaa munasarjan, onneksi alkoi sitten pienenemään. Vaikeuttanee lasten saantia jatkossa hieman.

t:2

Vierailija
5/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:se jolta poistettiin munatorvi

Vierailija
6/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähystyksellä leikattiin ,ja viisi päivää olin sairaalassa. Olin silloin kyllä vain 15v... Mutta nyt 2 ihanaa lasta,vaikka eivät ihan hirveän helpolla tulleetkaan:0) Vikkoja ei kukaan muuten koskaan kertonut. Hämärä muistikuva,että joku olisi puhunut,että kolmannella kuulla olisin ollut,mutta en ole ihan varma...

Vierailija
7/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis keskenmenon jälkeen oli jälkivuotoa vajaa 2 vkoa ja nyt ei ole pariin viikkoon ollut vuotoja/muita tuntemuksia. Onko tämä hyvä merkki? Havaittiinko teillä muilla muuten toi kohdunulkopuolinen raskaus ilman keskenmenoa, ts. ennen kuin se lähti itse vuotamaan pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi