Vitsit noita mummoja ja pappoja....;)
Tänään olin kauppakeskuksessa ja oli ihan tajuton pissihätä (raskaana) ni eikös se wc maksu ollu just sen 50 senttiä ja mulla oli vaan 20senttisiä ja euroja. Siinä oli sit sellanen mummeli jolla oli 50 senttiä mut ei voinu laittaa ku mä olin siinä...etten vaan livahda samalla ovenavauksella sisään. No mä siinä jalat ristissä pyysin josko voisin antaa mummolle 20 senttisiä tilalle et mennään samalla avauksella ni eipä käyny ku mummo sanokin et ei oo sopivaa rahaa. No siinä seisoskeltiin jonkun aikaa ja sit se raatti panna rahansa aukkoon ja päästiin sisälle. Annoin kyllä mummelille 40 senttiä ja sanoin et jäit voitolle...siihen jäi mamma rahojansa laskemaan.
No toinen tapaus samaisella reissulla kun joku 80 v. pappa ajeli mun eellä ja näki pyörätiellä jonkun tutun ni eikös se vetässy liinat kiinni siinä keskellä tietä ja auto passiin siihen. Mä yritin sivusta ohi ni pappapa avas oven sepposen selälleen(meinas siinä lähteä auton ovi matkaan) ja könys autosta ulos vilkuttelemaan tälle tuttavalleen. Tää tuttava yritti huitoa että pappa jatkais matkaa eikä jäis keskelle tietä....huh huh!!!!!