Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan rakastunut varattuun henkilöön

Vierailija
21.10.2023 |

Mä oon, juuri tällä hetkellä. En tiedä miten käsitellä tätä tunnetta. Tuntuu että sydän halkeaa enkä voi edes kertoa tusteistani, kyseinen mies on juuri tullut isäksi enkä voi rikkoa kenenkään perhettä. Kuinka tappaa tunne ?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti voitko olla niin huono ja kylmä ihminen, että vikittelisit vastasyntyneen isää.

Vierailija
2/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa. Oletan että oot sinkku. Sinkku voi tehä mitä vaan. Paska se mies on jos sun matkaasi lähtee 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pannut sinua? Jos ei, ole vaan edelleen rakastunut. Tunne menee ohi ajan mittaan.

Vierailija
4/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta. Hankkiuduin raskaaksi miehelle, jätti vaimonsa mun takia. Ei mua kaduta kerran täällä eletään. Unelmiaan pitää tavoitella ja se mies oli ja on edelleen suurin unelmani. Älä anna rakkauden lipua ohi, se voi olla sun Sielunkumppani 

Vierailija
5/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muihin ole rakastunutkaan. Sinkuissa on aina jotain vikaa.

Vierailija
6/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kuinka mies halveksii sinua, kun yrität saada vaihtamaan rakastamansa vaimonsa sinuun ja tuhota hänen suhteensa lapseensa. Kyllä ne tunteet kuolevat.

Vierailija
7/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ihastunut vain, ja ihastus palaa aina kun näen hänet, mutta olen ampunut alas kaikki lähestymisyritykset. Voi olla että me sopisimme paremmin yhteen sillä tätä on jatkunut monta vuotta, mutta varatun täytyy uskaltaa erota ennen kuin mitään suhdetta voi alkaa kuvitella.

Eksäni oli ihastunut toiseen, joka oli myös varattu, hänen harmikseen tämä omalla tahollaan varattu ihastus ei halunnut mitään vakavampaa. Koska olen itse kokenut tämän petoksen, en voi kuvitella rikkovani toisten suhdetta tällä tavalla.

Vierailija
8/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa silmistä, poissa mielestä. Välttele livenä ja rajoita seuraamista somessa.

Vierailija
9/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hän oli sinkku vielä silloin kun rakastuin. Nykyään on ollut onnellisesti suhteessa itselleen täydellisen henkilön kanssa jo jokusen vuoden. Ihailen vain etäältä, ei tulisi mieleenkään alkaa sekoilla mitään.

Vierailija
10/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten tuo juuri syntynyt lapsi vihaisi sinua koko elämänsä jos nyt rikkoisit perheen. Ainakin äitinsä kautta varmasti vihaisi. Samalla se tuhoaisi välillisesti myös oman onnesi. Et voi voittaa tässä skenaariossa. Suosittelen paneskelemaan ja tutustumaan muihin miehiin. Näin se unohtuu. 

Vierailija
11/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumisen tunne on kyllä vaikea asia käsitellä ja hallita. Tuntuu että sen väksin tukahduttaminen vie hengen... Miksi ihmiselle on annettu näin tahaton tunne joka jäytää yötä päivää.. 

Vierailija
12/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätksyt että se on vain tunne. Ei sille tunteelle tarvitse tehdä mitään. Minusta järkevien arvojen mukaan eläminen (kunniallisuus) on tärkeämpää. Ajan kanssa menee ohi. Muu toiminta olisi lapsellista. 

Vierailija
13/17 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Rakastumisen tunne on kyllä vaikea asia käsitellä ja hallita. Tuntuu että sen väksin tukahduttaminen vie hengen... Miksi ihmiselle on annettu näin tahaton tunne joka jäytää yötä päivää.. 

Voi sitä käsitellä järjellä. Et varasta kaupasta, koska se on väärin. Et varasta vauvalta isää, koska se on väärin. Jos siitä saisi tuomion, unohtaisit miehen.

Vierailija
14/17 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymällä sen tunteen. Jos oikeasti rakastat, haluat hänen parastaan. Ole onnellinen hänen puolestaan ja jatka omaa elämääsi. Ajan myötä tunne hälvenee ja ehkä jossain vaiheessa löydät jonkun toisen, johon rakastut.

Vierailija
15/17 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut? Opettele ensin suomea ja palaa sitten.

Vierailija
16/17 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Henkilö oli etäsuhteessa. Nainen ei saanut koskaan tietää. He tosin erosivat myöhemmin miehen sivusuhteilun takia.

Vierailija
17/17 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Voi sitä käsitellä järjellä. Et varasta kaupasta, koska se on väärin. Et varasta vauvalta isää, koska se on väärin. Jos siitä saisi tuomion, unohtaisit miehen.

Tuo on oman toiminnan hallitsemista, ei tunteen hallitsemista tai käsittelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi