Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään ekaa kertaa kerhossa ja suurin osa

Vierailija
22.08.2006 |

lasten äideistä oli tympääntyneen oloisia, ylipainoisia ja epämuodikkaita tosiaan sanan varsinaisessa merkityksessä mammoja:))) Oli siis tutustumiskerta ja siellä oli lasten vanhemmat mukana.. Näyttää tuo kotona oleminen tosiaan tekevän tehtävänsä,heh!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta ihan oma kerho ja laita kutsukorttiin pukukoodi niin et rasitu toisenlaisista ihmisistä.

Vierailija
22/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ikuinen rokkimimmi(mamma) ja mustiin pukeutuneena olin hiukan eri planeetalta.... (ja guns and rosesin paita oli poikkeava marimekko tasaraidasta.)

hih, onneksi yksi tasaraita osasi puhua ja lapsetkin viihtyivät yhdessä, meistä tuli kamut, ei kuitenkaan mitään bestiksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä? En minä sinne kerhoon pukeudu sen ihmeemmin kun muuallekkaan... Mutta minun vaatevarastooni ei juuri kuulu verkkareita ym. vaan kyll minä täällä kotonakin hipsin farkuissa ja vähän meikkiäkin saatan käyttää... olen siellä kerhossa ihan samanlainen kun olen täällä kotonakin... enkä asu lähiössä=)

Vierailija
24/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" eivät pukeudu" eivätkä meikkaa, ainakaan paljon. Itse laitan jotkut farkut ja tavallisen t-paidan/yksivärisen trikoopaidan, on puuteria, ripsaria ja rajauskynää. Mutta ihan hyvin ollaan tutustuttu. Jos olet kovin meikattu, sinusta voi saada kopean kuvan, varsinkin jos et itse tee aloitteita tutustuaksesi muihin.

Vierailija
25/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista kuin ulkonäkösyistä? Ehkä voisi keskittyä muuhunkin kuin toisten ulkonäön arvosteluun.

Vierailija
26/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi pukeutua kerhoon. Olette varmaan aika nuoria ja huonon koulutuksen omaavia te, joiden täytyy prameilla lastanne kerhoon viedessä. Minä yliopistokoulutettu ja vähän vanhempi nainen en ollenkaan välitä, mitä muut mielestäni asustani ovat mieltä. Asuni on erittäin arkinen, mutta toki puhdas ja ehjä.

Minä pukeudun paremmin sitten työpaikalle aikanaan, juhliin ja kyläilyihin. Joku lasten kerho, pyh. Voisin mennä vaikka verkkareissa, mutta en kyllä omista sellaisia.

Vierailija
27/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuntuu erityisesti olevan ylpeyden aihe se, ettei tarvitse pukeutua kuin pakkotilanteessa. Itse kyllä olen kotonakin kivoissa vaatteissa. Tietenkin on eri sitten työvaatteet (konservatiivisemmat) ja juhlavaatteet.

Ja akateeminen kotiäiti (siis väliaikainen sellainen) täälläkin - en kompensoi mitään kauniilla vaatteillani :)

Vierailija
28/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkkareissa kopsottelisi kerhoon! Eiköhän pukeutuminen yleensäkin ole tilannekysymys. Lasten kerho ei ole toimistotyö. Korkkarit vielä menee jos niitä muutenkin pitää mutta on siinä jakkupuvussa vähän vaikea kontata lattialla leikkimässä muksujen kanssa.

Vierailija
29/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein osoita tilannetajua. Kas kun ei jakkupukua.

Vierailija
30/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska heillä on oma elämä kadoksissa tai jotain henkilökohtaisia ongelmia. Yleensä ihmiset, jotka ovat onnellisia näyttävät sen myös ulospäin iloisella asenteella, elämänhallinnalla (ruokailu ja liikunta) sekä viestittävät sen muillekin tilanteeseen sopivalla ja omaan kroppaan sopivalla pukeutumisella.

Vierailija
31/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tilanteen mukainen pukeutuminen? Olen huomannut saman ilmiön eli osa äideistä raahustaa ties missä kuteissa ympäri kyliä. Ehkä se on aivan luonnoliista, että vauva on äidille maailman napa eikä oma ulkonäkö. Toivottavasti tuo vaihe on väliaikainen :)

Vierailija
32/32 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin kotona, haluan olla kivan näköinen ja huoliteltu. Olen silloin oma itseni. Enkä nyt tarkoita mitään jakkupukua kotona, vaan kivannäköisiä rentoja vaatteita ja kevyt meikki. Ei tulisi mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille missään remonttivaatteissa. Töihin taas sitten pukeudutaan kunkin työpaikan vaatimalla tavalla. Hassultahan se näyttäisi, jos olisin kauniissa ja harkitussa kodissani jotenkin ihan eriparisen näköinen. Varmasti toisille ihmiselle se esteettinen puoli ei merkitse juuri mitään vaan muut arvot, esim. lämpimyys, ehjä, mukavuus jne ovat tärkeitä. Täytyy kuitenkin sanoa, että minunkin asuinalueellani on enemmistö meitä itsestämme huolehtivia äitejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi