Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nintendo Wii (fit) - kannattaako ostaa?

Vierailija
09.08.2008 |

Tämä voisi olla ainut pelikone, jonka meille kelpuuttaisin ja kaipaan kokemuksianne kyseisestä laitteesta ja peleistä.

Millaista pelaaminen on, kyllästyykö nopeasti jne.?

Tykkäisikö 3,5v. pelata?

Millainen tuo fit -tasapainolauta on, onko siinä vain niitä "kuntoharjoituksia", ei siis mitään pelejä pysty sillä pelaamaan?

Kiitän kovasti kokemuksistanne, ettei mene sadat eurot hukkaan... :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille hankittiin jouluna kun pojat 3,5 ja 5,5 vuotiaita. Oppivat heti. ovat hikisiä pelaamisen jälkeen - äiti on tyytyväinen!



Fit-laudalla on pelejä (mäkihyppy, pujottelu, juoksukisat...), sekä joogaa ja lihaskuntoliikkeitä. Äidille oiva!!! Jos olisi vaan enemmän aikaa niin viettäisin enemmän aikaa Fitillä.



Ja isä pelaa Guitar Heroa :D



Ei muuta pahaa sanottavaa kuin hinta. Joudut ostamaan kaikille omat manetit ja sitten pelijutut erikseen (meillä mm. ratteja, se GH kitara jne.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla