Kynsilakkaa käyttävä! Kuinka kauan pidät samaa lakkausta kynsissäsi?
Itse juuri mietin pitäisikö poistaa kun tekisi mieli taas vaihtaa väriä. Mutta laitoin nämä sunnuntaina eli on ollut vasta muutaman päivän. Yleensä pidän viikon verran samaa lakkausta.
Kommentit (10)
Silloin kun alkaa lakka lohkeilemaan, mikä mun kohdalla tapahtuu lakasta ja olosuhteista riippuen 2-6 päivässä. Toki useammin sit jos vaihtelunhalu iskee. Yleensä mulla ei samat lakat kuitenkaan kestä niin pitkään, että tulisi hirveää mielihalua vaihtaa ennen kuin vanha lakkaus on jo niin rispaantunut, että pitäisi ottaa pois joka tapauksessa.
Annan kulua loppuun, koska jostain syystä olen tullut allergiseksi kynsilakan poistoainelle, vaikka usein sitä en ole ikinä käyttänyt. Kynsinauhat kutisee niin paljon, että sattuu ja seuraavaksi vuotaa verta. Sitten rasvaillaankin kauan.
Ärsyttävää.
Mulla on suunnilleen kolme viikon välein huolto. Yleensä silloin vaihdatan myös värin.
Mullakin riippuu olosuhteista. Kahdesta neljään päivään pysyy yleensä nätin näköisenä
Niin kauan, kunnes alkaa kynnen kasvu näkymään tai lakka lohkeilemaan.
Mulla lohkeilee kaikki lakat vaikka käyttäisin päällyslakkaa jne. Siispä siirryin kokonaan kynsitarroihin, nyt pysyy 10-14 päivää täydelliset kynnet :).
Niin kauan että alkaa lohkeilemaan. Menee n. 3-5 päivää. Ei mikään lakka kestä mulla edes viikkoa.
Kysytkö kaikkiin muihinkin asioihin aina neuvoa muilta?
Käyn manikyyrissä kahden viikon välein. Viimeksi en vaihdattanut väriä, koska tykästyin niin kovasti tähän ”vaalenpunaisenruskeaan” väriin. Nude, mutta tummempi ja enemmän roosaan vivahtava.
Normaalisti minäkin pidän noin viikon tai siihen asti kun alkaa kynnen uusi kasvu erottumaan tai muuten näyttää huonolta.
Jos haluan vaihtaa väriä, niin teen useammin. Tosin lakanpoistoaine ei ole kovin hyväksi kynnelle jos sitä käyttää liian usein.