Minua luultiin mieheni äidiksi!
Kommentit (27)
Haha, minun pitää sitten tulla elvistelemään, että minulta on kysytty bussissa, että otanko lastenlipun, ja poikaani on luultu miehekseni. Ikäni on 53.
naiset rupsahtaa yleensä 25 vuotiaina. ap on vaan pari vuotta etuajassa.
Vierailija kirjoitti:
Haha, minun pitää sitten tulla elvistelemään, että minulta on kysytty bussissa, että otanko lastenlipun, ja poikaani on luultu miehekseni. Ikäni on 53.
Jatkan vielä, että olen hoikka ja pienikokoinen, minulla on tuuheat puoleen selkään ulottuvat hiukset, iloinen ilme ja pukeudun kuin teinit. Kaikki 3 poikaani taas ovat 190-senttisiä yli 20 -vuotiaita ja vanhin on vielä vähän lihonut.
Mua luultiin 15-vuotiaana 14-vuotiaan kaverini äidiksi :D Ja siis ei ole ylipainoa, eikä marimekkotunikaa. Hiukset oli silloin kyllä semmonen "Karen"-polkkatukka.
Mutta siis näytin suunnilleen 35-vuotiaalta ja kaveri taas oli ikäistään nuoremman näköinen, näyttti joltain 12-vuotiaalta, että mikäs siinä. :D
Anna kun arvaan: miehesi pukeutuu nuorekkaasti farmarihousuihin ja tennareihin? Taas näitä ikähullun aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Mua luultiin 15-vuotiaana 14-vuotiaan kaverini äidiksi :D Ja siis ei ole ylipainoa, eikä marimekkotunikaa. Hiukset oli silloin kyllä semmonen "Karen"-polkkatukka.
Mutta siis näytin suunnilleen 35-vuotiaalta ja kaveri taas oli ikäistään nuoremman näköinen, näyttti joltain 12-vuotiaalta, että mikäs siinä. :D
Heh, tuo Karen-tukkahan on ilmiselvä kouvolatukka! :D Tosin ehkä kouvolatukassa on vähän räikeämmät värit. Hauska että ilmiö on silti sama ympäri maailmaa.
Omaa 19v tyttöystävääkin joskus luultu tyttärekseni :) Yleensä vain nauretaan näille sattumille.
M36