Muita jotkaa katsoo jalkapalloa 16.00-0.00 päivittäin?
Nyt EM kisojen aikana. Miten saatte esim kaljat riittämään? Melkein menee 24 tölkin laatikko päivässä.
Kommentit (39)
Katson enemmän tai vähemmän, mutta kaljaa en juo. Tai on jääkaapissa ollut pari viikkoa yksi alkoholiton olut.
katson vain ne ottelut joissa suomi on mukana.
Arajuuren hymy saa aina niin hyvälle tuulelle. :) Miten voi ihminen olla niin perus-iloinen.
Tänään tiedossa mahtavat 1,5h Cristianon kanssa. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Arajuuren hymy saa aina niin hyvälle tuulelle. :) Miten voi ihminen olla niin perus-iloinen.
Jep. Kuvitelkaapa hetki, että teillä asuisi kotona ihminen, joka hymyilee niin. En tiedä kyllästyisikö siihenkin, mutta kyllähän se ilmapiiri olisi erilainen kuin yrmyn kanssa.
Katson kisoja aika paljon, ja katsoisin vaikkei Suomi olisikaan mukana, mutta onhan tämä nyt erilaista kuin ennen.
Katson kaikki matsit, mitkä ikinä voin, ihan sama, kuka siellä pelaa. Ja huomenna, mahtavaa, katson Suomen peliä! Kyllä toki katson hyvännäköisten miestenkin takia, mutta tulipa katsottua kaikki mahdolliset pelit viime naisten mm-kisoistakin, ihan yhtä lailla, koska pidän futiksesta niin paljon.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tämä nyt mahtavaa kun kaikki pelit tulee parhaaseen katseluaikaan!
Ja sama homma jatkuu ensi kesänä kun MM-kisat on Qatarissa. Qatar on kesäisin Suomen kanssa samassa ajassa (mikäli meillä edelleen veivataan kelloja kesäaikaan ensi vuonna).
Tokion olpparit tulee olemaan haastavammat.
Tuonne Qatariin ei olisi saanut kisoja antaa. Ihan typerää, mutta kai se raha puhuu. Sama aika siellä, mutta pelit varmaan yöllä, kun siellä niin kuuma. Muistuu yleisurheilun MM kisat mieleen, joissa urheiltiin yöllä helteen vuoksi, kun ensin kisoja oli siirretty aina johonkin loka marraskuuhun asti ja silti liian kuuma ja ne kilpakävelyt ja maratonit yöllä. Katsojia ei oikein lainkaan ja tunnelma huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tämä nyt mahtavaa kun kaikki pelit tulee parhaaseen katseluaikaan!
Ja sama homma jatkuu ensi kesänä kun MM-kisat on Qatarissa. Qatar on kesäisin Suomen kanssa samassa ajassa (mikäli meillä edelleen veivataan kelloja kesäaikaan ensi vuonna).
Tokion olpparit tulee olemaan haastavammat.
Tuonne Qatariin ei olisi saanut kisoja antaa. Ihan typerää, mutta kai se raha puhuu. Sama aika siellä, mutta pelit varmaan yöllä, kun siellä niin kuuma. Muistuu yleisurheilun MM kisat mieleen, joissa urheiltiin yöllä helteen vuoksi, kun ensin kisoja oli siirretty aina johonkin loka marraskuuhun asti ja silti liian kuuma ja ne kilpakävelyt ja maratonit yöllä. Katsojia ei oikein lainkaan ja tunnelma huono.
Ehdottomasti samaa mieltä!
Itsekin yritän katsoa melkein jokaisen pelin. Kannatan yleensä sitä ns heikompaa joukkuetta ja pidän yllätyksistä. Joitakin suosikkeja on myös kuten Kroatia. Muuten en voi sietää moniakaan maita ja kaikki muiden suosikit (Espanja, Hollanti, Englanti, Ranska, Portugal, Belgia) eivät taas innosta minua niin paljon. Italia on varmaan ainoa poikkeus.
Muuten eilen oli kiva katsoa, kun Slovakia ja Tsekki voitti. Espanjalle myös ihan oikein tasapeli Ruotsia vastaan, vaikka en mikään Ruotsin fani olekaan. Minulla ei vaan ole ketään joka jakaa saman innostuksen. Urheilua seuraan aina. Joskus vielä tarkemmin ja enemmän. Muistan vaan ne vuoden 2018 kisat jalkapallossa, kun katsoin kaikki ottelut.
Olen katsonut MM- ja EM-kisoja vuodesta 1990 alkaen kun olin 16v. Italia oli silloin suosikkini ja erityisesti Paolo Maldini. :)
Mun mies ainakin katsoo. Kaljottele ei, mutta liimautunut töllön ääreen on.
Minä! Tulee jo vierotusoireet kun tänään ei olekaan klo 16 peliä.
Jokaisen pelin olen katsonut ja pyrin myös katsomaan. Olutta menee, alkoholitonta tosin, muutama päivässä.
Olin ja olen tänään ihan hajalla kun tajusin ettei ole 16.00 peliä.
Paras matsi tähän asti heittämällä Hollanti-Ukraina.
On yksi olut, joka odottaa seuraavaa Suomen matsia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota pitää tunkea Ylen kanavalta eikä joltain maksukanavalta?
Yle on maksukanava, verorahoilla maksettu.
Otin kesälomani tarkoituksella kisojen ajaksi. Teen niin aina kun on EM tai MM-kisat. Kaljaa kyllä menee..
Jännittää se huominen matsi. Kun tapahtuisi uusi ihme ja Venäjä kaatuisi!
Pohjanpaloa panisin kyllä