Uskaltaako koronaroketteen jo ottaa
Rokotteita on annettu paljon, eikä isossa mittakaavassa ole ihmisillä sivuvaikutuksia ilmennyt.
Uskaltaako rokotteen jo ottaa?
Itse olen ollut odottavalla kannalla ja toisaaltaan tautitilannekin on hyvin hallinnassa tällä hetkellä.
Mietin vain, että meneekö ensimmäinen piikki hukkaan, jos se ei tehoa uusiin muunnoksiin. Pitäisikö vielä odottaa, että keksivät sellaisen rokotteen, joka tehoaa myös viruksen uusiin variaatioihin?
Kyllä, olen rokotevastainen ja sen vuoksi tätä pohdin
Kommentit (6)
Miksi ottaisit rokotteen? Mihin siis ajattelit tarvitsevasi sitä? Rokotepassia matkailua varten? Matkailuun riittää ihan hyvin negatiiviset testituloksetkin.
Korona ei tule katoamaan vaan jää pyörimään, ja rokottamattomat jossain vaiheessa sairastaa sen joka tapauksessa. Mä otin rokotteen koska kuulun riskiryhmään, mutta jos olisin perusterve niin olisin sit sairastanut sen mieluummin. Keuhkosairaus siis taustalla.
Mä mietin tilannetta sitten, kun ihmiset ovat päässeet yli tästä koronahysteriasta. Eli kun elämä ja matkustaminen on normalisoitunut, mikäli rokote on edellytys matkustamiselle sen ehkä otan, mutta se nyt on varmaa, että tänä vuonna on matkustamista turha edes miettiä, joten en sen enempää viitsi rokotettakaan pohtia.
Hyvin uskaltaa. Turvallinen ja tehokas rokote. Ja juuri tuli tulos, että jos yksi annos Pfizeria suojaa tehokkaasti vakavalta Intia/delta-muunnokselta. Eli kannattaa ehdottomasti.
Ajattelin pohtia tilannetta uudelleen syksyllä jos tautitilanne pahenee.