Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako koronaroketteen jo ottaa

Vierailija
15.06.2021 |

Rokotteita on annettu paljon, eikä isossa mittakaavassa ole ihmisillä sivuvaikutuksia ilmennyt.
Uskaltaako rokotteen jo ottaa?
Itse olen ollut odottavalla kannalla ja toisaaltaan tautitilannekin on hyvin hallinnassa tällä hetkellä.
Mietin vain, että meneekö ensimmäinen piikki hukkaan, jos se ei tehoa uusiin muunnoksiin. Pitäisikö vielä odottaa, että keksivät sellaisen rokotteen, joka tehoaa myös viruksen uusiin variaatioihin?
Kyllä, olen rokotevastainen ja sen vuoksi tätä pohdin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pohtia tilannetta uudelleen syksyllä jos tautitilanne pahenee. 

Vierailija
2/6 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisit rokotteen? Mihin siis ajattelit tarvitsevasi sitä?  Rokotepassia matkailua varten? Matkailuun riittää ihan hyvin negatiiviset testituloksetkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2023 aikaisintaan.

Vierailija
4/6 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei tule katoamaan vaan jää pyörimään, ja rokottamattomat jossain vaiheessa sairastaa sen joka tapauksessa. Mä otin rokotteen koska kuulun riskiryhmään, mutta jos olisin perusterve niin olisin sit sairastanut sen mieluummin. Keuhkosairaus siis taustalla.

Vierailija
5/6 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tilannetta sitten, kun ihmiset ovat päässeet yli tästä koronahysteriasta. Eli kun elämä ja matkustaminen on normalisoitunut, mikäli rokote on edellytys matkustamiselle sen ehkä otan, mutta se nyt on varmaa, että tänä vuonna on matkustamista turha edes miettiä, joten en sen enempää viitsi rokotettakaan pohtia.

Vierailija
6/6 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin uskaltaa. Turvallinen ja tehokas rokote. Ja juuri tuli tulos, että jos yksi annos Pfizeria suojaa tehokkaasti vakavalta Intia/delta-muunnokselta. Eli kannattaa ehdottomasti.