Miehen ensimmäinen kysymys treffeillä, ei taida tulla toisia tämän jälkeen...
Mies päätti kysyä melkein heti ensi töikseen, et mistä yliopistosta olen valmistunut. Noh en mistään, kun olen parturikampaaja. Mies ei ole kyllä mikään oikea komistus ja vähän lyhytkin, mutta kävin verotiedot katsomassa ja verotettavat ansiot 70k vuodessa. Milloin yliopistosta on tullut uusi normaali?
N27
Kommentit (13)
Mies ei halua tyhmää naista. Ymmärrän sen kyllä, sillä itsekin olen huono kestämään oikein kovaa tyhmyyttä.
Mutta kaikki fiksut ja viisaat eivät ole kouluttautuneet pitkälle. Itselläni koulutus ei ratkaise, sillä koulutetuissakin on tullut vastaan sellaisia jääräpäitä, ettei edes koulutus pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua tyhmää naista. Ymmärrän sen kyllä, sillä itsekin olen huono kestämään oikein kovaa tyhmyyttä.
Mutta kaikki fiksut ja viisaat eivät ole kouluttautuneet pitkälle. Itselläni koulutus ei ratkaise, sillä koulutetuissakin on tullut vastaan sellaisia jääräpäitä, ettei edes koulutus pelasta.
Taisit kommentoida vähän ohi aiheen :)
Tätä ei kysytty.
Anna vielä mahdollisuus.
Mies piti sinua niin akateemisen (älykkään) oloisena että ilman muuta luuli että olet valmistunut yliopistosta. Vaikka monet ei-akateemiset ovat kokemukseni mukaan vähintään yhtä fiksuja kuin yliopiston käyneet...
0/5
lol. Kukaan ei lähde verotoimistoon katselemaan toisen ansioita deittailu vaiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies.
Heti jää kiinni, mutta ajattelin vähän piristää päiväänne tilanteella, joka on tosi.
M35, Di
Ap
Ei siitä ole tullut uutta normaalia eikä tule. "Vuonna 2015 työikäisessä väestössä (25–64-vuotiaat) vähintään maisterintutkinnon suorittaneiden osuus Suomessa oli 14,6 %," sanoo tutkimus. Yli 85 % on siis jotakin muuta.
https://blogit.ulkoministerio.fi/marginaalissa/suomi-maistereiden-keski…
jos tiesi sut kampaajaksi, niin se on aika tyhmä. luuli että yliopistosta valmistuu kampaajia!
Vierailija kirjoitti:
jos tiesi sut kampaajaksi, niin se on aika tyhmä. luuli että yliopistosta valmistuu kampaajia!
Niinhän noi DI on... Ja vielä huono palkkaisia. :D
Etkö lukenut sen tinderprofiilia kunnolla. Jos se sanoi siellä että haluaa älykkään ja koulutetun?
Vierailija kirjoitti:
Kamppaaja ei voi olla maisteri historiasta?
Olet mies