Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotkaa katsoo jalkapalloa 16.00-0.00 päivittäin?

Vierailija
15.06.2021 |

Nyt EM kisojen aikana. Miten saatte esim kaljat riittämään? Melkein menee 24 tölkin laatikko päivässä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kaljaa, mutta katson kyllä tolkuttomasti jalkapalloa. N47v.

Vierailija
2/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson kaikki paitsi Suomen pelit. Ärsyttää vain tuo tolkuton hypetys kun Suomi tuurilla pääsi kisoihin. Ja se ihan loputon Eriksenista jauhaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole perehtynyt kisojen ohjelmaan, mutta on epätodennäköistä että suomi pelaisia joka päivä. niinä päivinä on turha katsoa kun suomi ei pelaa.

Vierailija
4/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso.

Vierailija
5/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsonut suurimman osan peleistä, se on ihan hauskaa yhteistä ajan vietettä mieheni kanssa. 

Ja on onnistunut ihan hyvin ilman kaljaakin, mutta kyllä me on jokunen olutkin juotu. 

Vierailija
6/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota pitää tunkea Ylen kanavalta eikä joltain maksukanavalta?

Vierailija
7/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson kaikki paitsi Suomen pelit. Ärsyttää vain tuo tolkuton hypetys kun Suomi tuurilla pääsi kisoihin. Ja se ihan loputon Eriksenista jauhaaminen.

Saiko suomen "miehet" jo kriisiapua?

Vierailija
8/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle tekee laadukasta katsojatutkimusta, ja tätä on paljon toivottu. Että näkyisi nimenomaan verovaroilla kustannetulla kanavalla. 

Ylellä on laadukas Areenasisältö myös, johon esim. sarjat tulevat kertarysäyksenä ja niitä voi katsoa sieltä pelien aikana. 

Vierailija
9/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska maksetaan yle-veroa niin edes kerran vuodessa sieltä pitäisi tulla katsottavaa. Hiihdon mm-kisat ja jalkapallon em ainoat ohjelmat mitä katson yleltä, jotain vastinetta pitää saada rahoille.

Vierailija
10/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson. Huippufutis on ihan parasta katsottavaa. En juo kaljaa yms. enkä käytä muitakaan päihteitä, mutta ihan hyvin selviän illan rupeamasta :)

N53

Vierailija
11/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä, ihan parhaaseen aikaan olen työtön.

En kyllä juo olutta tai muutakaan alkoholia.

Vierailija
12/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikaa, niin katson. Voin tehdä samaan aikaan muutakin, mm laittaa ruokaa ja selailla päivän uutisia.

Hyvälaatuinen ottelu on hyvää viihdettä, monet ottelut kuitenkin keskinkertaisia ja ydinkohdat riittää.

Olutta ei mene ollenkaan, ellei satu sopimaan ruokaan, jota voi myös syödä ottelun lomassa, tosin yleensä oma päivällinen noiden 19 jälkeen lähetysten aikana.

Minulla oli joskus ns olutriippuvuus, piti saada yksi olut illan rauhoittuessa ja yleensä TVn ääressä. Pääsin siitä tavasta eroon, ottamalla olutlasin sijaan vesilasin. Ongelma oli ohi muutamassa päivässä/viikossa.

Vierailija
13/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ku Pohjanpalo laukoo 1-0 finaalissa Italiaa vastaan 88.minuutilla, on jo bissepötsi kasvanu niin paljon että sataa näyttää vaaka.

Vierailija
14/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on olemassa muutamia urheilulajeja, joita voi aina katsoa, jos ei jaksa muuta tehdä: jalkapallo, esteratsastus ja tennis. Ehkä myös golf. Sen sijaan en voi sietää kanavapujottelua tai tosi-tv:tä.

Vierailija
15/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on eka peli vasta klo 19, mutta sitä ennen tulee jo tunnin verran futisohjelmaa.

Vierailija
16/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tämä nyt mahtavaa kun kaikki pelit tulee parhaaseen katseluaikaan!

Vierailija
17/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita pelaajia tulee enemmän ihasteltua kuin itse peliä.

Vierailija
18/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tämä nyt mahtavaa kun kaikki pelit tulee parhaaseen katseluaikaan!

Ja sama homma jatkuu ensi kesänä kun MM-kisat on Qatarissa. Qatar on kesäisin Suomen kanssa samassa ajassa (mikäli meillä edelleen veivataan kelloja kesäaikaan ensi vuonna). 

Tokion olpparit tulee olemaan haastavammat.

Vierailija
19/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo katson kaikkien maiden kaikki ottelut, jos suinkin voin. Eilenkin Tsekki teki niin upean maalin!! Ihanaa kun olen vastuussa vain itsestäni, saan syödä hyvin joka päivä ja nauttia tästä kesästä jalkapallon kanssa. Työt hoituu päivällä ja pelien välissä liikun itse. N38

Vierailija
20/39 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hienoa näissä kisoissa on? Suomikin häviää varmasti huomenna. Ei voisi futis vähempää kiinnostaa.