Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen harrastaa huutonettiä?

Vierailija
22.08.2006 |

Minä en voi ymmärtää, mitä järkeä on laittaa tavaroita huutikseen. Enkä ymmärrä huutajiakaan. Järjetöntä touhua maksaa useita kymmeniä euroja jonkun toisen käyttämistä tavaroista/vaatteista...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonettihän se vasta kätevä tapa onkin ostaa ja myydä.

Vierailija
2/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä itselleni. Olen tehnyt paljon löytöjä edullisesti, pari kertaa olen pettynyt kun tuote on ollut huonolaatuisempi kun odotin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikkia, taidelasia, elektroniikkaa... Kerrankin maksoin kymmeniä euroja yhdestä antiikkiesineestä, jonka oikea arvo on ainakin 300 euroa. Olikohan kuitenkin huono diili kun maksoi kymmeniä euroja..., hmm.

Vierailija
4/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hurahtanut huutonettiin, pakko myöntää! Aiemmin ihmettelin koko touhua. Nyt kotiäitinä olen päässyt jyvälle toiminnasta. Minulle tärkeintä on päästä hetkeksi " omaan rauhaan" ja mikäs sen mukavampaa kuin bongailla edullisia, hyväkuntoisia vaatteita lapsille! Meidän kaupunki on pieni eikä täällä ole kunnon vaatekauppoja. Sitä paitsi kierrätys on tätä päivää, ei kaikkien vaatteiden jotka mahtuvat naperolle muutaman kuukauden tartte olla uusia!! En maksa kymmeniä euroja vaan korkeintaan pari euroa, koska postikulut tulee päälle. Kaikki myyjätkään eivät ajattele tätä!!! Sitä paitsi saan tyydytystä löytäessäni kauniin, hyväkuntoisen vaatteen huippuhalvalla!!! ps. varaa olisi uusiinkin.

Vierailija
5/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita en sieltä kyllä viitsisi ostaa.

Vierailija
6/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy joku joka ei oo kertaakaan ostanu tai myyny netistä vanhaa kamaa.

Vierailija
7/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta sieltä mitään, mutta myyn kaappeihin ja varastoon kertyneet lastenvaatteet ja tavarat. Miksi ihmeessä en niin tekisi? Pitäisikö ne heittää roskiin?

Huutonetti on varsin helppo ja edullinen tapa päästä eroon itselle tarpeettomista tavaroista - vaatii vain netin ja digikameran. Tavalliselle kirppikselle en ehdi myymään enkä halua vuokrata pöytää ja raahata tavaraa sinne, laittaa hintalappuja, käydä viikon aikana siistimässä pöytää ja harmitella varastettuja tavaroita. Minulle ei ole aikaa sellaiseen.

Miksi pyöritellä varastossa turvakaukaloa, turvaistuinta, syöttötuolia jne kun ne voi myydä helposti ja nopeasti: vaatii vain valokuvan oton, ilmoituksen laadinnan - postitus käy kauppareissulla.

Lisäksi " kärsin" lievästä shoppailumaniasta, eli ostan melko paljon vaatetta lapsille (kaupoista) - miksi säästäisin kaikki kun voi ne helposti myydä huutonetissä? Vaatteet menevät myös helposti kaupaksi ja hyvään hintaan, koska suosin merkkivaatteita ja myyn ainoastaan hyväkuntoiset (osan toki säästän muistoksi).

Ja huutonetti kaupoista saadut rahat katson ekstraksi, jolla voin ostaa jotain kivaa itselle ja lapsille.

Helppoa ja kätevää ja hyödyttää kaikkia (minä saan kaappeihin tilaa ja rahaa, ostaja saa tarvitsemansa tuotteen). Miksi ihmeessä en niin tekisi?

Vierailija
8/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ei olisi edes mahdollista mennä itse myymään kirpputorille kun työssäkäyvä kahden lapsen yh olen.

Vierailija
9/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kierrätystä.

Saa shoppailla vaikka omassa sängyssä ja ostoksen saa kotiovelle :)

Vierailija
10/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää? Ei minusta.

Vierailija
11/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten itse toimit sellaisten tavaroiden ja vaatteiden kanssa, joille ei enää ole käyttöä ja jotka vievät varastossa / vaatehuoneessa vain turhaa tilaa? Jemmaat varastoihin? Heität roskikseen?

Vierailija
12/12 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on vielä hyväkuntoisia??? Annatteko jollekin vai roskiin???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi