Jos +35v roikkuu tinderissä niin tuskin tulee kumppania olemaan koko loppuikänä.
Kommentit (44)
Hakeeko joku muka oikeesti kumppania tinderistä? LOL.
Tinder on panosovellus.
Sanni16kerava kirjoitti:
Tinder on panosovellus.
No just ne 35+ ikäiset hakee. Moni on löytänytkin (ainakin omassa tuttavapiirissäni).
Mitä horisette? Olen yli 40 v ja kauheat suhinat on Tinderissä. Kyllä sitä todellakin käytetään deittailuun kun ei ole oikein muita kanavia.
Lähinnä nuo alle 35 v ei sieltä löydä mitään kun he vain sarjadeittailevat. Juuri vanhemmat ovat enemmän tosissaan. Ja muutenkin riippuu aika paljon missä päin Suomea sitä käyttää!
Siinä vaiheessa kun lataa Tinderin, on peli jo menetetty.
En ole koskaan ollut Tinderissä, enkä kyllä koskaan menisi moisille itsensä tyrkyttäjä, tai panosivustoille.
Mieluummin olen yksin vaikka koko loppuelämäni ajan.
Voi hitsi, mä poistan heti. Kiitos kun kerroit mun olevan liian vanha.
Kaksi juuri 40 täyttänyttä kaveria erosi viime vuonna ja kumpikin on nyt uudessa suhteessa Tinderistä löydetyn kanssa, eikä siis suhteessa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi, mä poistan heti. Kiitos kun kerroit mun olevan liian vanha.
Oikea päätös 👍
Mä en jaksa sinkkuja, jotka nussii ympäriinsä ja koeajaa 79 tyyppiä, kunnes muka kohtaavat (taas) sen oikean. Parin-kolmen vuoden päästä sama ruljanssi uusiksi.
Niin kuin ennen vanhaan oli tv- ja radionaama erikseen, niin minulla ei ole tindernaamaa. Turha siis sinne mennä.
No mä olenkin jo yli 40 vuotias, enkä ole ollut eläessäni Tinderissä, eikä kumppania ole rinnalla Tinderistä poissaolosta huolimatta... Onko siitä, jotain vaaraa, jos yrittäsi joskus kokeilla Tinderin kautta kumppanin löytämistä. Tuskin sen kummempaa. Mutta en osaa edelleenkään kiirehtiä Tinderiin liittymisen kanssa, koska en pidä sen maineesta seksitutkana ja panosovelluskena; tässä iässä toivoisi löytävänsä jotain muutakin kuin "vain" hetken seikkailua ja hupia (ja mahd. sukupuolitaudin).
Sanni16kerava kirjoitti:
Tinder on panosovellus.
Erikoista, että olet yhä sitä mieltä, vaikka et saa sieltäkään.
Vierailija kirjoitti:
No mä olenkin jo yli 40 vuotias, enkä ole ollut eläessäni Tinderissä, eikä kumppania ole rinnalla Tinderistä poissaolosta huolimatta... Onko siitä, jotain vaaraa, jos yrittäsi joskus kokeilla Tinderin kautta kumppanin löytämistä. Tuskin sen kummempaa. Mutta en osaa edelleenkään kiirehtiä Tinderiin liittymisen kanssa, koska en pidä sen maineesta seksitutkana ja panosovelluskena; tässä iässä toivoisi löytävänsä jotain muutakin kuin "vain" hetken seikkailua ja hupia (ja mahd. sukupuolitaudin).
Tinder on sosiaalinen media. Sen avulla voit ennakolta suodattaa, millaisen ihmisen haluat tavata, toisin kuin jonkun satunnaisen vastaantulevan tyypin kohdalla.
Ei ikinä Tinderiin. Hoidan parisuhteeni niin hyvin, että istumme toivottavasti edelleen onnellisina yhdessä kiikkustuolissa vanhoina. Löysin täydellisen itselleni vuonna 2006.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on sosiaalinen media. Sen avulla voit ennakolta suodattaa, millaisen ihmisen haluat tavata, toisin kuin jonkun satunnaisen vastaantulevan tyypin kohdalla.
Juuri tämä "ominaisuus" tekee Tinderistä niin steriilin ja tylsän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä "ominaisuus" tekee Tinderistä niin steriilin ja tylsän
Eihän kaikille samat tavat ja ympäristöt sovikaan.
Mun on ainakin turha haaveilla naisesta niin kauan kun olen työttömänä (12v putkeen) ja mun mutsi tekee mulle ruuat ja pesee mun pyykit. Turha mennä tinderiin noilla statuksilla.
Mies 35v.
Onneksi ehdin löytää parisuhteen tinderistä 34-vuotiaana. Mies oli kyllä jo 36, onko se nyt pakko vaihtaa nuorempaan, vaikkei haluaisi?
Ei kukaan käytä enää tinderiä