Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos +35v roikkuu tinderissä niin tuskin tulee kumppania olemaan koko loppuikänä.

Vierailija
14.06.2021 |

Tinder on 18-30 vuotiaille.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan käytä enää tinderiä

Vierailija
2/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? Aivan sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeeko joku muka oikeesti kumppania tinderistä? LOL.

Tinder on panosovellus.

Vierailija
4/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Tinder on panosovellus.

No just ne 35+ ikäiset hakee. Moni on löytänytkin (ainakin omassa tuttavapiirissäni).

Vierailija
5/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä horisette? Olen yli 40 v ja kauheat suhinat on Tinderissä. Kyllä sitä todellakin käytetään deittailuun kun ei ole oikein muita kanavia.

Lähinnä nuo alle 35 v ei sieltä löydä mitään kun he vain sarjadeittailevat. Juuri vanhemmat ovat enemmän tosissaan. Ja muutenkin riippuu aika paljon missä päin Suomea sitä käyttää!

Vierailija
6/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun lataa Tinderin, on peli jo menetetty.

Vierailija
7/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Tinderissä, enkä kyllä koskaan menisi moisille itsensä tyrkyttäjä, tai panosivustoille.

Mieluummin olen yksin vaikka koko loppuelämäni ajan.

Vierailija
8/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, mä poistan heti. Kiitos kun kerroit mun olevan liian vanha.

Vierailija
9/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi juuri 40 täyttänyttä kaveria erosi viime vuonna ja kumpikin on nyt uudessa suhteessa Tinderistä löydetyn kanssa, eikä siis suhteessa keskenään. 

Vierailija
10/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsi, mä poistan heti. Kiitos kun kerroit mun olevan liian vanha.

Oikea päätös 👍

Vierailija
11/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa sinkkuja, jotka nussii ympäriinsä ja koeajaa 79 tyyppiä, kunnes muka kohtaavat (taas) sen oikean. Parin-kolmen vuoden päästä sama ruljanssi uusiksi.

Vierailija
12/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin ennen vanhaan oli tv- ja radionaama erikseen, niin minulla ei ole tindernaamaa. Turha siis sinne mennä.

Vierailija
13/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olenkin jo yli 40 vuotias, enkä ole ollut eläessäni Tinderissä, eikä kumppania ole rinnalla Tinderistä poissaolosta huolimatta... Onko siitä, jotain vaaraa, jos yrittäsi joskus kokeilla Tinderin kautta kumppanin löytämistä. Tuskin sen kummempaa. Mutta en osaa edelleenkään kiirehtiä Tinderiin liittymisen kanssa, koska en pidä sen maineesta seksitutkana ja panosovelluskena; tässä iässä toivoisi löytävänsä jotain muutakin kuin "vain" hetken seikkailua ja hupia (ja mahd. sukupuolitaudin).

Vierailija
14/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Tinder on panosovellus.

Erikoista, että olet yhä sitä mieltä, vaikka et saa sieltäkään.

Vierailija
15/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olenkin jo yli 40 vuotias, enkä ole ollut eläessäni Tinderissä, eikä kumppania ole rinnalla Tinderistä poissaolosta huolimatta... Onko siitä, jotain vaaraa, jos yrittäsi joskus kokeilla Tinderin kautta kumppanin löytämistä. Tuskin sen kummempaa. Mutta en osaa edelleenkään kiirehtiä Tinderiin liittymisen kanssa, koska en pidä sen maineesta seksitutkana ja panosovelluskena; tässä iässä toivoisi löytävänsä jotain muutakin kuin "vain" hetken seikkailua ja hupia (ja mahd. sukupuolitaudin).

Tinder on sosiaalinen media. Sen avulla voit ennakolta suodattaa, millaisen ihmisen haluat tavata, toisin kuin jonkun satunnaisen vastaantulevan tyypin kohdalla.

Vierailija
16/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä Tinderiin. Hoidan parisuhteeni niin hyvin, että istumme toivottavasti edelleen onnellisina yhdessä kiikkustuolissa vanhoina. Löysin täydellisen itselleni vuonna 2006.

Vierailija
17/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on sosiaalinen media. Sen avulla voit ennakolta suodattaa, millaisen ihmisen haluat tavata, toisin kuin jonkun satunnaisen vastaantulevan tyypin kohdalla.

Juuri tämä "ominaisuus" tekee Tinderistä niin steriilin ja tylsän

Vierailija
18/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä "ominaisuus" tekee Tinderistä niin steriilin ja tylsän

Eihän kaikille samat tavat ja ympäristöt sovikaan.

Vierailija
19/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ainakin turha haaveilla naisesta niin kauan kun olen työttömänä (12v putkeen) ja mun mutsi tekee mulle ruuat ja pesee mun pyykit. Turha mennä tinderiin noilla statuksilla.

Mies 35v.

Vierailija
20/44 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ehdin löytää parisuhteen tinderistä 34-vuotiaana. Mies oli kyllä jo 36, onko se nyt pakko vaihtaa nuorempaan, vaikkei haluaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi