Miksi jotkut ihmiset ei lataa yhtään kuvaa itsestään?
Ei Linked in, ei Facebook, ei Instagram, ei mitään työhön tai harrastuksiin liittyvää kuvaa henkilöstä missään. On varmaan todella huono itsetunto, jos ei kehtaa yhtään kuvaa itsestään julkaista. Whats appin profiilissakaan ei omaa kuvaa. Ikä alle 50.
Kommentit (86)
Mitä se tarkoittaa tuo lataaminen.
Tirkistelijät tukehtukoot uteliaisuuteensa.
Olen niin ruma etten laita kuviani mihinkään toisten haukuttavaksi.
Herravarjele, en ole koskaan tiennytkään että on muka huono itsetunto jos ei omakuvia nettiin lataile. Kyllä se on kuule ihan päinvastoin se asia. Meillä joilla oikeasti on se hyvä itsetunto ei ole tarvetta mitenkään itseään esitellä.
Mieheni on sellainen, itselläni on profiilikuva, ei muita kuvia.
Meillä on kummallakin hyvä itsetunto. Ei vaan kiinnosta ladata kuvia.
On mulla profiilikuva instagramissa. mutta ei muita kuvia tietenkään. Vaan ne on siitä aiheesta mitä kuvaan. Jos haluaa laittaa kuvan jostain hienosta maisemasta, niin eihän siinä mitään järkee laittaa omaa naamaa eteen.
Totta, näytän niin karsealle ettei voi julkaista kuvaa missään.
Kuvat ja tiedot on aina valtaa. Ei kannata aina kaikkea itsestään tunkea nettiin.
Ai. Entä jos ei ole linkedin- eikä instagram-profiilia? Facebookissa kymmenen vuotta vanhat kuvat, kun ei ole kiinnostanut enää. Miksi pitäisi?
Kuva on netissä - kuva ei enää ole sinun omaisuuttasi.
Minä en ole itse ikinä taas ymmärtänyt sitä että joka ikinen asia täytyy kuvata sinne ig, faceen, sun muihin hömpötyksiin. Ihmeellistä huomion kerjäämistä.
Entä he, jotka tuuttaa someen ns kaunistettuja kuvia, joissa keski- ikäinen näyttää joltain siloposkelta parikymppiseltä? Hyvä itsetunto?
Ei ole mitn istaa, vasee,likee minne ltaa.
Koska heillä on niin hyvä itsetunto, ettei tarvitse kerätä seuraajia ja kehujia somessa.
No mulla on profiili kuva jokaisessa paikassa. Mutta en näe tarvetta kokoajan lisäillä uusia kuvia itsestäni. Tosi harvoin lisäilen ja se on ihan ok mulle. Mulla on näes vähän parempaakin tekemistä kun olla kuvailemassa kokoajan itseäni ja lisäillä kuvia sometileihin :D
Koska olen kyllästynyt ulkonäön kommentointiin ja siihen, että edelleen nainen tupataan määrittelemään vain sen kautta. Lisäksi tuo, mitä eräs kommentoija totesi, että kuva netissä ei ole enää sinun omaisuuttasi. Tulkoot pällistelemään livenä, jos ulkonäköni niin paljon kiinnostaa.
En ole ladannut kuvia itsestäni vuosiin. Oon sairauden jäljiltä niin karun näköinen.
Heillä on oikea elämä. Ei tarvitse luoda some-elämää korvaamaan sen puutetta.
Ne on sua fiksumpia?