Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä oli ennen Woltia ja Foodoraa?

Vierailija
14.06.2021 |

Ei kai se ainakaan ihmisen elämää ollut?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kerro?

Olen aina jaksanut hakea ruokani itse ja jaksan hakea tulevaisuudessakin.

Vierailija
22/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tilaa sellaisilta jotka ovat välikäsiä. Tilaan suoraan ruokapaikasta.

Eli et halua tukea pieniä yksityisiä ravintoloita, jotka eivät voi palkata kuljetuksiin henkilökuntaa?

Eikö ole hyvä, että ruokaa voi tilata melkein mistä tahansa; se on lisämyyntiä ravintolalle ja kuljetus työllistää. Näin kuljetuskustannukset pysyvät kohtuullisina ja ruokaa tilaavat nekin, jotka eivät pääse itse noutamaan.

Tuen vain lähialueeni ruokapaikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä ajan, jolloin ei ollut taxipizzaa tai muita vastaavia ravintoloita… Hampurilaisetkin haettiin snägäriltä 😁

Vierailija
24/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kolkattiin mammutti ja kypsennettiin nuotiolla.

Joo, olen kuullutkin niistä. Ne oli nimeltään kolkkapoikia.

Vierailija
25/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sataa vuotta sitten savutuvissa laitettiin muttia (kvg, jos et tiedä) ruoaksi. Helppoa, nopeaa, halpaa ja ravitsevaa. Piiat vei peltotöitä tehneille miehille eväät pari kertaa päivässä.

Vierailija
26/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli Pizza online sekä lähes kaikkien pitserioiden omat kotiinkuljetukset.

Olet varmaan hyvin nuori, jos et muista aikaa ennen Woltia ja Foodoraa?

Wolt ja Foodora on olleet Suomessa (muuallakin kuin pks) mitä, vuoden, kaksi? Juu aika nuori täytyy olla.

Vierailija
27/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa on tilattu. Ruoat saapuneet haaleina ja pienempinä annoksina kuin ko. ravintolat tarjoilisivat pöytään. Bonuksena tuet riistotaloutta, missä ei ole mitään innovatiivista.

Vierailija
28/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen riistotaloutta? Perustele!

Vierailija
29/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuen riistotaloutta? Perustele!

Ruuan kuskaamisen tulos luodaan ulkoistamalla työntekijöiden normaalit oikeudet heidän omiksi ongelmikseen ja ravintoloiden katteesta ryhmäpaineen avulla. Jos saadaan kiskurimaisista palkkioista huolimatta saman kadun ravintoloista pari liittymään, loput kaksi ovat lähes pakotettuja myös liittymään, etteivät jää altavastaajan asemaan. Samaa taktiikkaa on käyttänyt menestyksellä esim. Amazon marketplace.

Itse alustoissahan ei ole mitään innovatiivisen tapaistakaan.

Vierailija
30/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä loisten palveluita.

Vierailija
31/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku haluaa maksaa ravintolahintoja kotona syömisestä. Itselleni se juttu on mennä sinne ravintolaan ja nauttia samalla miljööstä. Osaan itsekin tehdä hyvää ruokaa ja murto-osalla siitä hinnasta, mikä ravintoloissa veloitetaan. Jos siis haluan kotona syödä.

M48

Vierailija
32/32 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään me täällä maalla edelleen, vaikkei mikään voltti tai footora tai mikään muukaan toimita kotiin mitään. No k-kaupasta saattaa taksi tuoda ostokset 15 eurolla, kauemmas sitten ei toimi sekään tai pitää taksin kanssa neuvotella hinta.