En jaksa urheilla..
Tiedän että siitä tulis hyvä olo mutta en vaan jaksa...motivoikaa mut lenkille tai jotain
Kommentit (7)
Kokeile eri urheilulajeja. Itselläni on hirmu hinku rullaluistella. Maastopyöräily alkoi kyllästyttää. Tee sitä mikä on kivaa.
Hyvää musaa kuulokkeisiin tai kaveri mukaan juttuseuraksi!
Vierailija kirjoitti:
Kokeile eri urheilulajeja. Itselläni on hirmu hinku rullaluistella. Maastopyöräily alkoi kyllästyttää. Tee sitä mikä on kivaa.
Tämä! Lajeja on vaikka kuinka, kyllä (lähes) jokainen löytää sen oman juttunsa, josta tykkää. Kokeilemaan vaan reippaasti!
Itse ratsastan, pelaan tennistä, juoksen ja hiihdän, sopivat minulle ja lajeina vähän tasapainottavat toisiaan. Jotkut tykkäävät joogasta, pilateksesta tai taijista, jotka ovat ehkä keholle lempeämpiä. Minä pidän itsesi haastamisesta ja olen auttamattoman tavoitteellinen ja kilpailuviettinen, joten lajit ovat ehkä sen mukaisia.
Oletko kokeillut vaikka frisbeegolfia? Luonnossa liikkumista, suppailua, geokätköilyä, cfossfitia, kuntonyrkkeilyä, soutua? Joku tanssillinen laji? Vai ehkä ennemmin uinti tai joku joukkuepeli? Rohkeasti kokeilemaan, joskus sitä itsekin yllättyy siitä, mikä lopulta tuntuukin omalta lajilta.
En ole ymmärtänyt tätä "urheilusta tulee hyvä olo" mantraa. Mulle tulee aina urheilusta päänsärkyä ja heikotusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ymmärtänyt tätä "urheilusta tulee hyvä olo" mantraa. Mulle tulee aina urheilusta päänsärkyä ja heikotusta.
Kannattaa mennä lääkäriin. Sulla saattaa olla vaikka diabetes
Vierailija kirjoitti:
Joko harjoittelet liian kovaa kuntotasoosi nähden, tai sitten veriarvoissa tmv. häikkää. Esim. niskat jumissa ja väärä suoritustapa aiheuttaa päänsärkyä kyllä. Ihminen on kuitenkin luotu liikkumaan, niin todennäköisesti huono olo tulee nyt jostain muusta kun liikkumisesta itsestään.
Se hyvä olo tulee vasta jälkeenpäin. Eikä tarvi juosta. Tarpeeks pitkä lenkki.