Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokote ja raskaana?!

Vierailija
14.06.2021 |

Help, en tiedä yhtään mitä kannattaisi tehdä. Olen raskaana 20 viikolla, ja kohta olisi oman ikäryhmän vuoro ottaa rokote. Onko täällä raskaana olevia jotka ovat ottaneet tai aikovat ottaa?

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekee kokeellisella hutaistulla injektiolla lääketieteellistä koetta raskaanaoleviin naisiin? Ymmärrän, että pelon takia sinne menette, mutta itse pelkäisin tota injektiots enemmän. Rokotehan se ei ole.

Vierailija
122/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää. Mietin kaikkia niitä vuotohäiriöitä ja rokotteen vaikutuksia kohdun limakalvoon, entä jos rokote aiheuttaa raskaana olevan kohdun limakalvon irtoamisen?

Millä viikolla siellä ollaan?

Mulle tuli ensimmäisestä rokotteesta vuotohäiriöitä, siksi jänistän nyt tätä toista rokotetta raskaana ollessani.. Jos ensimmäinen rokote vaikutti kohtuni toimintaa, niin miksei tämä toinen vaikuttaisi..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Kirsi Kautiaisen videoista! En todellakaan ota koronarokotetta kun se näyttää olevan noin hengenvaarallista.

Höpö-höpö. Joka maasta löytyy terveydenhuollon ammattilaisia, jotka päästävät suustaan mitä tahansa, hurahtavat joihinkin uskomushoitoihin, healingiin jne. Eräässä toisessa Pohjoismaassa kaksi naista menetti juuri oikeutensa harjoittaa ammattiaan, perustettuaan ns. Healing-klinikan, jossa mm. ”Poistettiin otettu mRna-rokotteen haitalliset vaikutukset elimistöstä”. Isoon hintaan tietysti, ja ihmiset maksoivat, koska onhan kyseessä ”ammattilaiset”

Vierailija
124/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan tekee kokeellisella hutaistulla injektiolla lääketieteellistä koetta raskaanaoleviin naisiin? Ymmärrän, että pelon takia sinne menette, mutta itse pelkäisin tota injektiots enemmän. Rokotehan se ei ole.

Millainenhan koulutustausta sinulla mahtaa olla kun uskallat väittää että rokotteen ottamatta jättäminen on parempi vaihtoehto kuin rokottautuminen? Miksi viranomaiset suosittaisivat rokotetta raskaana oleville mikäli olisi pienintäkään syytä epäillä sen olevan sikiölle tai odottavalle äidille vahingollinen? Käsittääkseni vuotohäiriöiden ja rokotusten syy-yhteyttä ei ole pystytty todistamaan.

Varmaan samoja äitejä jotka jättäävät lapsensa rokottamatta, kun lähihoitajana luonnollisesti ymmärtävät asiasta enemmän kuin virologit ja lääkärit.

Vierailija
125/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Käsittääkseni vuotohäiriöiden ja rokotusten syy-yhteyttä ei ole pystytty todistamaan.”

Ei ole ei, mutta voin sanoa että mulla ei koskaan, KOSKAAN, ole ollut vuotohäiriöitä, tää oli eka kerta ikinä. Ja kummasti just rokotteen jälkeen. Toivottavasti syy-yhteys tutkitaan perusteellisesti, eikä laiteta stressin piikkiin niinku nyt on yritetty.

Vierailija
126/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Injektioa ei ole testattu  raskaana olevilla.

Vierailija
127/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Injektioa ei ole testattu  raskaana olevilla.

Lasten  6kk- testaus ollaan juuri aloittamassa!

Vierailija
128/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ensimmäisen rokotteen loppuraskaudessa, toisen synnytyksen jälkeen. Ei mitään ongelmia kummankaan suhteen. Luotan tieteeseen enkä pelotteluun.

Vierailija
129/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainenhan koulutustausta sinulla mahtaa olla kun uskallat väittää että rokotteen ottamatta jättäminen on parempi vaihtoehto kuin rokottautuminen? Miksi viranomaiset suosittaisivat rokotetta raskaana oleville mikäli olisi pienintäkään syytä epäillä sen olevan sikiölle tai odottavalle äidille vahingollinen? Käsittääkseni vuotohäiriöiden ja rokotusten syy-yhteyttä ei ole pystytty todistamaan.

Ompas turvallista kun ei ole edes osattu selvittää. Ei vaadi alan koulutusta ottaa eri tutkimuksista selvää.

Varmaan samoja äitejä jotka jättäävät lapsensa rokottamatta, kun lähihoitajana luonnollisesti ymmärtävät asiasta enemmän kuin virologit ja lääkärit.

Vierailija
130/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin ensimmäisen rokotteen loppuraskaudessa, toisen synnytyksen jälkeen. Ei mitään ongelmia kummankaan suhteen. Luotan tieteeseen enkä pelotteluun.

Mitäs siihen sanot ,että eri tieteentekijöillä on poikkeava kanta asiasta.Laajat tutkimustulokset nähtävillä.

Vierailija
131/162 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheesta keskusteltu(tapauksia:

shorturl.at/kuSWX

shorturl.at/sLX24

Vierailija
132/162 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko on aikaistanut kuuteen viikkoon rokoteväliä?

Vierailija
133/162 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää kokemuksia? Pelottaa se, että esim. WHO:n mukaan rokotettavan raskaanaolevan pitää tietää että tutkimukset ovat rajallisia.

Vierailija
134/162 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi mitään mistä en varmuudella tiedä miten vauvaan pitkällä aikavälillä voi vaikuttaa. Jokainen miettiköön omalle kohdalleen mitkä riskit haluaa ottaa. Olen sairastanut koronan, oli tosi lievä.

Vierailija
135/162 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan tulee esiin kaikkia haitallisia vaikutuksia erityisesti nuoriin ja lapsiin. Kolmesta rokotteesta jo kaksi on todettu jollekin ryhmälle sen verran haitalliseksi, että sen käyttö on keskeytetty. Ties mitä kaikkea tulee vielä esiin. Vai että hyvin tutkittu ja turvallinen, my ass. Sikiöön kohdistuneet haitat eivät tule välittömästi esiin, vaan vasta sitten vauva-ajan jälkeen, kun neurologiseen kehitykseen liittyviä tutkimuksia voi ylipäätään alkaa tehdä. En missään nimessä ottaisi näin kyseenalaista piikkiä raskaana. Keskenmenoja kirjattu 17kpl, teholle joutuneita 10kpl, joista suurella osalla varmaan jokin vakava perussairaus. Miettikää itse kumpi on isompi riski. 

Vierailija
136/162 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan 8. kuulla raskaana. Oli tavallinen flunssa. Onneksi en ottanut rokotteita, kun niistä koko ajan tulee huonompia uutisia. 

Vierailija
137/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin itse olla ottamatta koronarokotetta (olen tällä hetkellä rv 20). Ikävimmältä tuntui ja tuntuu edelleen joka suunnalta tuleva painostus.. mitä kenenkään ei pitäisi näin vaikeassa tilanteessa joutua kokemaan. Tiedän riskit sairastumiseen ja olen ne päättänyt ottaa, vaikkakin teen myös kaikkeni etten sairastuisi (mm. välttää kaikkia kontakteja ja käyttää FFP2 maskia). En antaisi itselleni sitä anteeksi, että kokeellisen koronarokotteen takia riskeeraisin raskauden, joka on vielä todella toivottu pitkän lapsettomuuden jälkeen. Vaikka kuka sanoisi mitä, fakta on että pitkäaikaiset kokeet rokotteelta puuttuvat ja eivät ole lähivuosina edes valmistumassa. Tiedän, että tämä on puntaroimista kahden päätöksen välillä ja päätös ei ole varmastikaan kenellekään helppo. Tsemppiä kaikille mitä ikinä päätättekin!

Vierailija
138/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toiselta mieheltä siemenet aunukseen ja voin olla nyt raskaana. En ota rokotetta etten vaaranna pienen sikiön mahdollista syntymistä. Ennen sitä kehitän sisälläni kunnon pötkön jonka lähetän pöntön kautta maailmalle. Saa nähdä lähteekö siemenet pötkön mukana?

Vierailija
139/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin itse olla ottamatta koronarokotetta (olen tällä hetkellä rv 20). Ikävimmältä tuntui ja tuntuu edelleen joka suunnalta tuleva painostus.. mitä kenenkään ei pitäisi näin vaikeassa tilanteessa joutua kokemaan. Tiedän riskit sairastumiseen ja olen ne päättänyt ottaa, vaikkakin teen myös kaikkeni etten sairastuisi (mm. välttää kaikkia kontakteja ja käyttää FFP2 maskia). En antaisi itselleni sitä anteeksi, että kokeellisen koronarokotteen takia riskeeraisin raskauden, joka on vielä todella toivottu pitkän lapsettomuuden jälkeen. Vaikka kuka sanoisi mitä, fakta on että pitkäaikaiset kokeet rokotteelta puuttuvat ja eivät ole lähivuosina edes valmistumassa. Tiedän, että tämä on puntaroimista kahden päätöksen välillä ja päätös ei ole varmastikaan kenellekään helppo. Tsemppiä kaikille mitä ikinä päätättekin!

Mä en myöskään ottanut. Käyn kun vauva on syntynyt, eli tässä varmaan parin kk sisään.

Toi raskaana olevan painostaminen piikille on törkeää (kokenut itsekin). Ei se ole mikään helppo päätös. Päädyin itsekin olemaan ottamatta, koska vielä ei ole sen ikäisiä vauvoja/lapsia että vaikutukset tiedettäisiin pitkällä aikavälillä.

Lisäksi suositus muuttui hirveän nopeasti siitä että raskaana oleville ei anneta rokotetta siihen, että se pitäisi heti kyselemättä käydä ottamassa.

Painostamista harrastavat varsinkin sellaiset yli 50v naiset. Miettisivät omalle kohdalleen uskaltaisivatko ottaa.

Vierailija
140/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ensimmäisen rokotteen n. viikko ennen kuin tulin raskaaksi. Toisen rokotteen sain rv 14. Kummastakaan rokotteesta ei tullut oireita. Pistokohta vähän arka, mutta sitä en laske oireeksi, käsi nyt yleensä kaikista rokotteista vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi