Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu lukemattomat pakit naisilta ja suhteen katkeamiset alkuvaiheessa?

Vierailija
14.06.2021 |

Olen nelikymppinen mies. Keskituloinen, hiukan keskipituutta lyhyempi, en mitenkään komea mutten silmiinpistävänä rumakaan. Melko hyvin säilynyt ikäisekseni. Olen nyt ollut hiukan yli vuoden parisuhteessa; ensimmäinen parisuhde noin 10 vuoteen. Olin joskus nuorempana kyllä pari kertaa suhteessa, ja joitain tapailujakin oli.

Sitten tuli tosiaan noin 10 vuoden pätkä, jolloin en saanut useimpia naisia edes toisille treffeille, ja ne kolme kertaa, jotka tuona joku juttu alkoi, niin käytiin muutamilla treffeillä, ehdittiin ehkä sänkyynkin, mutta sen jälkeen tuli omituista viesteilypelailua naisilta, joka ei ikinä päättynyt uusiin tapaamisiin ainakaan romanttisessa mielessä.

En yrittänyt naisia jotka olisivat "levelini yläpuolella". Käytännössä kaikki naiset, joita treffasin tuona aikana, olivat naisia, jotka eivät olleet mitenkään poikkeuksellisen kauniita, suositun oloisia, tai muuta vastaavaa. Lisäksi, yritin treffailua ainoastaan naisten kanssa, jotka olivat itsekin viestineet aluksi kiinnostusta minuun.

Olen nyt tosiaan parisuhteessa, ja aihe ei sinänsä ole enää ajankohtainen, mutta ikävä kyllä nämä kokemukset ovat vaikuttaneet minuun ihmisenä aika syvästi. En oikein osaa ajatella naisista kauheasti hyvää enää. ( ja Huom! tämä on siis seuraus kokemuksistani, ei syy niihin. Suhtauduin naisiin hyvin eri tavalla ennen tuota ajanjaksoa, sanoisimpa jopa että olin jossain määrin feministi nuorena).

Osaako kukaan kertoa minulle miksi sain tällaista kohtelua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko asian nyt oikeasti antaa olla ja keskity nykyisyyteen ja parisuhteeseesi? Tapasit vaan vääränlaisia naisia that's it. Ei mitään sen kummallisempaa. Sinulle ei ehkä ollut se oma ihmistyyppi selvillä eikä niillä naisillakaan. Se on ihan yleistä.

Totta kai kannattaisi antaa asian olla. En vain pysty. Naisten tekemä kohtelu on vaurioittanut psyykettäni.

Aika helposti traumatisoituu, jos traumatisoituu siitä, että nainen ei haluakaan suhdetta. Kaikkihan me joudumme sen asian kanssa vastakkain, että kaikki ihmiset eivät halua meitä, eivätkä pidä meistä. Myönnän kyllä, että miehille tätä tosiasiaa tarjoillaan välillä aika karusti.

Toisaalta jos itse tekisin päätelmiä jokaisesta vastaantulevasta miehestä, joka on esitellyt paikkojaan tai huudellut perään tai lähennellyt, voisin ihan hyvin päätellä, että kaikki miehet ovat luonnevikaisia. 

Vierailija
22/24 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapailua tehdään sen takia että selvitetään kohtaako näkemys yhteisestä elämästä. Et kerro mitään omista unelmistasi ja ajatuksistasi etkä näiden naisten ajatuksista. Ei perhekeskeinen nainen halua urasuorittajaa tai matkustelunautiskelijaa ja toisin päin. Väitän että olet ehkä hieman naivii näissä asioissa nyt. Tasot on ihan toissijaisia kun nämä tulevaisuuden unelmien pelikortit lyödään pöytään. Oletko edes tuonut erityisesti heille esiin ajatuksia lapsista, asuinpaikkakunnasta, työunelmista, lomailuhaaveista mökillä tai ulkomailla, eläkesuunnitelmista ja kaikesta mikä oikeasti merkitsee?

Listaat aloituksessa kaikkea ihan epäolennaista ja vaikutat vähän pinnalliselta ja hieman yksinkertaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti havaitsivat jotain mikä ei sovi yhteen tai toimi yhteen. Eikä tunnettu pidemmältä ajalta. Naiset ovat melko erilaisia kuin miehet ja yksilötkin.

Vierailija
24/24 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tylsältä ja kitisevältä ripustautujalta. Ei mikään ihme että naiset kaikkoavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme