Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saan nopeasti ilmaista parisuhdeneuvontaa?

Pomppu
14.06.2021 |

Otsikossa onkin koko kysymys.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomppu kirjoitti:

Minä jätin koska rakastuin toiseen mieheen. Ihan yks kaks. Meillä oli onnellinen suhde. 

Ootko sä nyt sit rakastunut kahteen mieheen?

Vierailija
22/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä uudessa miehessä on tullut esille piirteitä joita en hyväksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen ja exän pihalle on se matalin aita, joten siitä kannattaa mennä.

Ei kannata muistella mikä siinä exän kanssa meni pieleen, tikulla silmään jne.

Alat piinaa sitä "ajattelen sua... xx" viesteil ja sit soitat kännipuhelun sen kotikulmilta

Vierailija
24/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ensin sun nyksä. Kerro siitä sille eksälles, jonka haluat takas, ja sano, että oot taas sinkku ja oot ajatellut häntä paljon ja miten ison virheen teit, kun jätit hänet. Ja sitten kun hän torjuu sut, ja niin hän tekee, jos hänellä on siis yhtään järkeä päässä, niin voit vetää kunnon kilarit, miten hän on nyt pilannut sun koko elämän.

Vierailija
25/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin siinä parisuhde neuvontaa.

Vierailija
26/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomppu, kuulostat hiukan vastuuttomalta ihmiseltä. Jätät toisen hetken innostuksesta ja sitten olisit taas valmis loukkaamaan teidän molempien uusia kumppaneita koska haluatkin ukkosi takaisin. Koeta ensin aikuistua ja ala sitten vasta touhottamaan parisuhdeasioista.  Siellä ei oikein toimi tuo nykyisin niin yleinen "minä minä" -asenne.

Vierailija
27/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomppu kirjoitti:

Minä jätin koska rakastuin toiseen mieheen. Ihan yks kaks. Meillä oli onnellinen suhde. 

Mun työnantaja irtisanoi minut yt:eissä, vaikka olin tilastoilla mitattuna yksi talon parhaita työntekijöitä.

En mene sinne milloinkaan takaisin. En, vaikka uusi työ, jonka sen jälkeen sain, oli tylsempi kuin vanha. Löysin myöhemmin paremman. Taakse en enää katso.

Vierailija
28/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pomppu kirjoitti:

Mun työnantaja irtisanoi minut yt:eissä, vaikka olin tilastoilla mitattuna yksi talon parhaita työntekijöitä.

En mene sinne milloinkaan takaisin. En, vaikka uusi työ, jonka sen jälkeen sain, oli tylsempi kuin vanha. Löysin myöhemmin paremman. Taakse en enää katso.

Mihinkäs tämä niinkuin liittyy??

Vierailija
29/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle Palanderilta.

Toni Nieminen on myös haka näissä asioissa.

Vierailija
30/32 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää kunnon kotiriita, niin eiköhän se poliisi tule neuvomaan.

On nimittäin nähty, miten pihalla pitivät pientä parisuhdeneuvontaa yhdelle pariskunnalle... Juu, totta kai...

Vierailija
31/32 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/32 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen neuvo: Annat vaan säännöllistä seksiä miehelle, niin kaikki muukin sujuu.