Mistä saan nopeasti ilmaista parisuhdeneuvontaa?
Kommentit (32)
No tässä uudessa miehessä on tullut esille piirteitä joita en hyväksy.
Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen ja exän pihalle on se matalin aita, joten siitä kannattaa mennä.
Ei kannata muistella mikä siinä exän kanssa meni pieleen, tikulla silmään jne.
Alat piinaa sitä "ajattelen sua... xx" viesteil ja sit soitat kännipuhelun sen kotikulmilta
Jätä ensin sun nyksä. Kerro siitä sille eksälles, jonka haluat takas, ja sano, että oot taas sinkku ja oot ajatellut häntä paljon ja miten ison virheen teit, kun jätit hänet. Ja sitten kun hän torjuu sut, ja niin hän tekee, jos hänellä on siis yhtään järkeä päässä, niin voit vetää kunnon kilarit, miten hän on nyt pilannut sun koko elämän.
Moro ja näkemiin siinä parisuhde neuvontaa.
Pomppu, kuulostat hiukan vastuuttomalta ihmiseltä. Jätät toisen hetken innostuksesta ja sitten olisit taas valmis loukkaamaan teidän molempien uusia kumppaneita koska haluatkin ukkosi takaisin. Koeta ensin aikuistua ja ala sitten vasta touhottamaan parisuhdeasioista. Siellä ei oikein toimi tuo nykyisin niin yleinen "minä minä" -asenne.
pomppu kirjoitti:
Minä jätin koska rakastuin toiseen mieheen. Ihan yks kaks. Meillä oli onnellinen suhde.
Mun työnantaja irtisanoi minut yt:eissä, vaikka olin tilastoilla mitattuna yksi talon parhaita työntekijöitä.
En mene sinne milloinkaan takaisin. En, vaikka uusi työ, jonka sen jälkeen sain, oli tylsempi kuin vanha. Löysin myöhemmin paremman. Taakse en enää katso.
Vierailija kirjoitti:
pomppu kirjoitti:
Minä jätin koska rakastuin toiseen mieheen. Ihan yks kaks. Meillä oli onnellinen suhde.
Mun työnantaja irtisanoi minut yt:eissä, vaikka olin tilastoilla mitattuna yksi talon parhaita työntekijöitä.
En mene sinne milloinkaan takaisin. En, vaikka uusi työ, jonka sen jälkeen sain, oli tylsempi kuin vanha. Löysin myöhemmin paremman. Taakse en enää katso.
Mihinkäs tämä niinkuin liittyy??
Vierailija kirjoitti:
Kalle Palanderilta.
Toni Nieminen on myös haka näissä asioissa.
Järjestäkää kunnon kotiriita, niin eiköhän se poliisi tule neuvomaan.
On nimittäin nähty, miten pihalla pitivät pientä parisuhdeneuvontaa yhdelle pariskunnalle... Juu, totta kai...
Ilmainen neuvo: Annat vaan säännöllistä seksiä miehelle, niin kaikki muukin sujuu.
Ootko sä nyt sit rakastunut kahteen mieheen?