Millainen kaupunki on Hamina? PS otti suuren voiton sieltä.
Sijaitsee rannikolla, mutta Wikipedian mukaan suurin osa siellä on suomenkielisiä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hamina
On muuttotappio paikkakunta.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Google löytyy
Niin?
"Sekaisin kuin Haminan kaupunki"
-Matti Nykänen-
Olen Haminasta kotoisin. Näköalaton junttila. Historialtaan ja rakennusten kulttuurihistorialliselta arvoltaan Porvoon luokkaa, mutta kun ei sitä vaan osata matkailussa hyödyntää. Hommataan sen sijaan jotain hiivatin lipputankoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Google löytyy
Niin?
Haminassa on Google.
Haminassa on Kimmo Kiljusen satametrinen lipputanko, RUK ja Guugln serverikeskus sekä ymmyrkäinen asemakaava!
Se tunne kun Hamina alkoi kuulostaa hyvältä muuttokaupuangilta.
Haminan maisemat ovat todella kauniit. Aivan upea merenranta, vehreää maastoa. Mutta itse kaupunki on hyvin hiljainen.
Olin Kotkassa pari vuotta töissä oikeusaputoimistossa ja sivutoimipiste on varmaan edelleen Haminassa. Siellä oli oikeusaputoimiston päivä kerran viikossa 12 -17. Ei siellä yhtään mitään tekemistä ollut. Nopeasti tuli kaupunki tutuksi ja nopeasti sieltä työn jälkeen pois.
Se sellainen ympyränmuotoinen pikkukaupunki. Puolustusvoimien yksi keskipisteistä, kun siellä maasotakoulu.
Positiivisin muisto Haminasta on, että siellä yleensä aurinko paistoi :D Varmaan sattumaa, mutta kun kaksi vuotta siellä kävin noin 2 kertaa kuukaudessa (välillä kävi joku muu), niin aina aurinko paistoi :D
F
Vierailija kirjoitti:
Olen Haminasta kotoisin. Näköalaton junttila. Historialtaan ja rakennusten kulttuurihistorialliselta arvoltaan Porvoon luokkaa, mutta kun ei sitä vaan osata matkailussa hyödyntää. Hommataan sen sijaan jotain hiivatin lipputankoja.
Kyllä, Hamina ei tosiaan ole osannut hyödyntään historiallisia maisemiaan yhtään. Sitä pitäisi markkinoida lomakaupunkina, muokata nimenomaan porvootyyppiseksi käsityöläiskyläksi. Haminassa on nimittäin tosi kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Hamina ei tosiaan ole osannut hyödyntään historiallisia maisemiaan yhtään. Sitä pitäisi markkinoida lomakaupunkina, muokata nimenomaan porvootyyppiseksi käsityöläiskyläksi. Haminassa on nimittäin tosi kaunista.
Näin on. Haminaan saataisiin tasokkaita ravintoloitakin isoympyräkadulle esim. kun nostettaisiin kaupungin profiilia. Kulttuurin ja hyvän ruoan takia ihmiset reissaavat pidemmänkin matkan päähän. Tällä hetkellä ei ole tarjota muuta kuin Patasen typerää "merimies"romantiikkaa.
Onkohan siellä jotain risteilytoimintaa kun on merikaupunki?
Kaunis kesäkaupunki mutta vetovoimaisuutta pitäisi kehittää Hamina-Tattoon lisäksi. Lipputanko ei todellakaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Google löytyy
Ei ilmeisesti haminalaisten koneilta.
Varsin lähellä olevaa Pietaria voisi myös hyödyntää matkailussa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon Haminasta. Semmoinen luusereiden kaupunki joten ei ihme että äänestävät luuseripuoluetta.
Näin koulukiusatun silmin katselin puheenjohtajatenttejä ja olo oli kuin olisi peruskouluun palannut. Joukolla yhden kimppuun osan katsellessa passiivisesti vierestä. Sellaista se oli peruskoulussa ja sellaista se oli puheenjohtajatenteissä. Todellisia luusereita ovat he ketkä joukolla käyvät yhden kimppuun sekä he jotka vierestä katselevat tekemättä mitään.
Entäs Orimattila? Sielläkin oli ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Haminan maisemat ovat todella kauniit. Aivan upea merenranta, vehreää maastoa. Mutta itse kaupunki on hyvin hiljainen.
Luojan kaitsemlmus varjelkoon haminaa ”meteliltä”
Ilmeisesti tatuointeja väellä siellä paljon, ei kai muuten järjestettäisi Hamina Tattoota
Onko nättejä naisia?