Ruma kasvojen luusto - mikä avuksi?
Kasvoni ovat erittäin rumat. Ongelma ei piile edes yksittäisissä kasvonpiirteissä, vaan kasvojen luustossa ja pehmytkudoksissa. Eli esim. poskipääni ovat liian voimakkaat ja ulkonevat. Kauniilla ihmisellä kasvot ovat myös litteähköt silmien alapuolella, mutta minulla on ulkonevaa luustoa silmän alapuolellakin ja poskipää erottuu sivultakin. Lisäksi nenän ja suun välinen välimatka voisi olla vielä paljon lyhyempi. Pidin jo lapsena täysin toisentyyppisestä ulkonäöstä ja pidin rumana voimakasta kasvojen luustoa ja tiettyjä piirteitä. Sitten minusta tuli juuri inhoamani näköinen. Mikä avuksi?
Kommentit (40)
Tätä nyt tuntuu olevan joka päivä.
Eihän tuossa auta kuin asenteenmuutos.
Ja täältä luulet saavasi apua.
Salli mun nauraa😮
Terv.Kaunotar
No kyseessä on luusto, joten etpä sille mitään itse voi. Korkeat poskipäät ovat kyllä kauniit, nehän on kautta aikojen ollut eräs plastiikkakirurgejakin työllistävin asia.
Paha sanoa ilman kuvaa, eli linkitäppä kuva tänne.
Leukaproteesi! Lisäksi voit siirrättää takapuolen ja lantion alueelta rasvaa poskiin, kaulaan ja otsaan. Pyydä samalla, että hiovat lantion luustoa kapeammaksi.
Kapea lantio ja pallomainen naama ovat hot ja saavat kaikki pitämään sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ketjun tarkoitus? Että täällä kilvan kehuttaisiin sinun ulkonäköäsi?
Toivoisin vinkkejä siitä, miten saada kasvot näyttämään paremman näköisiltä. En halua olla sellainen oudon näköinen luunaama.
Kuule, niillä kaunottarilla nimenomaan on korkeat poskipäät. Erityisesti malleilla -vaikka heitä on myös todella persoonallisen näköisiäkin- korkeat poskipäät ovat erittäin kovaa valuuttaa koska ne ovat kauniit. Sinulla on käynyt todella hyvä tuuri että olet saanut korkeat poskipäät, se tarkoittaa että sinulla on ainakin siltä osin upea kasvojen luusto. Menehän nyt uudeman kerran katsomaan peilistä, katso miten upeat poskipäät sinulla on!
Vierailija kirjoitti:
No kyseessä on luusto, joten etpä sille mitään itse voi. Korkeat poskipäät ovat kyllä kauniit, nehän on kautta aikojen ollut eräs plastiikkakirurgejakin työllistävin asia.
Liian luiset poskipäät eivät ole kauniit. Minulla on melkein samaa luokkaa kuin Nikola Teslalla vanhuudenkuvissaan. Hän oli hieno tiedemies, muttei varsinaisesti kyllä komistus kuitenkaan.
Asennemuutos, itsetunnon kasvattaminen ja ikä. Sinun ei tarvitse olla muiden näköinen, vaan olet itsesi näköinen. Sinusta tykätään luonteesi takia, ulkonäkö ei ole ystävyydessä tärkein asia.
Pidä maskia lopun ikäsi, siinä on ratkaisu.
No et sinä sille luustolle tosiaan mitään voi. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo aloitus taas.
vakiohullun trollailua.
Vierailija kirjoitti:
Ei se psykoterapeutti silti susta tykkää, vaikka kuinka murjoisit naamasi uuteen uskoon.
Tämä. Rahaa se on rumankin raha.
Vierailija kirjoitti:
Leukaproteesi! Lisäksi voit siirrättää takapuolen ja lantion alueelta rasvaa poskiin, kaulaan ja otsaan. Pyydä samalla, että hiovat lantion luustoa kapeammaksi.
Voin suosittuna, tasokkaana miehenä vahvistaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin suosittuna, tasokkaana miehenä vahvistaa tämän.
Tottahan tuo on oikeastikin. Jos miettii vaikkapa Miranda Kerr -nimistä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se psykoterapeutti silti susta tykkää, vaikka kuinka murjoisit naamasi uuteen uskoon.
Tämä. Rahaa se on rumankin raha.
Mutta nätistä voisi tykätä oikeastikin...
Mitäs jos kasvojen muokkaamisen sijaan työstäisit omaa asennettasi ja minä-kuvaasi? Opettelisit katsomaan itseäsi uusin silmin ja virheiden ja epätäydellisyyksien syynäämisen sijaan opettelisit näkemään ainutlaatuisen ihmisen, jolla on ollut onni syntyä tähän maailmaan ja olla elossa? Elämä on liian lyhyt ja ainutlaatuinen peilin edessä kärvistelyyn.
Kauniilla ihmisellä silmät ovat myös mieluiten suorassa linjassa ja piirteiden välillä vallitsee tietty harmonia sekä symmetria. Näytän erikoiselta ja oudolta. Vtuttaa.