Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasauna johtaa seksiin?

Vierailija
14.06.2021 |

Kokemuksia tilanteista, joissa sekasaunominen on johtanut seksin harrastamiseen

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffisauna ois mukava ilmiö eri puolilla suomea, sellainen blind date-meininki

Luulisi että tällainen olisi typerien realityohjelmien ja kylmien ihmisten maassa keksitty jo

Vierailija
122/159 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin opiskeluaikoina lukemattomissa sekasaunoissa ja homma pysyi aina asiallisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffisauna ois mukava ilmiö eri puolilla suomea, sellainen blind date-meininki

Luulisi että tällainen olisi typerien realityohjelmien ja kylmien ihmisten maassa keksitty jo

En tarkottanut tv-ohjelman tekoa vaan ihan tosielämän treffailua, vähän kuin rusettiluistelua. Asun voi jokainen valita itse.

Vierailija
124/159 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin opiskeluaikoina lukemattomissa sekasaunoissa ja homma pysyi aina asiallisena

Alastomuus on luonnollista ja saunominen on saunomista. Miksi kummassa sekasaunan tulisi johtaa seksiin? Kerran olen koskenut vieraaseen naiseen luvalla, kun sain tietää, että hänellä on silikonit. Saunassa tämä tuli puheeksi ja kysyin saanko kokeilla. Vaimokin antoi luvan ja ihan luonnollisilta tuntuivat. Ei värähtänyt viisari. Eikä seksuaalisuus tullut mitenkään pinnalle. Ihmesakkia täällä välillä.

Vierailija
125/159 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus on luonnollista ja saunominen on saunomista. Miksi kummassa sekasaunan tulisi johtaa seksiin? Kerran olen koskenut vieraaseen naiseen luvalla, kun sain tietää, että hänellä on silikonit. Saunassa tämä tuli puheeksi ja kysyin saanko kokeilla. Vaimokin antoi luvan ja ihan luonnollisilta tuntuivat. Ei värähtänyt viisari. Eikä seksuaalisuus tullut mitenkään pinnalle. Ihmesakkia täällä välillä.

Ei se aina johdakaan tai tulisi johtaa. Olet seksipalstalla jossa käsitellään seksiä eri muodoissaan. Täällä on ehkä 3-40 kirjailijaa joten on ehkä liioittelua yleistää asioita tämän pikku palstan perusteella.

Vierailija
126/159 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukassa oltiin nuorina välillä sekasaunassa. Siellä oli kyllä välillä seksuaalista viritystä. Mutta en ainakaan itse edes oikein pystyisi saunassa nussimaan. Muutaman minuutin kun lykkii vaimoa, alkaa jo pyörryttää siinä kuumuudessa ja on pakko hoitaa hommat loppuun muualla.

Vierailija
127/159 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna itsessään ei ole seksuaalinen paikka. Siellä on rauhallista jutustella. Kylpytilat ehkä  ovat eri asia. Naisen vartalo veden korostaessa isoja rintoja ja persettä on hieno nåky. Ja alastomuus ei itsessään ole mikään ihme. Tätä kirjoittaessani olen vaatteiteni alla alasti.

Vierailija
128/159 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tänne tulee vastauksia jotka olisivat liittyneet seksiin. Kaverini vaimo oli kaveriporukalla viettämässä viikonloppua hiihtokeskuksessa. Illalla mökille oli tullut paljuttelemaan jokin miesporukka. Yksi mies oli piirittänyt kaverin vaimoa koko illan. Tarinan mukaan kyseinen nainen oli ajautunut paljusta kahdestaan saunaan jonkun tuntemattoman miehen kanssa. Kaverini kertoi, että vaimo ei muista muista mitä saunassa tapahtui, kun muisti oli lähtenyt saunareissulla ja oli herännyt omasta sängystä. Alkoholilla osuutta asiaan. Mitään ei kuulemma tapahtunut, mutta kaverino epäilee vahvasti toisin. 

Vierailija
129/159 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida mieskunto olla kohdallaan.

Vierailija
130/159 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuivat luonnollisilta? Mulla on kahdella eri naisella ollu silikonit, ja kyllä molemmista huomas heti katsoessa ja varsinkin koskiessa, että eivät ole luomut. Vaikka molemmilla koko oli ihan luonnollinen. 

Vierailija
131/159 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuivat luonnollisilta? Mulla on kahdella eri naisella ollu silikonit, ja kyllä molemmista huomas heti katsoessa ja varsinkin koskiessa, että eivät ole luomut. Vaikka molemmilla koko oli ihan luonnollinen. 

Jos ne on saunan lämmössä pehmeämmät?

Vierailija
132/159 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain K18-kylpylässä sekasaunaa missä saunotaan alasti vieraiden kanssa?

Vierailija
133/159 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ja kotona meillä on hienot isot saunat. Meillä vaimo kutsuu vieraita ja ehdottaa aina sekasaunaa. Harvoin johtaa seksiin, mutta aina noloihin tilanteisiin. Monesti vaimo on ainoana naisena saunassa alasti ja muut naiset ei tule tai tulevat uima-asussa. Vaimohan se nauttii huomiosta, ja miesten on vaikea katsella kiihottumatta.

Vierailija
134/159 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena oltiin 23-24v. opiskelijakaveriporukalla kaverini landella. Kukaan porukasta ei tietääkseni seurustellut, joten sekasauna oli heti ykkösvalinta. Meitä oli 4 naista ja 4 miestä. Pukuhuoneessa pääsi näkemään kun timmit naiset saivat Eevan asun. Miehien meisselit tulivat mukavasti esiin ja saunaan ehdittyämme arvelin kolmella olleen puolikovana. Uitiin, pestiin selät ja pestessä sain saippuoida kiinnostavan miehen elimet. Ne tuntuu ihanilta: kovahkoksi nouseva mulukku ja sen alla pyöreät palluskat. Pestessä tein tietysti saippuan kanssa terskan pesun ja puristelin kiveksiä. Mies otti ja laukesi! Sanoi olleensa selibaatissa. Sai pestä rintani ja sormella kokeilla klittaa ja häpyhuuliani. Sormea en halunnut sisään, mutta kyllä alkoi tyttöä panettaa.

Jotenkin selvittiin ryhmäpaineessa iöman seksiä, mutta ajatellessani Juhannusta, kyllä pimpero kostuu vieläkin.

Suosittelen sekasaunan tunnelmaa.

Vierailija
135/159 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia erotic centerin torstai saunasta ja yhteistilasta mies 57v

Vierailija
136/159 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri sai idean, että pidetään suunnittelukokousta sen kotona, kun etätöissä ollaan joka tapauksessa. Päiväsaunakin oli ohjelmassa. Kun ollaan saunassa, niin sen vaimo ei olekaan töissä, vaan tulee tissit heiluen myös saunaan, ns. muina naisina. Puolin ja toisin siinä vehkeitä katsellaan. Kaveri lähtee jotain saunaoluita hakemaan, niin jäädään kahden naisen kanssa. Ei siinä kovettumatta oikein voinut olla, niin annoin sitten seisoa ja sen näkyä. Itsepähän tilanteen aiheutti. Kaveria ei sitten enää näkynyt, niin taisi olla sovittu juttu. Nainen vinkkasi puhuoneen laverin suuntaan. Menin siihen selälleni. Nainen ohjasi munan sisäänsä ja ratsasti itselleen orgasmin. Vaihdettiin sitten paikkoja ja nousin päälle levitettyjen jalkojen väliin. Jonkin aikaa siinä nautiskelin ja pidättelinkin lasia. Sitten tuli pyyntö, että haluaa spermat sisään, niin pitihän sitä toive täyttää. Ei nyt aivan sekasaunasta seksiin johtanut tilanne, mutta sinnepäin kyllä.

Vierailija
137/159 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ollu just kaiken enämpi niiku sekasaunassa, mut eioo kertaakaan ponnahdettu, haaveiltu kuiteski sitäi enämpi joka kerta.  Kynis.mies

Vierailija
138/159 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä liian humalassa siskon ja serkku tytön kanssa saunassa seksistä puhuminen ja toistemme vartaloiden tarkkailu sai tunnelman hyvin kuumaksi. Tilannetta yritettiin rauhoittaa järvessä käynnillä. Mutta alastomien tyttöjen kanssa järvessä "leikkiminen" sai aikaan erektion. Kun serkku takaa hyppäsi selkääni yrittäen kaataa minua. Tunsin paljaat rinnat vasten selkääni ajattelin vaan päästä hyväilemään niitä ja saada nänni huulieni väliin.. Kun serkku vielä kietoi jalat ympärilleni osuen kovaan kyrpään. Oli selvää että erektio oli huomattu. Serkku kuiskasi oho sul seisoo..serkku irtautui minusta. Oli jo menossa kohti rantaa kun tuli takaisin luokseni. Tunsin hänen kätensä tunnustelevan penistä. Serkku sanoi, pakkohan mun oli sitä koskee. Ihan kiva peli.

Sisko nousi juuri laiturille kun serkku huusi rannasta, Pia mennään saunaan. Kimil kestää hetki ku sil on niin mahtava stondis. Pia pyllisteli laiturilta ja sanoi, No kai nyt alkaa seisoo näin kuumien pimujen kans.

Kun sain erektion laantumaan menin myös saunaan. Samalla kun menin sisko sanoi hakevansa jotain. Pian hän tuli takaisin mukanaan Sauna Hunajaa? Se on kuulemma niin hyväksi iholle.... Ja sitä sitten levittämään iholle. Pian kävi niin että sitä piti myös minulle laittaa ja piti auttaa tyttöja laittamaan hunajaa. Tytöt hivelivät hunajaa myös toisilleen ja minulle.

Tilanne alkoi viedä mukanaan ja hieroin hunajaa Pia rintoihin muna avoimesti pystyssä. Mari alkoi hieroa hunajaa penikseen. Pia ohjasi käteni haaroihin ja levitti jalkoja. Mari katseli kun hieron Pian pillua ja sanoi Pialle että ihanan tuntunen tää Kimin muna. Pia sanoi että haluaa kohta kokella. Mari sanoi että uskon et haluut muutakin ku koskea? Näyttäis sun pilu olevan aika märkä? Sanoin että Pian pillu on todella märkä ja kuuma. Pia huokaisi ja sanoi, Haluun kyl munaa..jos Kim uskallat panna mua ni mä haluun. Mari eiks sul tee mieli? Mari hieroi pilluaan ja näytti märät sormensa sanoen, Miltä näyttää? Tekeeko mulla mieli? Jos te uskallatte nussia ni kyl mä kans. Sauna tuvassa ensin peuhattiin. Pesun jälkeen mökillä naureskeltiin kuinka hulluja oltiin. Ja hetken päästä olimme kaikki taas alasti toisissamme kiinni. 

Vierailija
139/159 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi johtaakin jos sekasaunoisi kahdestaan mutta se olikin jos isolla porukalla johtaisi. 

Vierailija
140/159 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin kyllä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi