Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasauna johtaa seksiin?

Vierailija
14.06.2021 |

Kokemuksia tilanteista, joissa sekasaunominen on johtanut seksin harrastamiseen

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-seka sauna johtaa siis loogisesti homo- ja lesboseksiin, vai?

Ei aina läheskään mutta yleisesti on toivottua

Vierailija
102/159 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana saatiin kuulla eräällä ainejärjestöllä olevan asuntolan saunalla illanistujaiset. Kaverit sieltä tunsi porukkaa ja samat tyypit niissä kävi niin mentiin. Kolme tuntia myöhemmin itse kukin lähti rahoilleen sekasaunan jälkeen ja saanti oli taattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pk-seudun sensuellein yleinen sekasauna ? Missä mukavimmat saunojat ja rennoin fiilis ?

Vierailija
104/159 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kaksi parikympitä gimma 12 miehen sähköyrityksessä saunomme firman mökollä aina alasti .On siinä meillä likolla silmäniloa,ja miehiläkin välillä jöpötää.Sekasainat kuniaan

Olin lukioaikana nuorena poikana kesätöissä eräässä pikkufirmassa, maanmittaushommissa. Meitä oli kolme työmiestä ja pomo. Tuli sitten kutsu pomon mökille grillaamaan, tikkaa heittämään ja saunomaan. Vakityömiehet sanoi jo etukäteen, että pomon rouva tulee mukaan saunaan. Niin hän tuli. Oli oikein pirpsakka, hemaiseva, kypsä naisihminen, joka tykkäsi saunoa miesten kanssa. Varsinkin kun pomo itse saunassa vain pyörähti, jätti rouvansa pitämään meille seuraa. Siinä oli silmäpeliä, pientä flirttiä ja kokkapuhetta. Rouva oli olevinaan ujo, keikisteli, piti kättä pillun edessä, kas, kun paikalla oli poikamiehiäkin. Mutta olihan yksi ukkomieskin, ja hänet rouva kelpuutti selänpesuun. Ja kyllä, täydet silmänilot hän soi minullekin ja paikkansa näytti.

Vierailija
105/159 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffisauna ois mukava ilmiö eri puolilla suomea, sellainen blind date-meininki

Vierailija
106/159 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta useammasta kerrasta. Ja on vaimo voihkinut.

Joo mutta painoitko siellä muitakin kuin vain vaimoketta? Kysymys liittyi sekasaunoihin. Oletko ja onko sinuakin? Voihkitko? 

Vierailija
107/159 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin himoja syntyy jos lauseella istuu lylleröitä luppakorvatisseineen ja naamassa roikkuvine hamsteripusseineen. Koko ajatus yököttää. 

Vierailija
108/159 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Anoppi halusi pestä selkäni ja pesi sitten kullini. Runkkasi mut ei loppuun asti. Humalaisen naisen sekoilua. Vaimo ja lapset oli jo lähteneet pois. Ollaan oltu näin jo vuosia mökillä. Alkuun uimahousut jalassa mutta nekin jäi joku vuosi sitten. Ei kiihottanut mutta annoin sen veivata ihan vaan nähdäkseni että onko tuo leskirouva edes kullia kädessä pitänyt.

Vierailija
109/159 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hki-Vtaa-Esp mitään kivoja sekasaunoja missä reipas vähän estoton meininki, eikä niin körttiläistä menoa kuin yleisesti tahtoo olla ?

Vierailija
110/159 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi asiaa varmaksi sanoa, kun en ole ollut todistamassa, mutta sen tiedän, että melko vahva korrelaatio on isojen penisten ja naisten kiinnostuksen välillä. Harva isomuna joutuu omaan käteen tyytymään tai edes itse seuraa etsimään. Se riittää, kun tieto munan koosta leviää.

Vierailija
111/159 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta.

ei johda.

oon saunonut aina miesporukoiden kanssa:

ei johda seksiin.tms.

'hra47'

Vierailija
112/159 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perinteinen miesten sauna johtaa miesten väliseen seksiin samoin kuin naisten puolella ne omat jutut ? Tästä syystä saunojen pitäisi olla ihan sekasaunoja kuten saunamaa Saksassa !

Vierailija
113/159 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silmäpeliä on sekasaunoissa käyty joskus illanistujaisissa ja homma johtanut myöhemmin seksiin. Naiset on vilkuilleet aika avoimesti penistäni ja kyllä joskus on puoliseisokki noussut vielä kun on huomannut asian

Vierailija
114/159 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Hki-Vtaa-Esp mitään kivoja sekasaunoja missä reipas vähän estoton meininki, eikä niin körttiläistä menoa kuin yleisesti tahtoo olla ?

Sähän voit perustaa oman sekasaunan?

Vierailija
115/159 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei varsinaisesti ole ryhmä sekasauna. Mut Panin ex- kaverini 18vuotiasta tytärtä saunassa, saunomisen yhteydessä Oltiin humalassa joo..

Toinen kokemus taas kovassa humalassa kesäjuhlilla kaverin talolla. Porukkaa oli aikapaljon suurin osa tuntemattomia. 

Oltiin kavereiden kanssa saunomassa kun sisään iskeytyi tuntematon nainen, hänkin aivan jurrissa. Huomasin että hän mittailee meitä ukkoja häpeilemättä. Muut ukot lähti saunasta veks kun kiusaantuivat. 

Jäätiin löylyttelee ja tää nainen tuli viereen ja muitta mutkitta alkoi suudella ja hieroa kalua samalla. Siitä sitten suihkuun hoitamaan homma loppuun.

Vierailija
116/159 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa käytiin pienissä viineissä siskoni ja hänen miehen kanssa saunassa mutta sitten mieheni ei enää halunnut klähteä,, varmaan tuli penis kateus vaikkei myönnä vaan murjottaa aina kun ehdotetaan, siskon miehellä kun oli aikamoinen parru jalkojen välissä ja kieltämättä olen monesti miettinyt miltä se tuntuisi sisällä.

Sama juttu. Saunottiin kerran äijäporukalla ja vaimon aasialainen siskonmies oli mukana. Myöhemmin kun saunottiin meidän mökillä vaimoni ja tämän pariskunnan kanssa, äijä ei tullut saunaan. Ui vain uikkareissa ja oli hermostunut kun vaimonsa tuli mun kanssa nakuna saunaan. Itse saunon aina aatamin asussa. Tiedän hyvin syyn hermoiluun. Vaimon sisko yritti olla cool, vaikka ei saanut silmiään irti parrusta :D 

Hiukan käynyt tätä simpsakkaa rouvaa sääliksi, kun joutuu tyytymään katkarapuun kotona. Tiedämme molemmat mikä odottaa jos sopiva tilaisuus tulee vastaan. Joka kerta kun tulin uimasta, hän veti muutaman uintivedon ripeästi, että ehti nousta ensin tikkaille ja kiivetä laiturille, pyllistää mulle ja poimia pyyhkeen laiturilta. Tallensin näkemäni ja päätin ettei tämä jää katselun asteelle. Vierailuilla aina halaamme ja olen muistuttanut kuinka näytät oikein hyvältä myös pukeissa. Hän on aina erittäin kauniina kun kyläilemme. Ja aivan otettu mun huomiosta. 

Anopin katse juuttuu myös samaan paikkaan. Muutama kerta on sanottu yhdessä. On se jännä miten iso kulli vaan vetää naisia puoleensa, vaikka niin puhutaan ettei koolla ole väliä. Lisäksi heidän molempien käytös minua kohtaan on muuttunut erittäin palvelualttiiseen suuntaan. Kysytään aina onko hyvin nyt :-) 

Olen tietysti tyytyväinen ja hymyillen sen kerron

Vierailija
117/159 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkojen pikkujoulu saunoissa on aika paljon seksiä ja parisuhteita tapahtunut 

Vierailija
118/159 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi nimi ois seksisauna kuin sekasauna,aina johtanut seksii kun...

Vierailija
119/159 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sompasaunasta kokemusta, onko siellä actionia ? Vai onko enää toiminnassa. Entä Kuusijärven kuuluisa savusauna ? Oliko siellä muita saunoja ?

Vierailija
120/159 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko Kuusijärvellä ainakin ne kuuluisat treffit mistä keltainen lehdistö kirjoittaa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä