Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasauna johtaa seksiin?

Vierailija
14.06.2021 |

Kokemuksia tilanteista, joissa sekasaunominen on johtanut seksin harrastamiseen

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emännän siskoon uppouduin, naisen aloituksesta.

miten sisko teki aloitteen ja onko pysynyt salassa??

Vierailija
62/159 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se meilläkin siihen joskus johtanut. Mökillämme pariinkin kertaan. Ensimmäisellä kerralla mieheni pyysi minut mukaan selänpesuun kun oli sen kaveri vieraana talkoissa pari päivää. hän oli ilmeisen puutteessa, kun jo siinä riisuutuessa jöpötti. Sain mieheltäni luvan vähän autella paineissa ja annoinkin naida pestessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden kanssa aina lauantaisin syödään saunamakkarat lihapiirakalla.

Vierailija
64/159 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan koskaan, vaikka aikanaan luuhasin opiskelijajärjestöjen sekasaunoissa harvase viikko.

Vierailija
65/159 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy sekasaunaan on seksi!!!

Vierailija
66/159 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 Luvulla pidimme nussimis bileitä jotka kestivät aina noin 35 tuntia ja kaikki alkoi saunasta kaljasta kossusta ja itsemurha drinkeistä jotka saivat aikaan käsittämättömän stondiksen jolloin jaksoi nussia koko yön'ns''' 'läpeensä juuu' ''

Vierailija
67/159 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan koskaan, vaikka aikanaan luuhasin opiskelijajärjestöjen sekasaunoissa harvase viikko.

Siinäpä se juju onkin. Tainnut mennä luuhaamiseksi muukin elämä

Vierailija
68/159 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sekasauna voi vallan hyvin seksiin johtaa, mutta parhaimmillaan voi syntyä hienovarainen eroottinen tunnelma, joka säilyy pitkään eli johtaa siihen edellä mainittuun seksiin. Onhan se miehen mieltä säväyttävää, kun esimerkiksi itsevarma, komeavartaloinen naimisissa oleva nainen asettuu flirttailevasti sillä tavalla avoimesti, että voi kuka tahansa katsoa niin sanotusti perille asti ja mennä mukaan silmäpeliin. Tällaistakin on tapahtunut, ja omalta kohdaltani voin vakuuttaa, että sellaiset kihelmöivät tuttujen ja vieraiden kanssa koetut väristykset ovat kummasti parantaneet sen jälkeistä itseään asiaa.

Vierailija
69/159 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin firman kesäbileiden sekasaunassa melaa saa, kuin pikkujouluissa 👉👌. Joskus syntynyt pieniä kimppojakin. Jollei mitään muuta, niin asia on laitettu lauteilla vireille ja sitten nusastu muualla, kun on työkavereiden silmä välttänyt. Joskus saanut kahtakin melaa samana iltana.

Vierailija
70/159 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna Ma(ju)ri kirjoitti:

Paremmin firman kesäbileiden sekasaunassa melaa saa, kuin pikkujouluissa 👉👌. Joskus syntynyt pieniä kimppojakin. Jollei mitään muuta, niin asia on laitettu lauteilla vireille ja sitten nusastu muualla, kun on työkavereiden silmä välttänyt. Joskus saanut kahtakin melaa samana iltana.

Sauna-Ma(j)urilla käynyt flaksi!

Vierailija
71/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 10 vuotta meni opiskelijaelämää viettäessä, välillä pätkätöitä ja muuta biletystä. Sekasaunoja harvase ilta, yksikään ei johtanut seksiin vaikka joskus puheenaiheet vaihtui ulkomuodoista mieltymyksiin. Saunasta kyllä jotkut löysivät toisensa, joten kait se sitten joidenkin kohdalla johti seksiin. Mutta parhaat työhaastattelut käytiin juuri noilla lauteilla. Rento meno ja hyvän vaikutelman kun antoi niin paikka oli varma 

Vierailija
72/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta että paljon vain katsellaan saunassa. Paljon ollaan rouvan kanssa käyty eurooppalaisissa kylpylöissä ja huomattavasti on lisääntynyt juuri noi pillun katselijat. Pidämme sitä ihan ok asiana, ei se ole keneltäkään pois jos kaunista pillua haluaa katsella.

Vierailija
73/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ainoostaan johtanut panemiseen. Olin  tutun naisen kanssa saunassa eikä mulla tullut mikää irstaileminen mieleen ennenkuin tää nainen kävi uimassa ja kävellessään rannalle kusi kukkapenkkiin. Tällanen näky saa aina munan pystyyn. Ja kun kerta haluttiin mun seisokkia helpottaa niin mikässiinä

Vierailija
74/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain fantasioissa johtaa nussimiseen

Vierailija
75/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrysaunassa, joka oli myös sekasauna missä oli vain toinen nainen itseni lisäksi. Sain siellä saunassa elämäni ensimäisen kerran suuseksiä toiselta naiselta.

Vierailija
76/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana aikanaan meillä oli 80-luvulla ainejärjestön saunailta. Ensi miehet ja naiset erikseen, sitten pienellä sekaporukalla. Jossain vaiheeessa yötä olin enää kaksin tutorini kanssa lauteilla. Hän otti kaluni käsittelyyn ja imutteli hetken minä nuolin sen jälkeen hänen sopivan karvaista pillua. Sitten neito selälleen lauteille ja naimaan. Joku kävi saunan ovella, mutta pyörähti takaisin, kun meillä oli täysi vauhti päällä. Mukavat panot!

Vierailija
77/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä se ei ainakaan mulla ole johtanut oikein mihinkään. Yksi kerta fuksiaikoina oli poikkeus.  Olin opiskelijana "sekasaunassa", jossa oli n. 5 äijää munasillaan, ja pari naista pyyhkeisiin kääriytyneinä, koska sehän nyt olisi maailmanloppu jos t*ssit tai p***u näkyisi. Toinen näistä naisista oli itseäni reippaasti vanhempi yli kolmekymppinen alanvaihtaja. Taisin kuitenkin saunoessa jättää itsestäni hyvän kuvan, sillä kun loppuillasta oltiin klubilla, niin tämä vanhempi nainen kysyi suoraan tupakkapaikalla, että kiinnostaisiko kahdenkeskiset jatkot heidän luona. Lähdin sinne ja... no mitä siitä voi sanoa, hauskat jatkot oli. :D Sin'änsä hyvää tuuria, sillä yleensä kyseinen nainen ei käynyt missään fuksien tapahtumissa, mutta silloin oli tullut yksin paikalle.

Jallustako luit tarinan tämän nuorena?

Vierailija
78/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 Luvulla pidimme nussimis bileitä jotka kestivät aina noin 35 tuntia ja kaikki alkoi saunasta kaljasta kossusta ja itsemurha drinkeistä jotka saivat aikaan käsittämättömän stondiksen jolloin jaksoi nussia koko yön'ns''' 'läpeensä juuu' ''

Mielekiintoista. Yleensä alkoholin nauttiminen ainakin miehillä estää tuollaisen tai ainakin vaikeuttaa erektion saamista.

Vierailija
79/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ollut sekasaunassa enkä tunne ketään muitakaan, jotka olisivat olleet. Veikkaanpa, että em. tarinat ovat keksittyjä. Oikeasti tuollaista ei tapahdu kuin alan videoissa korkeintaan.

Vierailija
80/159 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän tällaisia sekasaunoja mahtaa olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme