Sekasauna johtaa seksiin?
Kokemuksia tilanteista, joissa sekasaunominen on johtanut seksin harrastamiseen
Kommentit (159)
Onkohan täällä vähän peräkammarin poikien haaveita joukossa?
Meillä oli pieni ja tiivis ulkomaalaisten ja suomalaisten yhteinen kultturiryhmä, ja ennen pitkää ulkomaalaiset halusivat kokeilla saunaa. Sekasauna näytti olevan useimmille OK, mutta pidettiin kuitenkin aluksi naisten, miesten ja sekaryhmä. Sitten siitä tuli sekaryhmä. Ei mitään epäasiallista toiminntaa, yhdet rupesivat myöhemmin seurustelemaan ja menivät naimisiinkin mutta en tiedä että paikanpäällä olisi mitään seksiä harrastettu. En toki näe joka paikkaan.
40 vuotta sekasaunomista takana eikä ole kertaakaan johtanut sekasaunominen sänkyyn. Monen kanssa olen kyllä ollut joiden kkanssa olen myös sekasaunonut, mutta ne eivät liity toisiinsa mitenkään. Eikä muuten liity suuroin osa näistä täällä kerrotuistakaan jutuista. Tapasin mm. nykyisen mieheni saunassa ensimmäistä kertaa, joten varmaan voi sitten sanoa että sekasaunominen johti avioliittoon? :D
silloin kauan sitten kun sekasaunottiin useampaan otteeseen, niin ei johtanut. mutta en lähde yleistämään, varmaan sitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
olen super seksuaalinen ihminen, mutta sauna on jotenkin sellainen paikka, että en näe siellä ketään seksuaalisena olentona...selitystä tälle en tiedä.
Voisiko johtua siitä, että lapsesta asti saunassa käyty? No itselläni toisinpäin aina sekasaunassa kanki tanassa. Suhteellisen aktiivisesti tulee vielä saunottua.
Ei ole vielä koskaan johtanut.
(Paitsi ehkä ajatuksia asiasta ollut)
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin
Setämies on näköjään taas ollut päiväunilla nukkumassa. Ei täällä oikeasti kukaan heräämisistäsi noin kiinnostunut ole, että niistä tarvitsisi tiuhaan ilmoitella. Nuku vaan ihan rauhassa ja avaa vaikka oma ketju missä annat kuulua aina milloin heräilet. Voite peukutella myös omia kommentteja ja vastailla itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Olin saksassa majatalossa hyvin pienen porukan musiikkileirillä ja majatalossa oli sauna, joka oli yhtenä päivänä leiriläisten käytössä. Mitään varaussysteemiä ei ilmoitettu. Menin sitten saunaan viimeisenä, ja vaikka olin jättänyt kamat näkyville pukkariin, niin kivan näköinen brittiläisrouva tuli kohta perässä. En tiennyt mikä oli saunaetiketti saksassa tai briteissä mutta yksi sauna ja pukkari siellä vain oli tarjolla joten siinä sitten oltiin luontevasti vastakkain ja keskusteltiin. Tilanne oli hauskalla tavalla kaksijakoinen, ilmassa oli vahva seksuaalinen lataus ja kumpikin varmaan tiiraili toista sivusilmällä...toisaalta oltiin oikein korrekteja ja arvokkaita.
Saksassa käydään yhteissaunassa.
Nautintoa parhaimillaan sekasaunassa, sitten saan jälkilöylyissä naida kahdelleen. N 59 V
Vierailija kirjoitti:
Nautintoa parhaimillaan sekasaunassa, sitten saan jälkilöylyissä naida kahdelleen. N 59 V
Joko päästit kissan ulos?
Ei ole tapahtunut, mutta ajatuksena...
Minulla sekasauna on johtanut seksistä pidättäytymiseen. Eli sekasaunassa on nähnyt miten vaatimattomat vehkeet ihastukselta löytyy ja jäänyt se läheisempi tutustuminen sitten väliin. Toisinpäin ei ole tapahtunut. Siis että muuten ei olisi seksi kiinnostanut, mutta yhtäkkiä innostuukin kun näkee jättimelan.
Ei kai sekasaunominen ole tuomittavaa, vaikka se ei seksiin johdakaan. Olen usein saanut nuoremmilta miehiltä ehdotuksen saunomaan lähdöstä.
Nuorena tuli saunottua sekalaisilla porukoilla. Yleensä mitään silmäruokailua kummempaa ei tapahtunut, tarkkana sai olla siinä ettei liikaa innostunut. Kerran vähän sopivasti hiprakassa olleet pari tyttöä innostui yhden kaverin päällä vuorotellen ratsastelemaan, muut lähinnä miedosti kannusti (kymmenisen henkeä oli saunassa).
Oon ollut usein nuorempana ja mihinkään toimintaan se ei johtanut (paitsi ehkä omassa mielikuvituksessa jälkeenpäin). Olisi äärimmäisen noloa ruveta siellä keimailemaan, saatika hieroskelemaan. Jos siellä ollaan porukslls js tottakai moni (mm . minä) tiirailee mutta samalla teeskentelee että "tämä on aivan luonnolllista. Olen tällä vain saunaa varten". Sillä tavoin se toimii, ja hyvin toimiikin.
Olen ollut sekasaunassa vaimon ja hänen muutaman ystävän ja siskon ja siskon miehen kanssa. Voi luoja. Vaimon muutama kaveri on tidella seksikkäitä. Siis oikeasti aivan uskomattomia. Mutta haaveeksi jää.
Se on ollut pelkästään saunomista, Miksi saunomisen tulisi johtaa mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Kaverin vaimoa panin kaverin 30v kemuissa saunomisen yhteydessä kun kaveri oli sammunut ja saunaan ei lähtenyt muita kuin minä ja kaverin vaimo. Kaverin vaimon aloitteesta puuhailimme sitten saunomisen yhteydessä... Kaveri tuskin tästä tietää vieläkään..
pic or didnt happen?? vaimoko uskalsi tehdä aloitteen?? miten se niin kehtasi ja miten päädyitte tilanteeseen?
Kaverin vaimoa panin kaverin 30v kemuissa saunomisen yhteydessä kun kaveri oli sammunut ja saunaan ei lähtenyt muita kuin minä ja kaverin vaimo. Kaverin vaimon aloitteesta puuhailimme sitten saunomisen yhteydessä... Kaveri tuskin tästä tietää vieläkään..