Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua tuttavien paljastaviin kuviin instassa? Kyselee mies 31

Vierailija
14.06.2021 |

Jotenkin välillä vaikea tietää miten suhtautua. Saako niistä tykätä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella nolo ihminen laittaa itsestään paljastavia kuvia nettiin.

Tai sitten sinä olet kateellinen.

En tosin minäkään pidä mistään Sofia-tyylistä, mutta voi sitä kerran kesässä jonkun tyylikkään otoksen postata

Ohis mutta huvittaa ihmiset jotka tulee tarjoamaan kateus-vaihtoehtoa. Herää ajatus, että onko tällainen ihminen itse kateellinen. Sitä kun usein epäilee muista samaa mitä itse on.

Vierailija
22/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella nolo ihminen laittaa itsestään paljastavia kuvia nettiin.

Tai sitten sinä olet kateellinen.

En tosin minäkään pidä mistään Sofia-tyylistä, mutta voi sitä kerran kesässä jonkun tyylikkään otoksen postata

Ohis mutta huvittaa ihmiset jotka tulee tarjoamaan kateus-vaihtoehtoa. Herää ajatus, että onko tällainen ihminen itse kateellinen. Sitä kun usein epäilee muista samaa mitä itse on.

Joo. Elämä olisi paljon helpompaa jos jokainen pukeutuisi ihan vain jätesäkkiin, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heruttelukuvista aiheutuu kuramyrsky vain ja ainoastaan kateuden takia. Ei ole mitään muuta syytä. Sen vuoksi on niin koomista, kuk heruttelusta valittavat keksivät toinen toistaan uskomattomampia syitä käytökselleen. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
24/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen tyyppi, joka hyvin usein postaa peppukuvan tai paidattoman kuvan, niin en tykkäile niistä. Jos joku naispuolinen kaveri harvoin laittaa jonkin hieman ns. herutuskuvaksi tulkittavan kuvan, niin tykkään siitä luultavasti.

Miesten paidattomista kuvista en tykkää koskaan. Tämä lähinnä siksi, että olen nainen ja sellaisesta kuvasta tykkääminen lähettää viestin, että olisin hänestä kiinnostunut.

Mielestäni se, että tykkää näiden heruttajien jokaisesta kuvastaan antaa ihmisestä hieman epätoivoisen kuvan. Lisäksi minun oma mielipiteeni on, että herutuskuvien jokapäiväinen postaaminen huomion hakemista, enkä erityisesi halua sitä huomiota heille antaa.

Julkkisten "herutuskuville" saatan joskus painaakin sydäntä. Tarkoitan nyt siis ihan ns. oikeita julkkiksia, enkä instamalleja ja muista "vaikuttajia". Se on kuitenkin hieman eri asia, koska tämä julkkis ei tule minun tykkäystäni erikseen noteeraamaan. Olen siinä ikään kuin osana "fanijoukkoa". Eri asia tykätä naapurin Peran pullistelukuvasta.

Vierailija
25/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut miespuolisten tuttaviesi paidattomiin kuviin? Ajatteletko että ne ovat sinua varten, ajatteletko että ne postattiin sinun takiasi? Että tuo mies mietti juuri sinun reaktiotasi ja odottaa jännittyneenä mitä vastaat?

Vierailija
26/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkäisi kuvista, ellei halua lähettää viestiä, että ihailee heruttajan ulkonäköä. Olet 31, heruttajat ovat yleensä nuorempia. Minun instassani heruttajat ovat ikähaarukassa 18-22. Ehkä pieni osa saattaa olla vanhempiakin. Itse en haluaisi tykkäillä 18-20v boitsujen kuvista, kun itse olen 28. Hieman ällön kuvan se luo itsestä.

Vierailija
27/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herutuskuvat ovat harvoin tyylikkäitä. Jos tyyliä ei ole, niin niiden pitäisi olla hauskoja ja kertoa kohteestaan sen, että hän osaa nauraa itselleen.

Liian usein herutuskuvat ovat tosikkomaisia ja niin tyylittömiä, että myötähäpeä iskee heti. Sellaiset nolot kuvat kertovat jatkuvasti itseään kuvaavien pään sisäisistä myllerryksistä ja itsetunto-ongelmista, joten ne aiheuttavat katsojassa vain "voi ei" -fiiliksen. Fiilis ei häviä nopeasti ja se vain kasvaa aina kun uutta herutuskuvaa tulee.

Kuvat eivät saa siis aikaan mitään hyvää, vaan vain ikävää. Jos haluaa olla kuvien kohteelle reilu ja oikea ystävä, niin kannattaa laittaa yksityisviestiä omista fiiliksistä ja kertoa, että hän saisi siisteillä kuvilla varmasti paljon enemmän positiivista huomiota kuin noloilla tyylittömillä kuvilla. Vähemmän rintoja tai muita vastaavia alueita on aina enemmän.

Vierailija
28/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suhtaudun onanoimalla.

Vierailija
29/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tykkää tai tykkää vain harkiten joistakin parhaista. Sinulla on valta, voima ja kunnia tykkäämisien kanssa, käytä se valtasi viisaasti.

Vierailija
30/33 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/33 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin laitetaan "läähpuuh, uuuuhhh, ihana, sydän, oot sexikäs" -kommentteja, sydänemojeja, liekkiemojeja, aurinkolasit päässä emojeja, munakoisopersikka emojeja. Mitä enemmän, sitä parempi ajatuksella.

Vierailija
32/33 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei tätä pidemmälle päässyt ilman, että joku olisi vetänyt kateus-kortin hihastaan. Klassista.

Tavallaan se on kyllä hauskaa jos heruttelijat luulee että niille ollaan kateellisia, kun oikeasti valtaosa varmaan vähän säälii :)

Onhan se säälittävää jos osaa olla iloinen ja ylpeä itsestään. En kutsuisi sitä herutteluksi. Toki jos haluaa elää tylsän elämän, missä ei ole kauneutta tai nautintoa, sitten varmaan voi ollakin säälittävää.

Jos ainut tapa olla iloinen ja ylpeä itsestään on laittaa herutuskuvia nettiin, niin eipä sellaisella varmaan kauheasti muuta annettavaa ole.

Siis kuka nyt yleensäkin on puhunut herutuskuvista? Ja miten määrittelet herutuskuvan?

Laitoin itsestäni viime viikolla kauniin kuvan instaan, jossa näkyi myös pieni rintavakonikin. Tekeekö se minusta todella säälittävän, että kerran vuodessa postaan kauniin kuvan itsestäni? Mielestäni on ennemminkin vähän estynyttä meininkiä, jos ei koskaan pysty iloitsemaan omasta vartalostaan/kauneudestaan. Sain tykkäyksiä hyviltä ystäviltäni ja lisäksi miehet tykkäsivät vieläkin enemmän. Kyllä minäkin tykkäilen jos joku laittaa itsestään kauniin kuvan.

Minua jotenkin harmittaa, että Suomessa suhtaudutaan näin. Olin muutamia vuosia sitten Espanjassa vaihdossa. Siellä tuli tunne, että minulla on oikeus nauttia itsestäni. En ole säälittävä, *uora tai mitä ikinä keksitään, vaikka olen ylpeä itsestäni.

Toivon, että sinäkin löytäisit joskus tavan nauttia itsestäsi, etkä miettisi mitä muut sinusta ajattelevat. Ei ole säälittävää nauttia itsestään, päinvastoin.

Onko netti ainoa alusta olla ylpeä ja nauttia omasta kauneudestaan? Minusta ei. Saman voi tehdä oikean elämän puolella. On hölmöyttä laittaa nettiin paljastavia tai vähän vähemmän paljastavia kuvia itsestään. Se kertoo, että tarve näyttää ja esitellä ylittää järkevyyden. Mietipä kuinka moni älykäs mies haluaa näyttää vähän reittä facebookissa iloitakseen komeudestaan. Aika harva. Miehet ovat niitä tykkääjiä.

Vierailija
33/33 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👉👌

💦🍆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi