Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautua tuttavien paljastaviin kuviin instassa? Kyselee mies 31

Vierailija
14.06.2021 |

Jotenkin välillä vaikea tietää miten suhtautua. Saako niistä tykätä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nolo ihminen laittaa itsestään paljastavia kuvia nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraat ne. Muuten sinusta tulee creepy-tyyppi.

Vierailija
4/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella nolo ihminen laittaa itsestään paljastavia kuvia nettiin.

Tai sitten sinä olet kateellinen.

En tosin minäkään pidä mistään Sofia-tyylistä, mutta voi sitä kerran kesässä jonkun tyylikkään otoksen postata

Vierailija
5/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on outoja kavereita? Poistaisin heruttelijat.

Vierailija
7/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätä voit mutta älä mene kommentoimaan mitään. 

Vierailija
8/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko suhtautua mitenkään. Mitä sinä niitä siellä tiiraat jos häiritsee? Avaa joku toinen verkkosivu.

Vierailija
9/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ei tätä pidemmälle päässyt ilman, että joku olisi vetänyt kateus-kortin hihastaan. Klassista.

Vierailija
10/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei tätä pidemmälle päässyt ilman, että joku olisi vetänyt kateus-kortin hihastaan. Klassista.

Tavallaan se on kyllä hauskaa jos heruttelijat luulee että niille ollaan kateellisia, kun oikeasti valtaosa varmaan vähän säälii :)

Vierailija
11/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan se on kyllä hauskaa jos heruttelijat luulee että niille ollaan kateellisia, kun oikeasti valtaosa varmaan vähän säälii :)

Onhan se säälittävää jos osaa olla iloinen ja ylpeä itsestään. En kutsuisi sitä herutteluksi. Toki jos haluaa elää tylsän elämän, missä ei ole kauneutta tai nautintoa, sitten varmaan voi ollakin säälittävää.

Vierailija
12/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se säälittävää jos osaa olla iloinen ja ylpeä itsestään. En kutsuisi sitä herutteluksi. Toki jos haluaa elää tylsän elämän, missä ei ole kauneutta tai nautintoa, sitten varmaan voi ollakin säälittävää.

Jos ainut tapa olla iloinen ja ylpeä itsestään on laittaa herutuskuvia nettiin, niin eipä sellaisella varmaan kauheasti muuta annettavaa ole.

Vierailija
13/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ainut tapa olla iloinen ja ylpeä itsestään on laittaa herutuskuvia nettiin, niin eipä sellaisella varmaan kauheasti muuta annettavaa ole.

Siis kuka nyt yleensäkin on puhunut herutuskuvista? Ja miten määrittelet herutuskuvan?

Laitoin itsestäni viime viikolla kauniin kuvan instaan, jossa näkyi myös pieni rintavakonikin. Tekeekö se minusta todella säälittävän, että kerran vuodessa postaan kauniin kuvan itsestäni? Mielestäni on ennemminkin vähän estynyttä meininkiä, jos ei koskaan pysty iloitsemaan omasta vartalostaan/kauneudestaan. Sain tykkäyksiä hyviltä ystäviltäni ja lisäksi miehet tykkäsivät vieläkin enemmän. Kyllä minäkin tykkäilen jos joku laittaa itsestään kauniin kuvan.

Minua jotenkin harmittaa, että Suomessa suhtaudutaan näin. Olin muutamia vuosia sitten Espanjassa vaihdossa. Siellä tuli tunne, että minulla on oikeus nauttia itsestäni. En ole säälittävä, *uora tai mitä ikinä keksitään, vaikka olen ylpeä itsestäni.

Toivon, että sinäkin löytäisit joskus tavan nauttia itsestäsi, etkä miettisi mitä muut sinusta ajattelevat. Ei ole säälittävää nauttia itsestään, päinvastoin.

Vierailija
14/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka nyt yleensäkin on puhunut herutuskuvista? Ja miten määrittelet herutuskuvan?

Laitoin itsestäni viime viikolla kauniin kuvan instaan, jossa näkyi myös pieni rintavakonikin. Tekeekö se minusta todella säälittävän, että kerran vuodessa postaan kauniin kuvan itsestäni? Mielestäni on ennemminkin vähän estynyttä meininkiä, jos ei koskaan pysty iloitsemaan omasta vartalostaan/kauneudestaan. Sain tykkäyksiä hyviltä ystäviltäni ja lisäksi miehet tykkäsivät vieläkin enemmän. Kyllä minäkin tykkäilen jos joku laittaa itsestään kauniin kuvan.

Minua jotenkin harmittaa, että Suomessa suhtaudutaan näin. Olin muutamia vuosia sitten Espanjassa vaihdossa. Siellä tuli tunne, että minulla on oikeus nauttia itsestäni. En ole säälittävä, *uora tai mitä ikinä keksitään, vaikka olen ylpeä itsestäni.

Toivon, että sinäkin löytäisit joskus tavan nauttia itsestäsi, etkä miettisi mitä muut sinusta ajattelevat. Ei ole säälittävää nauttia itsestään, päinvastoin.

Sulle todennäköisesti vastailivat parhaat päivänsä nähneet mammat. Kyllähän se ottaa päähän, jos joku jaksaa huolehtia itsestään

Vierailija
15/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että se on ainoa tapa?

Vierailija
16/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkäätkö niistä vai et? Onko ihminen sellainen, että voisit kertoa hänelle tykkäämisesi myös naamatusten?

Vai tunsitko hieman myötähäpeää kuvat nähdessäsi? Jos tunsit, niin anna kuvien vanhentua mitään tekemättä, "et ole huomannut niitä".

Minä en ainakaan tykkää kaikista ja kaikesta, ei tarvitse. Olen se mikä olen ja varsinkin jos kuvien postaaja on joku tuntemattomampi, niin en reagoi mitenkään, sillä en halua sotkea itseäni mihinkään epämääräiseen. Jos kuva on läheisestä ja se on oikeasti hieno, niin tykkään ja saatan laittaa hänelle yv:n asiasta vielä. Jos läheinen laittaa kuvan, mistä en pidä, saatan laittaa siitäkin hänelle yv:n, mutta en kehu, vaan asettelen sanani niin, että ne ovat minun näköiset. Liian epämääräiset kuvat saatan pistää pimentoon hetkeksi.

Vierailija
17/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa insta?

Vierailija
18/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa insta?

Instagram

Vierailija
19/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tykkäätkö niistä vai et? Onko ihminen sellainen, että voisit kertoa hänelle tykkäämisesi myös naamatusten?

Vai tunsitko hieman myötähäpeää kuvat nähdessäsi? Jos tunsit, niin anna kuvien vanhentua mitään tekemättä, "et ole huomannut niitä".

Minä en ainakaan tykkää kaikista ja kaikesta, ei tarvitse. Olen se mikä olen ja varsinkin jos kuvien postaaja on joku tuntemattomampi, niin en reagoi mitenkään, sillä en halua sotkea itseäni mihinkään epämääräiseen. Jos kuva on läheisestä ja se on oikeasti hieno, niin tykkään ja saatan laittaa hänelle yv:n asiasta vielä. Jos läheinen laittaa kuvan, mistä en pidä, saatan laittaa siitäkin hänelle yv:n, mutta en kehu, vaan asettelen sanani niin, että ne ovat minun näköiset. Liian epämääräiset kuvat saatan pistää pimentoon hetkeksi.

Näin se on, mieti mitä itse tykkäät kuvista ja niiden lähettäjästä. Voit miettiä myös näkyykö tykkäilysi muille ikävästi.

Vierailija
20/33 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen itseään täynnä oleminen nyt on vaan jotenkin epäviehättävää ja tykkäyksien/huomion kalastelu somessa herättää myötähäpeää.