Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastatko seksiä vaikkei tee mieli?

Vierailija
14.06.2021 |

Miten olette selvinneet tilanteesta, että puoliso haluaa paljon enemmän kuin te? Mieheni on sanonut, että jättää naisen, jos tämä "pihtaa". Hän on huomioonottava ja hyvä mies, mutta tehnyt jo suhteen alussa selväksi, että hänen on saatava ja paljon. Olen huomannut, että ehkä kolmasosa seksikerroista ovat minulle kiihottavia ja osa on ihan ok ja ns ajattelen kauppalistaa. Jos seksiä on ollut jo todella paljon ja taas mies on kiinni alapäässä, minua vähän ällöttää. Useimmiten ajattelen, että tämä on suhteen hinta ja kokonaisuudessa suhde miellyttää enemmän kuin ärsyttää. Joskus mietin aiheuttaako vastenmielinen seksi pidemmän aikavälin kuormitusta mielelle? Onko kenelläkään muulla tällaista ja miten olette saaneet tilanteen toimimaan mahdollisimman hyvin? Uskon että tämä on yleinen tilanne, koska halut ovat monissa suhteissa eripariset. Arvostaisin asiallista keskustelua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viriili mies ei kotona saa tarpeeksi niin väistämättä hän alkaa haaveilla vieraista naisista..ei ne halut siihen lopu jos kotona ei saa..

Vierailija
2/6 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika putkiaivoiselta ja yksioikoiselta tyypiltä, jos ei osaa omia halujaan tyydyttää millään muulla tavalla kuin panemalla, vaikka sitten vastentahtoista naista. Anna sille flesu ja käyttöohje, ja jos ei opi käyttämään, niin taitaa olla menetetty tapaus.

— Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun vaimo ainakin antaa aina, kun mun tekee mieli. Teen samoin. Meillä naidaankin sitten joka päivä. Useimmiten molemmat haluaa kuitenkin. Eikä ällötä. Jos semmoinen tunne tulee, niin äkkiä poikki vaan. Pointtini on se, että halujen parisuhteessa pitää kohdata, ei siitä muutoin mitään tule pitkässä juoksussa. Seksi on 5% parisuhteesta, jos se toimii, mutta95% suhteesta, jos ei toimi. Tulee luultavasti hiertämään suhdettanne koko ajan enemmän, molempia. Tai no vain toista, jos lopetat seksin kokonaan. Ja niinhän siinä käy, kun tarpeeksi kuormitat itseäsi ällöttävällä haluttomalla seksillä.

Vierailija
4/6 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein se mies sitten haluaa? Eli mikä on paljon? Meillä jokapäivä, kun molemmat sitä haluaa.

Vierailija
5/6 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se paneminen on vähän tylsää jos ei yhtään haluta, mutta meillä teen silloin muita palveluksia. Käsin tai joskus suullisestikin

Vierailija
6/6 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vaimolle aina vaikka ei itseä tekisi edes mieli. Hänkin varmaan antaisi jos vain pyytäisin.