Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset pitävät minusta enemmän mahakkaana? :D

Vierailija
13.06.2021 |

Kysytäänpä täältä:

Tänä vuonna on jäänyt liikunta väliin, ja ruokavalio on työkiireiden keskellä ollut mitä sattuu. No, mahaa on kertynyt ja BMI on ylipainon rajoilla.

Erikoista tässä on se että parikin naista on lähestynyt minua. Naiset ovat olleet samantyylisiä kuin minäkin tällä hetkellä, eli vähän ylimääräistä. Eipä siinä, viestinee samanlaisista elämäntavoista, ihan järkevää.

Viime vuosina olen ollut hoikka ja hyväkuntoinen, joskaan en himokuntoilija tai lihaksikas. Naisille olen ollut näkymätön, ihan kaikenlaisille naisille.

Onko dad bod ihan oikeasti niin kova juttu? Tuskin nyt hyväkuntoisuus voi kaikille naisille olla niin iso miinus että vasta mahan kasvattaminen tekee näkyväksi vastakkaisen sukupuolen silmissä?

Terveys on ihan selkeästi huonompi. Vähemmän energiaa ja liikkuessa tuntuu kömpelöltä. Olen tekemässä muutosta asiaan, vaikka parisuhde sitten jäisi ikuiseksi haaveeksi...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roteva mies on kivempi. Se että on esimerkiksi leveät hartiat ja hauista, kertoo että mies on perushyvässä kunnossa ja fyysisesti vahva. Se pieni vatsa puolestaan kertoo, ettei mies ole kuntosalin kanssa naimisissa ja pystyy nautiskelemaan elämästä.

Kyllähän se näyttää ja tuntuu kivalta, kun on sellainen iso ja voimakas metsurimies alla tai päällä :)

Tuossa ei ole mitään järkeä.

Vuoden istuminen tietokoneella ei takuulla ole kasvattanut lihaksia. Hoikkana kävin salilla 2-3x viikossa, nyt vuoden aikana 0 kertaa.

ap

Kai sinulla ne aiemmin hankitut lihakset tai ainakin ruumiinrakenne on jäljellä? Itse ainakin ajattelin sen niin.

Oma mies ei koskaan ole erityisesti harrastanut liikuntaa, mutta on tehnyt metsä- ja maatilan töitä koko ikänsä ja on juuri sellainen täydellinen vahva möhkö jolla on ihana pömppis.

Vierailija
22/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että tietynlainen hyväkuntoisuus on kyllä miinus miehessä. Toki on hyvä, että pitää huolta itsestään (ja tietenkin omaa ulkonäköään saa muokata juuri siten kuin ITSE haluaa), mutta en kyllä itse haluaisi mitään salimakea parisuhteeseen. Stereotypian mukaisesti pidän tosi fittejä miehiä pinnallisina, joustamattomina, liian tarkkoina ruokavaliostaan sun muusta. Sellaisia jotka salakuvaavat aloittelijoita salilla ja nauravat niille äijien saunailloissa.

Tuo ei osu.

En tosiaankaan käynyt salilla ulkonäkösyistä.

Tuollainen kuulostaa juntilta, en voi ymmärtää miksi kukaan haluaisi miestä joka pilkkaa toisia kuntoilijoita. Sellainen heppuhan on täysi mulkvisti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minua viehättää enemmän lihakset ja vähän mahaa yhdessä. Se on jotenkin aikuismaisempaa ja miehekkäämpää.

Vierailija
24/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roteva mies on kivempi. Se että on esimerkiksi leveät hartiat ja hauista, kertoo että mies on perushyvässä kunnossa ja fyysisesti vahva. Se pieni vatsa puolestaan kertoo, ettei mies ole kuntosalin kanssa naimisissa ja pystyy nautiskelemaan elämästä.

Kyllähän se näyttää ja tuntuu kivalta, kun on sellainen iso ja voimakas metsurimies alla tai päällä :)

Tuossa ei ole mitään järkeä.

Vuoden istuminen tietokoneella ei takuulla ole kasvattanut lihaksia. Hoikkana kävin salilla 2-3x viikossa, nyt vuoden aikana 0 kertaa.

ap

Kai sinulla ne aiemmin hankitut lihakset tai ainakin ruumiinrakenne on jäljellä? Itse ainakin ajattelin sen niin.

Oma mies ei koskaan ole erityisesti harrastanut liikuntaa, mutta on tehnyt metsä- ja maatilan töitä koko ikänsä ja on juuri sellainen täydellinen vahva möhkö jolla on ihana pömppis.

Ei se mene noin.

Jos haluat säilyttää lihakset, on treenattava samalla tavalla kuin lihaksia hankkiessa.

En ole koskaan ollut "lihaksikas", sillä tavalla että näyttäisin isolta tai rotevalta. Minun ruumiinrakenteellani se vaatisi lihaskasvuun tähtävää pumppaamista ja olisi enemmän haitaksi kuin hyödyksi.

ap

Vierailija
25/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minua viehättää enemmän lihakset ja vähän mahaa yhdessä. Se on jotenkin aikuismaisempaa ja miehekkäämpää.

Mun vanhan työpaikan toimari oli pitkä, harrasti aktiivisesti urheilua, mutta varmaan stressaavan istumatyön takia ruokavalio oli vähän retuperällä. Tuloksena komea, pitkä, lihaksikas mies pienellä elintasomasulla. Aivan täydellinen!:D

Vierailija
26/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep verrattuna siihen että vatsalihakset pinkeinä erottuu.. ei hyvä. Liikaa suorituspaineita, jos nainen ei itse ole mikään fitness- urheilijan perikuva.:)

Vierailija
27/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhan työpaikan toimari oli pitkä, harrasti aktiivisesti urheilua, mutta varmaan stressaavan istumatyön takia ruokavalio oli vähän retuperällä. Tuloksena komea, pitkä, lihaksikas mies pienellä elintasomasulla. Aivan täydellinen!:D

Naisten ihanne:

Pitkä, roteva, vähän elintasomahaa, paljon rahaa ja statusta.

Ap hyväkuntoisena:

Lyhyt, hintelä, ei elintasomahaa, ei paljoa rahaa ja statusta.

Siksi ap ei vedonnut naisiin. Nyt mahakkaana ap vetoaa matalatasoisiin naisiin joille hän on sopiva.

Vierailija
28/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua nyt lähestyvät naiset eivät uskalla lähestyä hyväkuntoisen näköisiä miehiä kun ajattelevat etteivät ole samaa tasoa ja pelkäävät pakkeja. Naisten itsetunto on kuitenkin ns. perinteistä tasoa nykyäänkin.

Vierailija
29/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin just toisinpäin. Läskinä saa läskejä ja laihana taas laihoja naisia.

Vierailija
30/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua nyt lähestyvät naiset eivät uskalla lähestyä hyväkuntoisen näköisiä miehiä kun ajattelevat etteivät ole samaa tasoa ja pelkäävät pakkeja. Naisten itsetunto on kuitenkin ns. perinteistä tasoa nykyäänkin.

Hyväkuntoiset naiset puolestaan pitivät ap:ta liian heikkotasoisena genetiikan ja rahan/statuksen osalta.

Vierailija
31/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ainakin just toisinpäin. Läskinä saa läskejä ja laihana taas laihoja naisia.

Luultavasti olet pidempi ja komeampi kuin ap.

Vierailija
32/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on naisten ulkonäön suhteen niin kovat vaatimukset, että hoikemmatkin naiset usein valitsevat mieluummin sen vähän mahakkaan. Joku rasvaprosentinmittailijamies kuulostaa tosi rasittavalta.

Vierailija
33/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää kun miehellä on massaa. Ennen olit liian hoikka. Nyt näytät miehekkäämmältä.

Vierailija
34/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta jos minulla on vakihoitona tällainen parimetrinen tumma komistus, lihaksikas jne. Ei ole kuitenkaan mikään salimake, tekee fyysistä työtä ja on urheilutausta. Ja on minua 5v nuorempi. Eli olenko minä silloin hyvätasoinen nainen? En vaan osaa itseäni sellaisena ajatella, vaikka olen kaiketi hyväkroppainen, isot rinnat, kapea vyötärö jne. Hänellä ei kuitenkaan mitään haaremia ole, sen tiedän. Toki varmaan joskus muitakin, niinkuin minullakin. Ja yksi näistä on myös lähes samantasoinen mies. Mutta niin, exäni onnistui itsetuntoani viemään aika hyvin. Hän itse oli ns tavis, vähän sitä iskämahaa ja ei kovin pitkä.

Vierailija
35/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, mutta jos minulla on vakihoitona tällainen parimetrinen tumma komistus, lihaksikas jne. Ei ole kuitenkaan mikään salimake, tekee fyysistä työtä ja on urheilutausta. Ja on minua 5v nuorempi. Eli olenko minä silloin hyvätasoinen nainen? En vaan osaa itseäni sellaisena ajatella, vaikka olen kaiketi hyväkroppainen, isot rinnat, kapea vyötärö jne. Hänellä ei kuitenkaan mitään haaremia ole, sen tiedän. Toki varmaan joskus muitakin, niinkuin minullakin. Ja yksi näistä on myös lähes samantasoinen mies. Mutta niin, exäni onnistui itsetuntoani viemään aika hyvin. Hän itse oli ns tavis, vähän sitä iskämahaa ja ei kovin pitkä.

Et ole.

Tasosi määrittää sen millaisen miehen saat sitoutettua parisuhteeseen.

Kaikki tietävät että naisen on helpompaa saada seksiä, ja tasokkaat miehet useinkin kelpuuttavat panoiksi matalatasoisempia naisia.

Vierailija
36/37 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on naisten ulkonäön suhteen niin kovat vaatimukset, että hoikemmatkin naiset usein valitsevat mieluummin sen vähän mahakkaan. Joku rasvaprosentinmittailijamies kuulostaa tosi rasittavalta.

Pitkillä, harteikkailla ja komeanaamaisilla rasvaprosentimittailijoilla ei olke vaikeuksia saada naiseuraa. Eikä myöskään perusliikunnallisilla, kuten ap:n käsitän.

Ongelmia tulee kun on hyväkuntoinen mutta genetiikka ja tilipussi eivät riitä hyväkuntoisiin naisiin.

Vierailija
37/37 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajanaiset:

Teidän mielestänne naiset eivät uskalla lähestyä ap:ta kun tämä on kondiksessa, koska he pelkäävät tällä olevan liian kovat vaatimukset tai että hän olisi urheiluhullu (millä perusteella? ap:han kirjoitti ettei ole atleettisen näköinen).

Kuitenkin geenikomeita ja urheilullisia miehiä lähestytään koko ajan, samoin kuin geenikomeita ja menestyviä. Nämäkö miehet ovat vähemmän vaativia? Enpäs usko.

Silti ette niele meidän ketjuun vastanneiden miesten teoriaa, joka on toistaiseksi johdonmukaisin.