onko ihan normaalia perhe elämää tää?
Meillä on kaksi suloista lasta 2 ja 4, haluaisin elää mieheni kanssa lapsille,siis keskittyä heihin ja yleensä kotiin ja perheeseen. mutta mies on aikaansaamaton henkisesti poissa oleva arkisin ja kun perjantai tulee alkaa hällä silmät kiiluun ja olut tölkki aukeaa ja sillon tuntuu mies nauttivan elämästä, hän sanoo aina ettei ole menossa mihinkään mutta baariin päätyy eikä aina tule edes kotiin yöksi.yritän aina ponnistella ja jaksaa pyörittää arkea yksin ja vähän väliä väsyn ja tuntuu että haluaisin erota mutta se vaihtoehto tuntuu niin pahalta lasten puolesta ja olemme noin neljäkuukautta sitten ostaneet oman kodin joka tuntuisi maailman parhaalta jos minun ja mieheni välit vain olisivat paremmat ja hän ottaisi enemmän vastuuta.mitä teen???miten lapsi selviää erosta?
Kommentit (4)
parisuhdeneuvonna saa
-ota ajoissa katko tuohon
- puhalla VÄLIAIKA
mies voi jatkaa tuota vaikka 20 v, KOSKA se on niin kivaa HÄNELLE
miehilällä tuo VAPAUSHUUMA on jatkuvaa-ellei laita käyttäytymiselle rajoja
T. naapurilla samanlaista menoa VUOSIA nähnyt...
oon yrittäny hyvällä ja pahalla saada sitä ymmärtämään että sen täytyis alkaa elää niinku perheenisän kuuluu ja aina se muka lupaa muuttua. on sen verran ollut muutosta että n.3kuukauteen se ei oo ollu aamuun asti pois. en jotenki usko että sillä mitään suhdetta olis se on vaan aina niin sekasi että sammuu jokapaikkaan..parisuhde neuvontaa olen yrittäny mut se ei lähde,meillä ei sen mielestä ole mitään ongelmaa mihin terapeuttia tarttis.Se MANIPULOI MUA, se on varmaan lievästi narsisti.
[i.Se MANIPULOI MUA, se on varmaan lievästi narsisti.
[/quote]
Miksi annat itseäsi manipuloida? Miksi uskot kaiken mitä alkoholistimiehesi sanoo? Totta kai mies käyttäytyy tuolla tavoin, kun hän tietää että siitä ei seuraa nalkutusta kummempaa.
toiseen naiseen... :( ota asia esille avoimesti, älä usko mitään älyttömiä selityksiä. Kyllä normaali perheen isä tulee (baarireissuiltakin) aina kotiin yöksi. johan toi tilanne on lapsillekin inhottavaa kun isä hilluu ties missä joka viikonloppu. Kun sinä et ole onnellinen niin eivät lapsetkaan! Ero voi olla hyväkin vaihtoehto jos ette saa välejänne kuntoon. Lapset Kyllä selviävät erosta ajan kanssa! voimia sulle ap...