Mitä mieltä naisesta joka ei aja bikinirajaa ja kainaloita.
Kommentit (24)
Jokainen tavallaan. Ei olisi mun nainen.
Kaikki tehkööt karvoilleen mitä haluavat
En mitään mieltä, jokainen tehköön kuten haluaa. Ei vaikuta elämääni millään tavalla toisten bikinirajat.
Aivan vapaasti. Itse en kuitenkaan tykkää.
Tykkään siitä jos nainen sheivaa itseään.
Mutta eihän sitä täällä saa sanoa. Karmeita solvauksia ja syytöksiä tulee heti mammoilta.
Jos ei nainen ole pulska, on karvoitus seksikästä. IMHO.
Enpä viitsi kertoa, mitä mieltä olen itsestäni.
En oo ajanut. Yllätyinkin että miten mulle kasvaa yhtä paljon kainalokarvaa kuin miehille. En ole pitkään aikaan testannut.
Naisilla ok, mutta miehellä en tykkää.
Karvat ovat pakkomielle ja samoin maskien käyttäjien haukkuminen.
En aja mitään karvojani ja minulle on ihan sama mitä joku siitä ajattelee. Jos en jollekulle miehelle kelpaisi karvoineni, niin se olisi sitten voivoi.
Mitä mieltä olette, onko minun sopivaa käydä vessassa? On vähän hätä. Tahtoisin kuulla muiden ajatuksia, onko siinä jotain paheksuttavaa?
Entä kun lähden lenkille, kummalla jalalla astun ensiksi? Mieli piteitä?
Kertokaa minulle haluanko kupin teetä lenkin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
En oo ajanut. Yllätyinkin että miten mulle kasvaa yhtä paljon kainalokarvaa kuin miehille. En ole pitkään aikaan testannut.
Olen kateellinen. Mulla huomattavasti enemmän karvoja kun miehellä. Välillä vahaan, useimmiten en viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä jos nainen sheivaa itseään.
Mutta eihän sitä täällä saa sanoa. Karmeita solvauksia ja syytöksiä tulee heti mammoilta.
Saahan sen sanoa. Totta kai saa. Itsekin tykkään jos mies on ajanut itsensä kokonaan sileäksi.
Pointti on siinä, että jokaisen keho on hänen oma asiansa eikä kukan ole velvollinen sinun (tai minun) mieltymysten takia ruokkoamaan karvoitustaan mihinkään suuntaan. On eri asia kertoa mistä itse pitää kuin odottaa kaikkien automaattisesti mukautuvan niihin.
Fiksu. Ei elä muiden pillin mukaan.
Varmaan ollut kiire. Tai sitten on joku tasa-arvon aate.
kohteliaana ihmisenä en mainitse röllille asiasta vaan pyrin muuten välttelemään häntä
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette, onko minun sopivaa käydä vessassa? On vähän hätä. Tahtoisin kuulla muiden ajatuksia, onko siinä jotain paheksuttavaa?
Entä kun lähden lenkille, kummalla jalalla astun ensiksi? Mieli piteitä?
Kertokaa minulle haluanko kupin teetä lenkin jälkeen?
toki voit käydä vessassa, jos sinulla on hätä mennä puuteroimaan nenääsi. naisethan eivät tunnetusti käy kakalla. jos aloitat lenkin vasemmalla jalalla olet kommunisti ja äänestät sannaa. haluat teetä.
Ei käy