Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saikuttava työkaveri

Vierailija
13.06.2021 |

Miten jaksatte tällaisia? Poissa joka toinen viikko vähintään. Voiko näille tehdä mitään? Alan olla loppu siihen, että itse painaa niska limassa hommia, kun joku vetää lonkkaa kotona nostaen palkkaa.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun napaas kaivaa jos joku on sairauslomalla?? Ei sitä saikkua ihan tuosta vaan saa, joku pätevä syy täytyy olla.

Vierailija
2/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tuollainen. Nykyisin sairaseläkkeellä. Mielelläni olisin töitä tehnyt ja olin ahkera ja tykätty. Joitakin tosin kaiveli sairasteluni. Toivittavasti he eivät koskaan sairastu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse sitten sairauksia? Kyllä itse ainakin olen mieluummin terve.

Vierailija
4/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saikutin syöpähoitojen takia, ja kyllä, kateellisia riitti.

Sairausloma on työntekijän ja esimiehen välinen asia. Sinun on turha purkaa suuttumustasi työntekijään. On esimiehen asia järjestää sijainen.

Vierailija
5/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sun napaas kaivaa jos joku on sairauslomalla?? Ei sitä saikkua ihan tuosta vaan saa, joku pätevä syy täytyy olla.

No itse joudun tekemään ylitöitä ja enemmän töitä, kun hän ei hoida hommiaan. Viime viikollakin syy oli flunssa... Ap

Vierailija
6/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas niin huono provo 🤮

Vierailija
7/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse joudun tekemään ylitöitä ja enemmän töitä, kun hän ei hoida hommiaan. Viime viikollakin syy oli flunssa... Ap

Miksi teet? Hoida oma osuutesi äläkä uhraa mielenterveyttäsi työlle. Saikuttajia tulee aina.

Muuta mitä voit ja opi elämään sen kanssa mihin et voi vaikuttaa. Muuten jää elämä elämättä.

Vierailija
8/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän pitää käydä koronatesteissä jos on flunssan oireita ja odottaa tuloksia.

Vierailija
9/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flunssaisena ei pidä tulla töihin milloinkaan, mutta varsinkaan ei korona-aikaan.

Vierailija
10/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa ihmiseltä josta kukaan ei todellisuudessa pidä.

Vierailija
11/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku tosi nuori? Meinaan kun Jodelia lukee, niin tuntuu että nuorten keskuudessa on kulttuuri, että saikuttaa voi ja pitää mitä pienemmistä syistä. Esim. jos on nukkunut joku yö huonosti, vaikka vain 4 tuntia, niin se on syy jäädä saikulle. 

Vierailija
12/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olisit halunnut flunssan myös?

Vierailija
13/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi olla kiitollinen että ei itse sairastu niin usein.

Vierailija
14/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vastaan, että kyllähän joku muu joutuu sarjasaikuttajan työt tekemään, eli kyllä se kaivaa työkavereiden napaa kovastikin. Eikä muutaman päivän saikkuihin mitään lääkäreiden todistuksia tai saikkulappuja haeta tai tarvita, vaan voi olla omalla ilmoituksella pois muutaman päivän..eli soitto esimiehelle ja esimiehen luvalla pois, yleensä 3-5 päivää, ja vasta sitten vaaditaan joku lappu. Kyllä näillä sarjasaikuttajilla on hyvin matala rima jäädä kotiin sluibailemaan..samaan aikaan työkaverit raatavat perse ruvella näiden hommat, koska mitään sijaisiahan nykyään ei saa. Ainakaan hoitoalalla!

Vierailija
15/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa ihmiseltä josta kukaan ei todellisuudessa pidä.

Ja sinä vaikutat hirveän mukavalta näiden kommenttien myötä? :D Ap

Vierailija
16/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää että työkaveri saikuttaa turhaan, kannattaako siitä kieliä johdolle? Tämä on sellainen tapaus, että haluaa vaan ylimääräistä vapaata, järjestää juhlia tms niin tulee muka nuha tai selkä venähtää.

Vierailija
17/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko halunnut flunssaisen työkaverin sairastuttamaan sinutkin?

Vierailija
18/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta vastaan, että kyllähän joku muu joutuu sarjasaikuttajan työt tekemään, eli kyllä se kaivaa työkavereiden napaa kovastikin. Eikä muutaman päivän saikkuihin mitään lääkäreiden todistuksia tai saikkulappuja haeta tai tarvita, vaan voi olla omalla ilmoituksella pois muutaman päivän..eli soitto esimiehelle ja esimiehen luvalla pois, yleensä 3-5 päivää, ja vasta sitten vaaditaan joku lappu. Kyllä näillä sarjasaikuttajilla on hyvin matala rima jäädä kotiin sluibailemaan..samaan aikaan työkaverit raatavat perse ruvella näiden hommat, koska mitään sijaisiahan nykyään ei saa. Ainakaan hoitoalalla!

Just tämä. Kiitos kommentista. Sijaisia ei todellakaan saa siihen hätään kun tämä saikuttaja yllättäen jää pois omalla ilmoituksella.. Ap

Vierailija
19/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko halunnut flunssaisen työkaverin sairastuttamaan sinutkin?

En usko hetkeäkään että oli oikeasti flunssassa. Niin nähty jo tuo. Hyvä sää varmaan riitti olla pois. Ap

Vierailija
20/115 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan kanssa voisi puhua, jos saisi esim. Vakituisen sijaisen. Laiskuutta saikku ei välttämättä ole, esim. mielenterveysongelmat vaikuttaa jaksamiseen.