Onko raamatun tapahtumista todisteita?
Vanhempani uskovat täysin raamatun tapahtumiin, ja ovat muutenkin täysin uskovaisia ihmisiä. Entiedä mihin minun kuuluisi uskoa, tilanne on todella ahdistavaa. Uskotteko te muut täysin raamattuun?
Kommentit (2183)
Vierailija kirjoitti:
Kovasti näytät haluavan kuitenkin keskustella. :D
Lukeeko raamatussasi, että toisia saa nimitellä? Sinunhan pitäisi kääntää toinen poski, mutta et noudatakaan Jeesuksen neuvoja. Et tule pääsemään taivaaseen tuolla käytöksellä.
Käytökseni oli täysin oikeutettua ja itse asiassa alensin itseäni ettette pyörry kaikki kerralla.
Kannattaa kiinnittää huomiota siihen älyosastoosi myös, muista ongelmistasi en jaksa muodostaa nyt luetteloa.
Nimittely siis jatkuu? :D Tuosta hyvästä et ainoastaan jää taivaasta paitsi, vaan sinua sorkitaan kuumalla hiilihangolla helvetissä iäisyyden ajan. Huudat tuskissasi ja jumalasi kuulee huutosi, mutta ei voi muuta kuin torua sinua häpeilemättömän huonosta käytöksestä. Olet ylentänyt itsesi jumalan asemaan ja luulet voivasi tuomita muita, vaikka se rooli ei ihmiselle kuulu. Olet luopio ja rikkonut kaikkia uskontosi tärkeitä sääntöjä vastaan. Sinulle ei enää anneta armoa vaan joudut ikuisesti jumalastasi eroon. Edes katuminen ei enää auta.
Mikä on ihmiselle mahdotonta on Jumalalle mahdollista
me tiedetään niin vähän
Vierailija kirjoitti:
Tiedemiehetkin tietää että on Jumala, vain höpsö pieni ihminen ei usko.
Jenkkiläisistä tutkijoista (en muista oliko kaikki alat vai luonnontieteet) muistaakseni joku 50% uskoo Jumalaan, ja luku kutistuu, mitä korkeamman koulutuksen ja asiantuntijuuden ryhmään mennään. Tämä siis maassa, jossa koko väestöstä kai joku 80-90% uskoo Jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus näytti meille tien, ei enää tarvita muuta uhria
mutta jokaisen täytyy valita pitääkö kutsua halpana
Kaikkitietävä tietää ihmisten valinnat. Kaikkivaltias saa ihmiset valitsemaan kuten tahtoo. Jos ihminen valitsee väärin eikä kaikkivaltias sitä estä, kaikkivaltias haluaakin ihmisen vallitsevan väärin.
Miksi kaikkivaltias teki väärin valitsevia?
Meillä on tietyt Jumalan luomat lainalaisuudet ja elämän mahdollistavat seikat, kuten maapallon sijainti suhteessa esim aurinkoon
mutta me ei voida nähdä miten hengellinen ja Jumalan koko todellisuus näyttäytyy
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ihmiselle mahdotonta on Jumalalle mahdollista
me tiedetään niin vähän
Mutta amputoitua raajaa Jumala ei pysty korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jumala sallii, se on kohteliaampi sanonta.
Juu. Tracie Harrisia mukaillakseni:
Jos minä näen, että joku r ai sk aa pientä lasta, niin minä teen kaikkeni, jotta hän lopettaa ja päätyy poliisien hoteisiin.
Jos Jumala näkee, että joku r ai sk aa pientä lasta, niin hän laittaa oven kiinni ja sanoo: "kun olet lopettanut, niin minä rankaisen sinua".
Tämä on ero minun ja sinun Jumalasi välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedemiehetkin tietää että on Jumala, vain höpsö pieni ihminen ei usko.
Jenkkiläisistä tutkijoista (en muista oliko kaikki alat vai luonnontieteet) muistaakseni joku 50% uskoo Jumalaan, ja luku kutistuu, mitä korkeamman koulutuksen ja asiantuntijuuden ryhmään mennään. Tämä siis maassa, jossa koko väestöstä kai joku 80-90% uskoo Jumalaan.
Älä usko kaikkea mitä luet netistä
Ensinnäkin me saadaan olla kiitollisia, että Jeesus kuoli puolestamme
Lisäksi Jumala antoi meille elämän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala sallii, se on kohteliaampi sanonta.
Juu. Tracie Harrisia mukaillakseni:
Jos minä näen, että joku r ai sk aa pientä lasta, niin minä teen kaikkeni, jotta hän lopettaa ja päätyy poliisien hoteisiin.
Jos Jumala näkee, että joku r ai sk aa pientä lasta, niin hän laittaa oven kiinni ja sanoo: "kun olet lopettanut, niin minä rankaisen sinua".
Tämä on ero minun ja sinun Jumalasi välillä.
Ei hän rankaise jos tuo henkilö ottaa Jeesuksen sydämmeensä.
Jos joku haluaa helvettiin demonien kanssa voi sinne mennä
vaikka siitä Jeesus on varoittanut
Jumala on rakastanut sinua ja minua enemmän kuin yksikään ihminen
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti näytät haluavan kuitenkin keskustella. :D
Lukeeko raamatussasi, että toisia saa nimitellä? Sinunhan pitäisi kääntää toinen poski, mutta et noudatakaan Jeesuksen neuvoja. Et tule pääsemään taivaaseen tuolla käytöksellä.
Käytökseni oli täysin oikeutettua ja itse asiassa alensin itseäni ettette pyörry kaikki kerralla.
Kannattaa kiinnittää huomiota siihen älyosastoosi myös, muista ongelmistasi en jaksa muodostaa nyt luetteloa.
Nimittely siis jatkuu? :D Tuosta hyvästä et ainoastaan jää taivaasta paitsi, vaan sinua sorkitaan kuumalla hiilihangolla helvetissä iäisyyden ajan. Huudat tuskissasi ja jumalasi kuulee huutosi, mutta ei voi muuta kuin torua sinua häpeilemättömän huonosta käytöksestä. Olet ylentänyt itsesi jumalan asemaan ja luulet voivasi tuomita muita, vaikka se rooli ei ihmiselle kuulu. O
Nimittely? Mene nyt jo hoitoon hyvänen aika.
Raamatussa kerrotaan, että muut synnit saa anteeksi, mutta ei Pyhän Hengen pilkkaa
sitä se ilmeisesti tarkoittaa, että ei ota vastaan Jeesusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Koska?
Mm Jeesuksen kantaessa syntimme ristillä
Paitsi että en voi uskoa asiaan, joka parhaan ymmärrykseni mukaan on epätotta vaikka miten kovasti haluaisin.