Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMASUT TIISTAINA**

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettuaika mulla on 13.10, mutta luulen että saan vauvelin syliini viimeistää jo 5.10.

Perusteluja tuolle ei kauheasti ole, on vaan sellanen tunne...;)

Loistavia isipakkauksia ootte kasannu, taidanpa minäkin jotain pientä kyhätä kasaan=)

Mutta nyt mä meen jatkaa ruoanlaittoa, onnistuin jo osan siitä kärventämää kun en muistanut että laitoin jo lieden päälle:( Se on sitä dementiaa...

vimati

Vierailija
42/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa taas jotain kirjoittelen.tänään oli neuvola ja pissassa 2 plussaa sokuria.torstaina sokerirasitukseen.esikoisen odotuksessa oli samoin kolmella plussalla ja silloin ainakin kaikki ok testissä.kai se viimeistään nyt pitää minimoida sokerin käyttö vaikkei se suurta ole ollutkaan .vauvi oli viistossa mut kuiteskii pää alaspäin.koulun aloitin kesäloman jälkeen reilu viikko sitten ja 5 viikkoo aattelin siis jaksaa.huomaa et se vie mehut jo näin loppuraskauden aikaan.rappukäytävässä maalaillaan päivät pitkät...mulla onneks ei oo uniongelmia.pari-kolme kertaa yössä pissillä.hyvät unet ja voinnit kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementiaa täälläkin pukkaa raskaasti. Tänäänkin olin katsonut väärin meidän ekaluokkalaisen lukkaria että pääsis muka yhdeltä ja pääsikin jo kahdeltatoista! Onneksi tultiin poitsun kaa pihalle reissultamme ja likka rappukäytävästä itkien ulos ja kysyi missä me oltiin... Kauhea tunne tuli! Huono äiti... :(

Wades, toivottavasti menis ohi.. Mut ei se soittaminen oo pahasta. Saa ainakin jotai apua. Hieno homma että se istukka oli siirtyny pois kohdunsuulta! Mullakin sama homma.

Sanna

Vierailija
44/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sitä meidän lokamassujen listaa sitte päivittää nykyään?

Vierailija
45/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomasin (sori) että pikkuhousunsuojassa oli vähän jotain vaaleanpunaista.Pakko kai kohta soittaa mutta pelottaa että syntyykö se nyt.Tuskin tämä jahkailu ainakaan auttaa.En ymmärrä kun tänään oli kuitenkin kaikki ok. äitipolilla.

Vierailija
46/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainenhan voi olla verta tai lapsivettä, verta voi kai tulla vähän lääkärintarkastuksen jälkeen, mutta kun sulla on ollut menkkakipuja ja suppareita. Varmasti käskevät sua tarkastukseen. Toivottavasti nyt ei ihan vielä oo sieltä tulossa.

Ainakin minä oon saanut aina tosi hyvää palvelua ja ymmärrystä kun on ollut tarvis käydä äippäpolilla, vauvan terveyttähän ajatellaan!

Tsemppiä!

Coe

Vierailija
47/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Turussa on ollu ihanan raikas päivä tänään :) Oikein nautin kun sataa vettä, ilma raikastuu.

Vointi on muuten ihan hyvä mutta jaloissa on myös mulla aikas paljon turvotusta. Tänään kävin äitipolilla sydänkäyrällä ja sanoin turvotuksesta mut eipä hoitaja reagoinu siihen mitenkään, omituista.

Minäkin nukun yöt tosi huonosti. Mulla on kello soimassa joka yö viideltä kun joudun yölläkin pistämään insuliinia ja sen jälkeen en tosiaan enää saa unta, vaikka menen joka yö vasta yhden aikaan nukkumaan.

Mulla on ens viikon torstaina toinen punktio. Sen jälkeen sitten tiedetäänkin jo sektio päivä :) Aika hurjaa! Ensin aika meni niin hitaasti ja nyt tuntuu et aika onkin mennyt tosi nopeasti :)

Esikoinen synty rv36+ ja tämä kaveri syntyy samoihin aikoihin. Eli sanotaan vaikka 8.9 (miehen syntymäpäivä). Mulla la 30.9.

Joku kyseli TEUTONIAN vaunuista; Meillä on sellaset yhdistelmät vuodelta 2001. Ne on esikoiselta säästetty kun en halunnu niitä myydä kun ovat mun mielestä tosi hyvät. Meillä on niissä pehmeä kantokoppa ja hyvin tyttö niihin mahtu vaikka syntyi lokakuun lopussa.

Jaksuja kaikille ja toivotaan et kaikilla vielä muutaman viikon pysyy ainakin vauvelit masussa :)

Sasku ja Onni rv34+3

Vierailija
48/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä masutapaus on ollut tosi kova liikkuja ihan koko ajan, kuten esikoinenkin oli. Nyt on viimeksi liikkunut " normaalisti" sunnuntaina ja tänään soitin nlaan ja kysyin asiasta. Käskivät vain seuraamaan vielä, kun on kuitenkin jonkinlaisia liikkeitä tullut. Iltaan mennessä kuitenkin kuulema piti liikkeitten voimistua " normaaleiksi" . No tossa jo muutaman tunnin hän liikkuikin ihan ok, mutta nyt taas minun suureksi huolekseni on vetäytyny mitä ilmeisemmin levolle. Herättelyt yms. ei auta. No, jos huomenna yhtään minua enää mietityttää, niin soitan sitten sairaalaan ja käynpähän sitten vaikka turhaan siellä. Tosin pelottaa sekin, että entä jos jotain onkin vialla... Ennen kaikkea mietityttää se, että jos istukka onkin jotenkin päättänyt sanoa sopparin irti tai että napanuora on kiertynyt jonnekin. Ja ukkokulta kun on jossain huitsin nevadassa ja ei pääse sieltä edes kotiin... No lupas lähteä heti tulemaan, jos sairaalaan joudun huomenna menemään käymään ja sisko lupas, että hänet saa vaikka osastolta hätyyttää tarpeen vaatiessa lasta vahtimaan. Että siinä mielessä ei hätää.

Syntymäajoista oli puhetta, en oikein nyt osaa mitään veikata. Viime viikolla olisin veikannut käynnistystä esikoisen synttäripäiväksi 30.10. mutta nyt epäilen, että ei sinne asti kyllä päästä. LA on siis 28.10. Jos kuitenkin edes ensi kuun loppuun pääsisi, niin tyytyväinen olisin. Kunhan liikkeitä vaan tulisi!!

Nimimerkkiä en muista, mutta pinossa oli joku toinenkin jolla mies on yötkin poissa kotoa. Taidan tietää mitä mielessäsi liikkuu! En usko, että mies ennättää synnytykseen mukaan, jos lähtee spontaanisti käyntiin. Paitsi jos sattuu perjantai- iltaan tai lauantaille. Tai sitten alkaa sunnuntaina ennen puolta päivää. Silloin ennättää. Tosin mun vanhemmat asuu noin 5 min matkan päässä, että hoitaja pojalle löytyy helposti. Jotenkin olen kyllä asennoitunut jo siihen, että yksin synnytän. Tai sitten otan siskon mukaan... Tosin on vielä aika monta muttaa mulla matkassa, joten kattoo sitten kun tilanne on käsillä.

Nyt taidan lähteä odottelemaan, josko tyyppi kuitenkin alkais liikkua kunnolla, että osais sitten yöllä rauhassa nukkua.

tikru ja Agentti 30+3

Vierailija
49/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kävin lukemassa tän päivän pinon. Joku kyseli mistä saa KORVATULPPIA. Ainakin mies on joskus käynyt ostamassa apteekista kun on ollut menossa festareille ja halunnut suojata korvansa enimmiltä mölyiltä. Siis ihan sellasia pieniä tarkoitan. Oiskohan ne jotain vaahtomuovin tyylistä.

Gallupiin vauvan syntymästä: olen jo monille kavereilleni sanonutkin että tää vauva syntyy perjantaina 13.päivä eli tasan viikon lasketun ajan jälkeen. Niin se on meillä ennenkin mennyt kun on menty 5 ja 7pv yli ajan. No saa nähdä sitten. Toivon kyllä että syntyisi jo vaikka ennen laskettua aikaa.

Masuun nyt ei kuulu mitään erikoista. Tuolla se poju myllertää kovasti ja hikkakin tuntuu olevan monta kertaa päivässä. Ilmeisesti on kuitenkin pysytellyt pää alaspäin koska nykiminen/hikottelu tuntuu tuolla alavatsalla.

Tänään olikin actionpäivä kun olimme heti aamupäivällä perhekerhossa ja illalla oli esikoisella juoksukilpailut. No ihan kiva että oli toimintaa. Sitten vielä käytiin mummolla saunomassa ja nyt täytyis lähtee kohti sänkyä...

MaryJ 33+4

Vierailija
50/50 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuo isyyspakkaus työn alla... Hieno tulee, samoja juttuja olen laittamassa siihen mitä täällä on lueteltukin. Tosin mä keskityn sellaisiin asioihin, jotka on nimenomaan isälle, en laita mitään tutteja ja tuttipulloja sinne.

Veikkaukseni ajattelin käydä lisäämässä tänne, eli mulla laskettu aika 24.10. ja veikkaan että menee 10 päivää yli tuosta. Eikös ne esikoiset usein mene? Eli 3.11. olkoot arvaukseni. Tosin nyt rupean käymään vyöhyketerapeutilla, ja heillähän on konstit synnytyksen käynnistämiseen, joten voihan olla syntyy sit aikaisemminkin... Mutta ihan varma olen että viimeisten lokakuisten joukossa on meidän pienokainen. (Kai se nyt syntyy huomenna kun näin uhoan :)

Muutoin on olo ollut oikein hyvä, maha kasvaa tasaiseen tahtiin... Yöt vaan on hankalia kun ei meinaa uni tulla, mutta hyvin näköjään vähälläkin unella pärjää.

Minea rv 31+1