Mikäs jalkapallofani pääministeristä on yhtäkkiä tullut?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paaministeri-marin-reagoi-huuhkajie…
Aika läpinäkyvää populistista yleisön kosiskelua. Ja tätä on nyt tullut joka päivä.
Kommentit (112)
sen takia kun suomi on mukana. varmaan moni potkupallosta kiinnostumaton seuraa näitä kilpailuja, jotka eivät normaalisti lajia seuraa.
Ja jos ei olisi kommentoinut mitenkään, olisi täällä itku, kuinka sydämetön ihminen hän voi olla.
Poliitikko nyt tykkää vaikka mistä, jos sillä saa näkyvyyttä. Erityisesti vaalien alla kaikki lisänäkyvyys kannattaa kerätä, jos vähänkään positiivinen juttu menossa. Toisaalta pääministerin virkaan kuuluu elää kansan mukana. Taisi Euroviisut ja lätkän MM-kisat tosin jäädä suuremmitta huomioitta pääministeriltä eli voisiko olla aitoa kiinnostusta jalkapalloon? Jalkapallon osalta on monia arvokisakannattajia. Itse esimerkiksi en seuraa mitään kansallista sarjaa tai Mestareiden liigaa, mutta arvokisat katson.
Tiedätkö miksi joistakin ihmisistä sanotaan: on se aika mato. No siksi kun ei ole selkärankaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei olisi kommentoinut mitenkään, olisi täällä itku, kuinka sydämetön ihminen hän voi olla.
No Halla-ahoa oli jo haukuttu vihreitten toimesta kun hän ei twiitannut jalkapallosta. Kuuluuko turhanpäiväisten urheilukilpailujenkin kommentointi poliitikon päivittäisiin tehtäviin?! Ei kuulu.
No näkyyhän se jo omista tuttavistakin, jotka ovat ehdolla vaaleissa. Aina muistuu meikäläisenkin olemassaolo mieleen ja kuulumiset kiinnostaa, kun vaalit on tulossa. Muuten saa olla ihan rauhassa...
Äänet ovat tärkeitä.
Eipä ole myötätuntoa riittänyt sairaille vanhuksille ja vammaisille, eikä heidän omaishoitajilleen.
No totta kai Sanna reagoi tähän asiaan! Aivan asiallinen juttu, pisteet Sannalle.
Pääministerit ja presidentit tekevät muutakin kuin hoitavat valtion asioita.
Suomen pääministeri on Suomen korkein johtaja, ja edustaa Suomea. Siksi hänen tehtävänsä on pitää Suomea esillä kansainvälissä kisoissa, on hän itse lajista mitä mieltä tahansa.
Onko Marin jonkun mielestä nyt ehdolla joissain vaaleissa?
Vierailija kirjoitti:
No näkyyhän se jo omista tuttavistakin, jotka ovat ehdolla vaaleissa. Aina muistuu meikäläisenkin olemassaolo mieleen ja kuulumiset kiinnostaa, kun vaalit on tulossa. Muuten saa olla ihan rauhassa...
Äänet ovat tärkeitä.
Missä vaaleissa Marin nyt on ehdolla?
Nyt pitää äkkiä esittää inhimillistä vaalien alla. Normistihan tiuskisi, että get over it.
sanna marin kuvittelee saavansa penkkiurheilijat tätä kautta tuekseen. Minä en voi kuvitella, että suomalainen urheilufani on niin vietävissä, että antaa äänensä nyt yhtä äkkiä sdl:lle tai siis ainakaan Marinille, vain siksi, että tämä tuulettaa matsissa. Myötähävettää, jos Marin on kuvitellut meidät niin tyhmiksi ja vietäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänet ovat tärkeitä.
Missä vaaleissa Marin nyt on ehdolla?
Tampereen valtuustoon tunkemassa. Kokouspalkkiot, you know.
Ja nyt haukuttaisiin, jos ei olisi mitenkään kommentoinut tätä tanskalaisen Eriksenin sairaskohtausta.
Kieltämättä kummeksuttaa, että ne, mm. poliitikot, jotka haluavat kieltää Suomessa kaiken, kommentoivat sydänemojein Euroviisuja ja Futiksen em:ää. Ja Suomessa parempi korona"tilanne". :D Kellään niitä järkkyjä maskeja yleisössä eilenkään ja silti pääministeriä myöten ollaan niin inessä. Täällä kaikki toisin, orjakansa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen pääministeri on Suomen korkein johtaja, ja edustaa Suomea. Siksi hänen tehtävänsä on pitää Suomea esillä kansainvälissä kisoissa, on hän itse lajista mitä mieltä tahansa.
Onko Marin jonkun mielestä nyt ehdolla joissain vaaleissa?
On ehdolla, mutta hän ei itse taida enää tietää missä kaupungissa kun pärstä on esillä vaalimainoksissa kaikkialla.
Vaalit. You know.