Olen kuullut että eräs tuttu perhe vei ruotsinristeilylle omat eväät
Erikoista. Onko edes sallittua? Miksi edes lähteä reissuun jos on pakko pihtailla
Kommentit (50)
Tunnen monia ihmisiä jotka käy laivalla omien eväiden kanssa. Esim yksi viisilapsinen perhe.
Säästää suuren summan rahaa.
Koska siljalla ruoka on siedettävää, viikkarilla ylihintaista einestä, edes rahalla et saa siellä laatua.
Itsekin olen vienyt mukana leipää ja sardiinipurkkeja.
Kaikilla kun ei ole varaa siihen 40e maksavaan buffettiin, vaikka kivaa olisikin. Yhdelle aterialle se on kuitenkin suuri summa, lopulta.
Osa elää esimerkiksi dieetillä myös lomalla, voi olla allergioita tai nirso.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla kun ei ole varaa siihen 40e maksavaan buffettiin, vaikka kivaa olisikin. Yhdelle aterialle se on kuitenkin suuri summa, lopulta.
Näinpä. Tuolla summalla ostaa viikon ruokatarvikkeet yhdelle, tai jopa kahdelle henkilölle.
Kerran söin buffetin laivalla ja hyi hitto kun oli ahdistava kokemus ruuhkineen.
Jos halutaan matkustaa Ruotsiin, eikä tungeksia jossain buffetissa. Samalla rahalla voi sitten Ruotsissa syödä oikeasti hyvässä ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan syönyt laivalla? Omat voi olla parempia.
Tyypillistä palstamamman puhetta. Juntteja olette.
Vierailija kirjoitti:
Kerran söin buffetin laivalla ja hyi hitto kun oli ahdistava kokemus ruuhkineen.
Laivalla on muitakin ruokapaikkoja kuin buffet. Tosin eihän se teille punaniskoille varmaan ole ikinä auennutkaan.
Miksi lounasravintolassa buffet maksaa 10€ ja laivalla 40€?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on muitakin vaihtoehtoja kuin buffa.
Vierailija kirjoitti:
Onko lounasravintolan buffassa lohta, rapuja, simpukoita, useampaa eri lihaa yms?
Kyllähän tässä näkyy suomalaisten ostovoima himoverotuksen jälkeen.
Tottakai omat eväät ruotsinlaivalle! Selvää rahaa säästyy.
Samoin kannattaa ottaa oma vaimo mukaan Pietariin ja omat lapset Pattayalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalla on muitakin ruokapaikkoja kuin buffet. Tosin eihän se teille punaniskoille varmaan ole ikinä auennutkaan.
Olen kokeillut laivoilla muitakin, ja eivät tosiaankaan vastaa oikeasti hyviä ravintoloita maissa. Ainakaan ruotsinlaivoilla, oikeista risteilylaivoista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Laivan buffet on erittäin monipuolinen ja yleensä siihen sisältyy myös olut tai viini, joita saa itse käydä ottamassa hanasta niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lounasravintolan buffassa lohta, rapuja, simpukoita, useampaa eri lihaa yms?
Kuka haluaa syödä useampaa eri lihaa? Mieluummin esim juuri minulle hyvin paistettua kalaa.
Ollaan mekin välillä otettu omat eväät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivan buffet on erittäin monipuolinen ja yleensä siihen sisältyy myös olut tai viini, joita saa itse käydä ottamassa hanasta niin paljon kuin haluaa.
Taas yksi syy lisää, miksi ruotsinlaivojen buffetit houkuttavat vain tiettyä kansanosaa. Ja fiksut käyvät vaikka Tukholmassa syömässä hyvin.
Oletko koskaan syönyt laivalla? Omat voi olla parempia.