Onko se joku ihme jos on ulkomaalainen kumppani?
Onko se häpeän asia, ettei ole löytänyt ketään omasta maasta?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä enkä ymmärrä miksi pitäisi. Juu, tiedän, että täällä on perinteisesti naitu vain toisia suomalaisia, joten kummastuttaa, jos joku tekee erilaisen valinnan.
Riippuu vähän missä liikkuu, pienissä kaupungeissa saamme aika paljon katseita, mutta isoissa kaupungeissa muita ei jaksa kiinnostaa. Luulen, että tulevaisuudessa mennään enemmän siihen suuntaan, että ihmiset tottuvat eri maista tulevien liittoihin.
Voisi luulla, että suosittelisin kaikille monikulttuurista liittoa, mutta uskon, että kannattaa olla aika tarkkana, sopiiko ajatusmaailmat ja muu yhteen. Kyllä se aina on vaikeampaa, jos tullaan eri kulttuureista.
Se alkaa ärsyttää aina siinä vaiheessa kun nainen nostaa itsensä alustalle tuon miehensä avulla. Tollasii mä oon niin spesiaali koska minulla on ulkkarimies. Joka keskusteluun pitää ujuttaa suorasti tai epäsuorasti että mies on ulkkari. Ulkkarimiehet ovat paljon parempia kuin suomalaiset. Kaikki on niin ihanaa kun oltiin sen kotimaassa. Parempaa kuin juntti suomessa. Suomalaiset miehet on niin kateellisia rasseja koska mun pikku (165cm) ihana marcello/mehmet ei saa duunia (paitsi vessansiivooja) suomesta. (Mitään oikeata koulutustahan noilla ei ole, jollei nyt raketti insinöörin papereita oxfordista lasketa)
Ja suomen kielihän näiltä unohtuu heti kuten tolta tanjalta.
Vierailija kirjoitti:
Aika normisettiä nykypäivänä kun matkustelu, opiskelu ja työnteko ulkomailla on varsin yleistä. Oma mies löytyi Briteistä.
Tämä. En mäkään mitenkään hakemalla hakenut, mutta opiskelumaasta se puoliso sitten löytyi.
Onnellisia vuosia venäläisen vaimon kanssa takana jo 15. M44
Ei naiset ainakaan ole ulkomaalaisen takia siksi, koska kotimaista ei ole löytynyt. Vaan ovat nyt sattuneet pariutumaan ulkomaalaisen kanssa.
Näitä pareja on niin paljon, ettei niitä miksikään ihmeeksi voi kutsua.
Ja mä, entinen ulkomaalaisvihaaja, tutustuin sattumalta lähi-idästä tulleeseen työni kautta. Täytyi todeta, että ei ne kaikki voi niin pahoja olla. Ja sit tämän kautta tutustuin nykyiseen kumppaniini, ei ihan suomalaisen näköinen hänkään ;) Näinkin voi siis käydä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ainakaan ole ulkomaalaisen takia siksi, koska kotimaista ei ole löytynyt. Vaan ovat nyt sattuneet pariutumaan ulkomaalaisen kanssa.
Näitten naisten aivot toimii niin että reino savolainen niminen ei koskaan voi olla komea mutta Fabio DiGiorno niminen on automaattisesti komea.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän niitäkin, jotka ovat jo hyvissä ajoin päättäneet, että pitää saada ulkomainen mies. Äkkiseltään tuntuu erikoiselta kriteeriltä, mutta omapa on asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä pareja on niin paljon, ettei niitä miksikään ihmeeksi voi kutsua.Tiedän niitäkin, jotka ovat jo hyvissä ajoin päättäneet, että pitää saada ulkomainen mies. Äkkiseltään tuntuu erikoiselta kriteeriltä, mutta omapa on asiansa.
Kun olin lukiossa oli yksi nainen joka ilmoitti ettei seurustele suomalaisten miesten kanssa. Ja sitten olen tuntenut liudan joilla on AINA joku ulkkarimies menossa.
Ja angolalainen kaveri kertoi että stadin safari bileissä on muijia jotka haluu "kokeilla" läpi kaikki mustat ulkkarit kun ne ilmestyy maisemiin. Siis kertapano vaan, ei mitään suhdetta. Varmaan hivi noilla. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ai että kyllä britti- tai skottimies kelpaisi!
Brittejä ja skotteja löytyy ihan kaikissa etnisyyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös onnellisesti edelleen yhdessä 19 vuotta Afrikan mantereelta kotoisin olevan puolison kanssa. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös onnellisesti edelleen yhdessä 19 vuotta Afrikan mantereelta kotoisin olevan puolison kanssa. N40
Mistäköhän johtuu että tuli mieleen heti ruma lihava nainen kun luin ton...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 onnellista Suomi-USA vuotta. Ja se kaunis lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Persut vetää herneen nenään mutta heitä itseään ei haittaa jos persulla on ulkomainen puoliso -> "tehkää kuten me sanomme, älkää tehkö kuten me teemme!"
Ja naisia matupatjoiksi haukkuvat miehet juoksee ulkomaanmatkoilla h*orissa minkä kerkeävät, kun jotenkin se huono-osaisten ulkomaalaisten naisten hyväksikäyttö ei pilaa miestä samalla tavalla kuin ulkomaalaisen kanssa seurustelu pilaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut vetää herneen nenään mutta heitä itseään ei haittaa jos persulla on ulkomainen puoliso -> "tehkää kuten me sanomme, älkää tehkö kuten me teemme!"
Monenkö persun ulkomaalainen puoliso lorvii täällä kelan tuilla? Monenko niitten liitto on päättynyt kun o-lupa on tullut postissa?
Luulisin että aika sama prosentti kuin muiden ulkomaalaisista kumppaneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenkö persun ulkomaalainen puoliso lorvii täällä kelan tuilla? Monenko niitten liitto on päättynyt kun o-lupa on tullut postissa?
Luulisin että aika sama prosentti kuin muiden ulkomaalaisista kumppaneista.
Harva tuontivaimo lorvii tuilla. Samaa ei voi sanoa naisten turkki iraki afrikka miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän johtuu että tuli mieleen heti ruma lihava nainen kun luin ton...
No sit tuli. En ole ylipainoinen enkä ruma :D nuorena urheilin kilpatasolla, nyt tyydyn vähempään. Enempää en viitsikään paljastaa mutta luulenpa, että moni muukaan ennakkoluulosi ei osu oikeaan esimerkiksi tulotasoon tai koulutukseen liittyen.
Löytynyt?
Itse kyllä tapailin suomalaisia, mutta sitten lomalla rakastuin ei-suomalaiseen. Ei näitä juttuja voi suunnitella.
Onneksi on EU-kansalainen ja kulttuurit suhteellisen lähellä toisiaan, olisi vituttanut, jos olisin rakastunut johonkin konservatiiviseen moldovalaiseen tai iranilaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naisia matupatjoiksi haukkuvat miehet juoksee ulkomaanmatkoilla h*orissa minkä kerkeävät, kun jotenkin se huono-osaisten ulkomaalaisten naisten hyväksikäyttö ei pilaa miestä samalla tavalla kuin ulkomaalaisen kanssa seurustelu pilaa naisen.
Sinäkö et ole vielä oppinut, että nainen on tavaraa. Käytetty tavara ei ole yhtä arvokas kuin käyttämätön. Kun taas mies voi käyttää monenlaista tavaraa, ja se on ok. Ei näille naiset ole ihmisiä. Ja ulkomaiset miehet ovat uhka juuri siksi, kun vievät heidän tavaroitaan. Ja naisilla ei tietenkään ole oikeutta valita.
Jokainen tehköön kuten parhaaksi näkee. Kulttuurien väliset avioliitot tuppaavat olemaan melkoisia sirkuksia. Itse pysyisin kaukana.