Maskisuositus loppui, silti kaikilla maskit kaupassa
Kommentit (464)
Yhä on maskiuskovaisia! oli se maski nyt miten sattuun siinä naamalla mutta varmaan se antaa turvallisuuden tunnetta kuin vauvalle tutti.
Meillä on sisäänrakennettu maski nenässä, eli nenäkarvat. Opetelkaa nenähengitys niin ei tarvii mitään paperia nenän eteen. Nenäkarvat sieppaa pöpöt ja pöpöt päätyy liman mukana vatsalaukkuun tuhottavaksi.
Uskokaa nyt jo että maski normikäytössä ei auta mitään. Maskeja käytetään terveydenhoidossa ettei tippa nenästä putoo sinne leikkaushaavaan tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin näkee maskeja nykyään.
Pidin yksi päivä kyllä ihan ffp3 kun istutin uusia kasveja, sisällä. Muistin että mullastakin voi saada legionella bakteerin
Minä käytin, kun olin menossa leikkaukseen, enkä saanut sairastua. Laittoivat radioaktiivista materiaalia kroppaan ennen leikkausta ja halusin sen pois asap.
Maski ei sinua estä sairastumasta! vastustuskyky estää
Hysteeriset vanhat akat ei luovu maskeista! Eikä villasukista kesähelteellä.
Vierailija kirjoitti:
Yhä on maskiuskovaisia! oli se maski nyt miten sattuun siinä naamalla mutta varmaan se antaa turvallisuuden tunnetta kuin vauvalle tutti.
Meillä on sisäänrakennettu maski nenässä, eli nenäkarvat. Opetelkaa nenähengitys niin ei tarvii mitään paperia nenän eteen. Nenäkarvat sieppaa pöpöt ja pöpöt päätyy liman mukana vatsalaukkuun tuhottavaksi.
Uskokaa nyt jo että maski normikäytössä ei auta mitään. Maskeja käytetään terveydenhoidossa ettei tippa nenästä putoo sinne leikkaushaavaan tmv.
Pölvästi. Maskilla suojataan MUITA ihmisiä eikä omaa itseä. Takaisin koulunpenkille tuollaiset.
Aina joskus näkee maskeja kaupassa, ja eiköhän siihen ole hyvä syy.
Joko oma sairaus tai lähipiirin sairaus.
Mutta maskien pelkääminen on ihan oma sairautensa. Yksi laji vainoharhaa.
Maski estää kaikkien bakteerin ja virusten täydellisen leviämisen. Käytän sitä aina.
- Nohynek, 66v, THL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölvästi. Maskilla suojataan MUITA ihmisiä eikä omaa itseä. Takaisin koulunpenkille tuollaiset.
Mummo muistaa myös HÄTÄVARAN, Joditabletit ja 2000 l puhdasta vettä!!!
Minusta on itse asiassa hienoa, että maskit ovat jääneet osaksi elämää tässäkin maassa, eikä asiaa katsota kieroon. Usein näkee esim. juuri vanhuksia kaupoilla kunnon ffp -maskit naamalla ja oletan kyseessä olevan esim. infektioiden välttely jonkin hoidon aikana. Edes jotain hyvää jäi koronahysteriasta.
Vierailija kirjoitti:
Minähän käytän maskia niin kauan kuin haluan, siihen ei mitkään suositukset vaikuta eikä se kuulu kenellekään.
Jos se sinua vaivaa että käytän maskia, niin painu kotiisi, siellä ei tarvii kauhistella maskia käyttäviä. Voit vaikka tilata kauppakassista ruokaa kotiin niin ei tarvitse tulla kauppaan ollenkaan.
Karma voi iskeä. Jos minä syöpäleikattuna olen infektiopotilas , niin voi aivan henkilökohtaisesti tulla sanomaan mikä siinä maskissani on joillekkin niin maailmankaatava asia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on itse asiassa hienoa, että maskit ovat jääneet osaksi elämää tässäkin maassa, eikä asiaa katsota kieroon. Usein näkee esim. juuri vanhuksia kaupoilla kunnon ffp -maskit naamalla ja oletan kyseessä olevan esim. infektioiden välttely jonkin hoidon aikana. Edes jotain hyvää jäi koronahysteriasta.
Meidän kaupassa ne käyttelee niitä kaikista ohuimpia (ja halvimpia) maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Ok mummo. Voisit silti opetella ennakkoäänestämään kahdella lipukkeella, ettei viime vaalien fiasko toistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän käytän maskia niin kauan kuin haluan, siihen ei mitkään suositukset vaikuta eikä se kuulu kenellekään.
Jos se sinua vaivaa että käytän maskia, niin painu kotiisi, siellä ei tarvii kauhistella maskia käyttäviä. Voit vaikka tilata kauppakassista ruokaa kotiin niin ei tarvitse tulla kauppaan ollenkaan.Karma voi iskeä. Jos minä syöpäleikattuna olen infektiopotilas , niin voi aivan henkilökohtaisesti tulla sanomaan mikä siinä maskissani on joillekkin niin maailmankaatava asia.
Syäpäakka tuli keskusteluun 😆
#sieniäsateella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupassa ne käyttelee niitä kaikista ohuimpia (ja halvimpia) maskeja.
Totta kai koska tätien mielestä halvin = paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se sinua vaivaa että käytän maskia, niin painu kotiisi, siellä ei tarvii kauhistella maskia käyttäviä. Voit vaikka tilata kauppakassista ruokaa kotiin niin ei tarvitse tulla kauppaan ollenkaan.Karma voi iskeä. Jos minä syöpäleikattuna olen infektiopotilas , niin voi aivan henkilökohtaisesti tulla sanomaan mikä siinä maskissani on joillekkin niin maailmankaatava asia.
#sieniäsateella
Millainen luuseri pitää olla, että tällaista kommenttia suoltaa?
En ole enää käyttänyt vuosiin.
Ei muuta aiheeseen.
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo muistaa myös HÄTÄVARAN, Joditabletit ja 2000 l puhdasta vettä!!!
Paskat, Joditabletit eivät auta yli 50-vuotiasta. Vettä riittää 20 litraa, sillä pärjää noin viikon kunnes puolustusvoimat pystyy aloittamaan vedenjakelun.
Vierailija kirjoitti:
Sairauspelosta kärsivä on pakkomielteen kaltaisella tavalla vakuuttunut tai voimakkaasti huolestunut siitä, että hän sairastaa vakavaa sairautta, kuten syöpää, AIDS:ia tai ALS-tautia, vaikka varsinaisia sairauden oireita ei ole. Tämä vakuuttuneisuus ei häviä tavanomaisella ja asianmukaisella terveydenhuollon kontaktilla ja tutkimuksilla, tai se lievittyy vain vähäksi aikaa palatakseen pian uudestaan. Henkilöt kiertävät vastaanotolta toiselle ja altistuvat tarpeettomille tutkimuksille. He lukevat tai selaavat netistä ylen määrin sairauksiin liittyvää materiaalia ja löytävät sieltä vahvistusta peloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#sieniäsateella
Millainen luuseri pitää olla, että tällaista kommenttia suoltaa?
👵🏻: Immeiset on ilkeitä ja suoltaa tuhmuuksi yyyhyyyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tädillä testamentti tehty sillä se uusiutuu 99 % varmuudella?
Minä käytin, kun olin menossa leikkaukseen, enkä saanut sairastua. Laittoivat radioaktiivista materiaalia kroppaan ennen leikkausta ja halusin sen pois asap.