Siis onko jollakulla pYYHKEITÄ keittiössä?????
tuli vaan mieleen tuossa toisessa ketjussa. Jos on, niin miksi ihmeessä? Mitä te teette niillä?
Kommentit (90)
niin unohdin sen salaatin.
Eli sit kun kanat porisee kattilassa, pesen salaatin reikäkulhossa oikein kunnolla, samoin muut vihannekset. Thäts it! en ole pessyt sen jälkeen ikinä käsiäni.
ehkä meillä sairastetaan niin vähän juuri siksi, kun en ole osannut pelätä pöpöjä
miettii ap
Kyllä meillä pyyhkeet löytyy käsienpyyhintään ja astioiden kuivaamiseen... voi tsiisus pyyhkii housuihin :))
mutta onko sinusta todellakin aivan omituista että kaikille muilla on pyyhe keittiössä? Sinusta siis on paljon luonnollisempaa pyyhkiä housuihin etkä voi ymmärtää mihin pyyhettä tarvii. Ihan samalla tavallahan sitä vois vaan suihkun jälkeen heittää vaatteet päälle, kyllähän ne imis ne vedet itseensä. Mä en ollenkaan tajua mitä sä ihmettelet.
kai mä olen ajatellut, että vessassa ne kädet tulee märemmiksi tai jotain, heh....
no joo, voisin kai mä laittaa keittiöön pyyhkeen, etten ole mikään friikki. On mulla kyllä luutu ja aika vähän menee talouspaperia. Pyyhittekö muuten samalla luutulla pöytiä ja lattiaa? Tarkoitan lattialla siis vain jos yksittäinen läiskä, niin sen pyyhkäisee ja sitten vituttaa rättiä kuuman veden alla kunnolla?
ap
mutta silti mulle tulee jotenkin huono omatunto kun teen niin... Tuntuuhan se vähän epähygieniseltä.
tiedätkö, että mä vedän yöpaidan suoraan märälle iholle! :D musta on kivaa, kun se märkä paituli kuivaa sit aikanaan. Mua alkaa palelemaan jos käytän pyyhettä. Tätä tapaa mieskin inhoaa, mutta olen tenyt niin lapsesta asti. Minusta märkyys ei ole epämukvaa. siksi kai ei ole keittiössäkään sitä pyyhettä.
Olenko mä ihan oikeasti näin friikki, ettei löydy muita samoin tekeviä?? Olenko mä epänormaali?
ap ymmällään
En koskaan sillä rätillä, jolla pyyhin pöytiä. En oikeastaan edes tiedä miksi, se on vain tapa.
Tosiasiassahan bakteeripesäkkeitä kai on keittiössä hanat ja jääkaapin ovenkahva, ei lattia.
siis sen pyyhkeen lisäksi.
Minusta on ällöttävää jos ei saa kunnolla käsiään puhtaaksi kun ne kuitenkin likaantuu ruuanlaitossa ja keittiön siistimisessä.
Vierailija:
Joten ei ole pyyhettä keittiössä, eihän siellä ole saippuaakaan.
että vessaan on sen verran pitkä matka. keittiössä on hana sitä varten että sillä pestään; salaattia, parunoita, käsiä tai ihan mitä tahansa.
lisäksi pesen, tai AINAKIN huuhtelen lädet aina kun olen koskenut tiskirättiin.
Mun mielestä tuntuisi epähygieeniseltä lähteä kesken ruoanlaiton vessaan käsienpesulle kun siellä nyt toimitetaan sellaisia asioita mitä toimitetaan. Ajatuksena ällöttävä.
Ja ruoanlaiton lomassa joutuu pariinkin otteeseen pesaisemaan käsiä.
Esimerkiksi valkosipulin kuorimisen jälkeen.
Niin ja ap:lle tiedoksi että leivinliina on sellainen pyyhe mikä levitetään pullien päälle kun ne kohoaa.
Sulla on alkeelliset keittiötaidot ;)
uusi termi: rättien vitutus hanan alla :D
" no joo, voisin kai mä laittaa keittiöön pyyhkeen, etten ole mikään friikki. On mulla kyllä luutu ja aika vähän menee talouspaperia. Pyyhittekö muuten samalla luutulla pöytiä ja lattiaa? Tarkoitan lattialla siis vain jos yksittäinen läiskä, niin sen pyyhkäisee ja sitten vituttaa rättiä kuuman veden alla kunnolla?"
Vierailija:
niin pyyhkäsen omiin vaatteisiini, housuihin tms.ap
TODELLA EPÄHYGIEENISTÄ!!!! Seuraavalla kerralla mietippäs missä olet housuinesi luuhannut ja mitä pöpöjä siirrät ruokaan...
sieltä otan joka päivä puhtaan ja edellispäiväinen menee pyykkikoriin.
Pyyhe on lähinnä käsien kuivaamiseen. Astiapyyhettä en yleensä tarvitse, koska koneessa pestään suurin osa astioista, ja ne mitkä pesen käsin, kuivatetaan kuivauskaapissa. Joskus toki saatan pyyhkiä astiankin liinalla, silloin otan puhtaan pyyhkeen.
Halusit tai et (!!!) myös lapsillesi. Kyllä ensiarvoisen tärkeää on opettaa käsien pesu ja perushygienisyys, vaikka ei bakteerikammoisia lapsia tarvitsekaan lisää.. Käsien pesun opettaminen ON palvelus lapsillesi!
töissä ehdottomasti paperinen, kotona olevaa vinkkinä hysteerikoille pestään välillä
Vierailija:
mulla on joku ihme vatsustuskyky kun en penskanakaan sairastanu ikinä vatsatautia, ei myöskään mun penskat eikä mies! Ja kokkaan todella paljon, en vaan ikinä ole tarvinnu mitään pyyhdettä keittiössä. Enkä leivinliinaa. Haen pullien päälle vessan kaapista rätin (puhtaan tietysti) kun leivon, ja kädet pyyhin tosiaan itseeni. Jos on munaiset kädet, virutan vain hanan alla!ap
Vierailija:
uusi termi: rättien vitutus hanan alla :D" no joo, voisin kai mä laittaa keittiöön pyyhkeen, etten ole mikään friikki. On mulla kyllä luutu ja aika vähän menee talouspaperia. Pyyhittekö muuten samalla luutulla pöytiä ja lattiaa? Tarkoitan lattialla siis vain jos yksittäinen läiskä, niin sen pyyhkäisee ja sitten vituttaa rättiä kuuman veden alla kunnolla?"
Siis ihanko oikeasti asetat marinadissa sotkuisia ruokapakkauksia hattuhyllylle? Vaatteiden joukkoon? Voi pyhä sylvi. Haloo!!!
mutta susta on siis ihan jees pyyhkiä kädet omiin vaatteisiin kun olet niitä virutellut ja ajatus pyyhkeestä (mihin kaikki muut pyyhkii kädet) on aivan omituinen sinulle. Miksi teillä sitten on vessassa pyyhe? Miksei sielläkin voi pyyhkiä vain housuihin?