Kysykää vanhalta mummolta jotain
Kommentit (150)
Oletko käyttänyt voidetta dekoltee alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käyttänyt voidetta dekoltee alueelle.
En. Kauniin ihoni salaisuus on se, että ikäni olen vältellyt aurinkoa.
- ap -
Oletko kokeillut käsidildoa pepassasi?💩
Vierailija kirjoitti:
Kesäpaikoissa on ulkohuusseja, mutta oletko käynyt ulkohuussissa talvella?
Olen. Entä itse?
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut käsidildoa pepassasi?💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaako penistä olet imenyt elämäsi aikana?
Kyllä tuohon ikään mennessä varmaan satoja on imutellut.
Todennäköisesti ei kovin monia, jos ei ole suun alueen syöpää saanut. Tuosta tavasta kun saa herkästi tappavan vaivan, joka yleistyy kovaa vauhtia kolmekymppisillä.
Tarkoitatko hpvtä? Nuoret ei tiedäkään että sukupuolitaudit voi levitä myös suuhun.
En tarkoita HPV:ta, tarkoitan monien erilaisten syiden vuoksi syntyviä suun ja nielun alueen syöpiä, joista kuvitellaan päästävän eroon HPV-rokotteella. Valitettavasti ei onnistu. Sukuelimissä on viruksia ja bakteerejakin, jotka eivät kuulu suun alueen limakalvoille ja jotka aiheuttavat solumuutoksia hyvinkin nopeasti. Tosin - nautinnosta joutuu maksamaan, joskus myös toisen nautinnosta.
Oletko koskaan harrastanut seksiä mustanmiehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppäisitkö vielä tämmöisen 72v papan kyr vän päälle, jos saisin sen pystyyn ja jäykäksi?
Kiitoksia, jättäisin väliin, kuulostaa kovin epävarmalta touhulta.
Sitä paitsi olen puuma ja metsästän vaan alle 40-vuotiaita miehiä, joilla vielä vehkeet toimii.
On minulla tänäänkin treffit yhden 39-vuotiaan miehen kanssa;)Aloita saatana oma keskustelu, että noin tyhmää ihmistä ei sekoiteta fiksumpiin!
Eikös mummu muista, ettei fiksu ihminen kiroile ja nimittele muita ihmisiä?
Taitaakin olla melko sivistymätön ja huonotapainen mummu siellä?
Vierailija kirjoitti:
Ei-mummo voi vastata:
Seurustelin yhden kesän nigerialaisen stipendiaatin kanssa. Meillä oli oikein hauska kesä monella eri tavalla ja sisältyihän siihen seksiäkin - ei mitenkään poikkeavaa. Mikä ihme kysymys tämä muuten on? Kyllä jo 1960- ja 1970-luvulla oli yliopisto- ja satamakaupungeissa runsaasti eri etnisistä ryhmistä tulevia miehiä ja naisia. Ei siis ollut mitenkään erikoista eivätkä kaverit ainakaan reagoineet asiaan; meidät kutsuttiin erilaisiin rientoihin yhdessä eli 'tule ja tuo kaverisikin'.
Vierailija kirjoitti:
Jos et vastaa mihinkään. Joskus olet vanha sinäkin.
Vastaan, mutta mitä tämä tarkoitti?
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppäisitkö vielä tämmöisen 72v papan kyr vän päälle, jos saisin sen pystyyn ja jäykäksi?
Sitä paitsi olen puuma ja metsästän vaan alle 40-vuotiaita miehiä, joilla vielä vehkeet toimii.
On minulla tänäänkin treffit yhden 39-vuotiaan miehen kanssa;)Taitaakin olla melko sivistymätön ja huonotapainen mummu siellä?
Mielestäni olen hyvätapainen ihminen, mutta täällä on muitakin mummoja. ㋡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla tänäänkin treffit yhden 39-vuotiaan miehen kanssa;)Taitaakin olla melko sivistymätön ja huonotapainen mummu siellä?
Mielestäni olen hyvätapainen ihminen, mutta täällä on muitakin mummoja. ㋡- ap -
Onko hautapaikka mietittynä? Itseä ahdistaa ajatus uurnalehdosta. Kaikkien tuhkat siellä sekaisin. Oma uurna olis kivempi, vaikka ei kai sitä sitten enää tiedä.
Kuoliko sinulta nuorena kavereita, niitä kivoja. Ja sitten ilkeimmät vielä porskuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Ihon väri ei merkitse minulle mitään. Olen tehnyt työurani yliopistolla ja siellä oli kansainvälistä porukkaa (kesäyliopisto). Asuin myös nuoruudessani seitsemän vuotta ulkomailla.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Onko hautapaikka mietittynä? Itseä ahdistaa ajatus uurnalehdosta. Kaikkien tuhkat siellä sekaisin. Oma uurna olis kivempi, vaikka ei kai sitä sitten enää tiedä.
Kuoliko sinulta nuorena kavereita, niitä kivoja. Ja sitten ilkeimmät vielä porskuttaa.
En osaa sanoa hautapaikasta. Haluaisin sukuhautaan, mutta se ei ehkä käy. Isäni on haudattu kotipaikkakunnalleni, mutta äitipuoleni ei halua minua sinne.
- ap -
Oletko nostanut katseesi universumiin? Mitä opit, jos olet?
Käyttäjä38266 kirjoitti:
Oletko Porvoosta?
Asun Keski-Suomessa.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Oletko nostanut katseesi universumiin? Mitä opit, jos olet?
Jaa-a. En tiijä. Jos itse olet sen tehnyt niin kerro minullekin.
- ap -
Aloita saatana oma keskustelu, että noin tyhmää ihmistä ei sekoiteta fiksumpiin!