Kysykää vanhalta mummolta jotain
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Joitteko ennen kahvia tassilta ryystäen?
Pappa joi ja laittoi vielä suolaa kahviin. ㋡
M26 kirjoitti:
Kuinka paljon vihaat miehii?
En vihaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä omat hampaat? 60v mies jolla ei ole. Tai onhan omat kun on maksettu.
En ole ap, mutta myös 64.
Omat hampaat on, paitsi yksi vedetty pois ja korvattu sillalla. Muutama keinpkruunu myös.
On sulla siis ihan kokoproteesi? Vai osa hampaista implantteja tms?
Osaproteesi.
Kohta varmaan kokoproteesit. Implantit maksaa liikaa, paritonnia kappale. Irtokaluston saa tonnilla. Olisihan niitä vaihtoehtoja, jos olisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää mummous on kyllä asenteesta kiinni, tuon ikäiset voivat olla todella hotteja vielä ja aktiivinen seksielämäkin
Tuo on toivoa antava kirjoitus. Ei kerrota kaikille mutta minäkin vanhenen. Varmaan jossain vaiheessa alan katsella löytyykö hottis mummeleita. Nyt kelpaisi kypsä keski-ikäinen halukas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Missä olit kun JFK ammuttiin? Miten kuulit Kennedyn murhasta ja mitä ajatuksia se herätti?
Olin kotona mummon ja papan kanssa. Radiosta kuultiin uutinen. Olin silloin lapsi ja en ymmärtänyt, kuinka vakava asia oli.
Vierailija kirjoitti:
No,moro mummo mitä mummolle kuuluu nyt?
Kiitos hyvää. Lastenlapsia oli yökylässä ja nyt makaan sohvalla elpymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat hampaat on, paitsi yksi vedetty pois ja korvattu sillalla. Muutama keinpkruunu myös.
On sulla siis ihan kokoproteesi? Vai osa hampaista implantteja tms?Osaproteesi.
Kohta varmaan kokoproteesit. Implantit maksaa liikaa, paritonnia kappale. Irtokaluston saa tonnilla. Olisihan niitä vaihtoehtoja, jos olisi rahaa.
Hampailla on kumminkin suuri vaikutus omaan viihtyvyyteen ja myös ulkonäköön.
Tedän useampia viiskymppisiä, joilta puuttuu ainakin yksi (näkyvä) hammas, usein etuposkari tai kulmahammas tai alhaalta edestä.
Heti tulee vähän rähjäinen, hoitamaton vaiktuelma, vaikka muuten olisi normiolemus.
Rahastahan tuo monella on kiinni. Julkisella ei korvata kuin pakolliset proteesit.
Itse olen laitattanut hampaita kuntoon ulkomaassa asuessani. Hyvää työtä ja ainakin 50% edullisempaa kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kadut elämässäsi?
Kadun sitä, että en mennyt opiskelemaan alaa, josta tykkäsin. Valitsin väärin.
Minä, myös vanha mummo, kadun myös sitä, etten lähtenyt opiskelemaan sitä alaa, mikä olisi ollut minulle ominaisinta. Joku kohtalon sormi kuitenkin työnsi minut työpaikkaan, joka sopi minulle täydellisesti. Sain myös erittäin kivat työkaverit ja elinikäisen työpaikan.
Kaikenlaisia pieniä elämän varrella tehtyjä typeryyksiä tietenkin kadun. Olisi sitä joissakin tapauksissa voinut fiksumminkin käyttäytyä ja myös tarttua muutamaan tosi hyvään saamaani mahdollisuuteen, jotka kuitenkin jäi käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vanha mummo.
Olet pitkästynyt palstailija luultavasti nelikymppinen typerä nainen, joka huvikseen haluaa vitsailla täällä.
Muuten oikein paitsi ikä, se on 22!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaako penistä olet imenyt elämäsi aikana?
Vissiin toivoisit olevasi yksi niistä peniksistä, jolla luulyavasti ajattelet. Vai ajatteletko millään? Luitko aloitukseni ja oliko tää kommentti mielestäsi asiallinen?
Pyysit kysymään jotain. Ei kielletty asiattomuuksia.
Eikä tuo kysymys edes ole asiaton, vaan sinänsä kiinnostava: onko ikäluokkasi naisilla ollut tapana imuttaa, vai vaan maattu lahnana missionaarissa.
Olet todella karen.
Otan osaa.
Täällä saman ikäinen ei-mummo vastaa:
Olen imenyt varmaan jokaista, jonka kanssa olen hieman pidempään 'seurustellut'. Tuttavapiirini oli 1970-luvulla mielestäni aivan tavallisen vapaamielistä eikä oraaliseksi ollut mitään ihmeellistä. Normaalia seksuaalista kanssakäymistä siis. Lukumäärä ehkä n. 10 henkilöä, mutta *OMG* älä pyydä laskemaan kertoja! XXD Mitä tulee mainitsemaasi 'lahnailuun', sama vastaus eli meillä rannikkokaupungissa oltiin mielestäni hieman edistyneempiä kuin ahdasmielisellä ympäröivällä maaseudulla eli tietysti muitakin asentoja oli tiedossa kuin lahna (niin hyvä kala kuin se onkin!) :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,moro mummo mitä mummolle kuuluu nyt?
Kiitos hyvää. Lastenlapsia oli yökylässä ja nyt makaan sohvalla elpymässä.
Mä en jaksa ottaa tenavia yökylään. Olen mielestäsi huono mummo? (En ota silti!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olit kun JFK ammuttiin? Miten kuulit Kennedyn murhasta ja mitä ajatuksia se herätti?
Olin kotona mummon ja papan kanssa. Radiosta kuultiin uutinen. Olin silloin lapsi ja en ymmärtänyt, kuinka vakava asia oli.
Minä muistan tapauksen oikein hyvin. Radiosta tuli nuorten musiikkiohjelma, jota veljen kanssa kuunneltiin. Lähetys lopetettiin kesken ja kerrottiin tämä uutinen. Loppuilta radiosta tuli vain surumusiikkia ja äiti ja isä kauhisteli asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo aloittanut kuolinsiivouksen?
Luin tuosta kuolinsiivouksesta ja kyllä aloitin. Laitoin silppuriin päiväkirjani, kaikki ne asiapaperit, mitä ei voi viedä paperinkeräykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaako penistä olet imenyt elämäsi aikana?
Vissiin toivoisit olevasi yksi niistä peniksistä, jolla luulyavasti ajattelet. Vai ajatteletko millään? Luitko aloitukseni ja oliko tää kommentti mielestäsi asiallinen?
Pyysit kysymään jotain. Ei kielletty asiattomuuksia.
Eikä tuo kysymys edes ole asiaton, vaan sinänsä kiinnostava: onko ikäluokkasi naisilla ollut tapana imuttaa, vai vaan maattu lahnana missionaarissa.
Olet todella karen.
Otan osaa.Täällä saman ikäinen ei-mummo vastaa:
Olen imenyt varmaan jokaista, jonka kanssa olen hieman pidempään 'seurustellut'. Tuttavapiirini oli 1970-luvulla mielestäni aivan tavallisen vapaamielistä eikä oraaliseksi ollut mitään ihmeellistä. Normaalia seksuaalista kanssakäymistä siis. Lukumäärä ehkä n. 10 henkilöä, mutta *OMG* älä pyydä laskemaan kertoja! XXD Mitä tulee mainitsemaasi 'lahnailuun', sama vastaus eli meillä rannikkokaupungissa oltiin mielestäni hieman edistyneempiä kuin ahdasmielisellä ympäröivällä maaseudulla eli tietysti muitakin asentoja oli tiedossa kuin lahna (niin hyvä kala kuin se onkin!) :D
Kiitos vastauksesta, eri. Olen tuo aiempi kysyjä, eri kuin ensimmäinen imutuskyselijä.
Minulla aika sama setti, määrä tosin tupla. Kertoja ei voi muistaa.😅
Tunnettiinpa anaalikin jo nuoruudessani, tosin se oli harvinaista.
Toinen ikäimuttaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla siis ihan kokoproteesi? Vai osa hampaista implantteja tms?Osaproteesi.
Hampailla on kumminkin suuri vaikutus omaan viihtyvyyteen ja myös ulkonäköön.
Tedän useampia viiskymppisiä, joilta puuttuu ainakin yksi (näkyvä) hammas, usein etuposkari tai kulmahammas tai alhaalta edestä.
Heti tulee vähän rähjäinen, hoitamaton vaiktuelma, vaikka muuten olisi normiolemus.
Rahastahan tuo monella on kiinni. Julkisella ei korvata kuin pakolliset proteesit.
Itse olen laitattanut hampaita kuntoon ulkomaassa asuessani. Hyvää työtä ja ainakin 50% edullisempaa kuin Suomessa.
Kela ei korvaa edes proteeseja. Omasta pussista minäkin jouduin kaikki maksamaan. Ulkomaillahan monet laitattaa. Mutta siedän nämä hammasongelmat, kun muuten terveys vielä hyvä. Kaikki on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Joitteko ennen kahvia tassilta ryystäen?
No ei. Sitä ei tehneet mun nuoruudessa kuin ne silloin tosi vanhat. En muista edes omien mummojeni niin tehneen.
Vierailija kirjoitti:
Ketään kiinnosta vanhan mummon asiat saati mielipiteet.
Terv. toinen samanlainenP.s. kysyn kumminkin, vanhako olet?
Eipä varmaan kiinnostakaan.vä.
Olen 64-vuotias. Syntynyt perjantaina ja 13. päivä.
Hei rakas Mummo.
Juuri päättyi parisuhde, jossa oli mukana väkivaltaakin. Mies oli välillä mitä kultaisin mutta suuttuessaan hyvin julma.
Miksi olen pohjattoman surullinen ja kaipaan miestä, vaikka järjellä ajateltuna tämä on vain hyvä asia?
Itkettää.
M26 kirjoitti:
Kuinka paljon vihaat miehii?
En yhtään. Päinvastoin olen alkanut sietää enemmän. Kai on tullut jonkunlaista ymmärrystä elämään.
Ihmisiä ne on nekin eikä ihan kaikki lurjuksiakaan.
Kadun sitä, että en mennyt opiskelemaan alaa, josta tykkäsin. Valitsin väärin.