Kysykää vanhalta mummolta jotain
Kommentit (150)
Olen aina halunnut naida mummoa. Voisimmeko tavata naimisen merkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta se ei onnistu. Ehkä joskus löydät ikäisesikin.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli keskustelu helsinkiläisistä. Sinä varmasti olet sellainen mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nostanut katseesi universumiin? Mitä opit, jos olet?
Jaa-a. En tiijä. Jos itse olet sen tehnyt niin kerro minullekin.
- ap -
Jep, tein. Ei sitä voi kuvata helposti.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lentää luudalla?
Sinunko mielestäsi ikääntynyt nainen on noita-akka, joka lentää luudalla? Mitäs vanha ukko sitten tekee?
Luultavasti istuu vessan pöntöllä ja muistelee, että joskus oli kivaa. Kauan sitten.
Itse olen 60+ vuotian mummo, ja hyvä elämä ollut kaikin puolin. On hiukset päässä, ja järki, ja omat hampaat suussa. Muutkin kehon osat omilla paikoillaan, ja ovat normaalin näköiset. Joitakin vaivoja alkanu olla, mutta ei mitään niin vakavaa, että estäisi normaalin elämän. Nykyään löytyy hoitoa vaivaan kuin vaivaan, ja se tuo lisää turvallisuuden tunnetta ja varmuutta, että elämä jatkuu suhteellisen mukavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli keskustelu helsinkiläisistä. Sinä varmasti olet sellainen mulkku.
Olen turuust.
Onko pim psasi tiukassa iskussa? Meneekö sisään yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi sormea vai koko käsi?
Nyt on sairasta porukkaa liikkeellä. Hakeutukaa nopeasti hoitoon, jotta meidän terveiden ei tarvitse kärsiä teistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 60+ vuotian mummo, ja hyvä elämä ollut kaikin puolin. On hiukset päässä, ja järki, ja omat hampaat suussa. Muutkin kehon osat omilla paikoillaan, ja ovat normaalin näköiset. Joitakin vaivoja alkanu olla, mutta ei mitään niin vakavaa, että estäisi normaalin elämän. Nykyään löytyy hoitoa vaivaan kuin vaivaan, ja se tuo lisää turvallisuuden tunnetta ja varmuutta, että elämä jatkuu suhteellisen mukavana.
Kiitos vastauksestasi. Minä olen jollain tavalla masentunut. Hoidin vastasyntynyttä lapsenlastani muutaman kuukauden. Nyt kun se urakka ja vastuu on ohi niin tuntuu, että romahdan ja itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Minä olen jollain tavalla masentunut. Hoidin vastasyntynyttä lapsenlastani muutaman kuukauden. Nyt kun se urakka ja vastuu on ohi niin tuntuu, että romahdan ja itkettää.
Oliko vauvan hoitaminen liian raskasta ja siinä liian suuri vastuu?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sairasta porukkaa liikkeellä. Hakeutukaa nopeasti hoitoon, jotta meidän terveiden ei tarvitse kärsiä teistä.
Toivottavasti minä aloittaja en ole mielestäsi "sairas".
- ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti minä aloittaja en ole mielestäsi "sairas".
- ap-
No, et sinä todellakaan, vaan nuo "yhden jutun" -ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaako penistä olet imenyt elämäsi aikana?
Vissiin toivoisit olevasi yksi niistä peniksistä, jolla luulyavasti ajattelet. Vai ajatteletko millään? Luitko aloitukseni ja oliko tää kommentti mielestäsi asiallinen?
Pyysit kysymään jotain. Ei kielletty asiattomuuksia.
Eikä tuo kysymys edes ole asiaton, vaan sinänsä kiinnostava: onko ikäluokkasi naisilla ollut tapana imuttaa, vai vaan maattu lahnana missionaarissa.
Olet todella karen.
Otan osaa.Täällä saman ikäinen ei-mummo vastaa:
Olen imenyt varmaan jokaista, jonka kanssa olen hieman pidempään 'seurustellut'. Tuttavapiirini oli 1970-luvulla mielestäni aivan tavallisen vapaamielistä eikä oraaliseksi ollut mitään ihmeellistä. Normaalia seksuaalista kanssakäymistä siis. Lukumäärä ehkä n. 10 henkilöä, mutta *OMG* älä pyydä laskemaan kertoja! XXD Mitä tulee mainitsemaasi 'lahnailuun', sama vastaus eli meillä rannikkokaupungissa oltiin mielestäni hieman edistyneempiä kuin ahdasmielisellä ympäröivällä maaseudulla eli tietysti muitakin asentoja oli tiedossa kuin lahna (niin hyvä kala kuin se onkin!) :D
Täällä myös yksi kypsempi nainen, eihän suuseksiä tällä vuosituhannella ole keksitty. Eikä vapaata seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet?
40 täytin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä omat hampaat? 60v mies jolla ei ole. Tai onhan omat kun on maksettu.
En ole ap, mutta myös 64.
Omat hampaat on, paitsi yksi vedetty pois ja korvattu sillalla. Muutama keinpkruunu myös.
On sulla siis ihan kokoproteesi? Vai osa hampaista implantteja tms?Osaproteesi.
Kohta varmaan kokoproteesit. Implantit maksaa liikaa, paritonnia kappale. Irtokaluston saa tonnilla. Olisihan niitä vaihtoehtoja, jos olisi rahaa.
Hampailla on kumminkin suuri vaikutus omaan viihtyvyyteen ja myös ulkonäköön.
Tedän useampia viiskymppisiä, joilta puuttuu ainakin yksi (näkyvä) hammas, usein etuposkari tai kulmahammas tai alhaalta edestä.
Heti tulee vähän rähjäinen, hoitamaton vaiktuelma, vaikka muuten olisi normiolemus.
Rahastahan tuo monella on kiinni. Julkisella ei korvata kuin pakolliset proteesit.
Itse olen laitattanut hampaita kuntoon ulkomaassa asuessani. Hyvää työtä ja ainakin 50% edullisempaa kuin Suomessa.
Kyllä nuoret laittavat enemmän. Näkee niin säännöllisiä ja valkoisia ettei takuulla ole luomut. Vaikkei olisi muita keinotekoisia implantteja. Vanhojen ei enää kannata kustantaa.
Minä en kiroile, mutta täällä taitaa olla muitakin mummoja.
- ap -