Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää vanhalta mummolta jotain

Vierailija
12.06.2021 |

Toivon asiallisia kysymyksiä.

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppäisitkö vielä tämmöisen 72v papan kyr vän päälle, jos saisin sen pystyyn ja jäykäksi?

Kiitoksia, jättäisin väliin, kuulostaa kovin epävarmalta touhulta.

Sitä paitsi olen puuma ja metsästän vaan alle 40-vuotiaita miehiä, joilla vielä vehkeet toimii.

On minulla tänäänkin treffit yhden 39-vuotiaan miehen kanssa;)

Aloita saatana oma keskustelu, että noin tyhmää ihmistä ei sekoiteta fiksumpiin!

Eikös mummu muista, ettei fiksu ihminen kiroile ja nimittele muita ihmisiä?

Taitaakin olla melko sivistymätön ja huonotapainen mummu siellä?

Minä en kiroile, mutta täällä taitaa olla muitakin mummoja.

- ap -

Vierailija
82/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut naida mummoa. Voisimmeko tavata naimisen merkeissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta se ei onnistu. Ehkä joskus löydät ikäisesikin.

- ap -

Vierailija
84/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli keskustelu helsinkiläisistä. Sinä varmasti olet sellainen mulkku.

Vierailija
85/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko lentää luudalla?

Vierailija
86/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nostanut katseesi universumiin? Mitä opit, jos olet?

Jaa-a. En tiijä. Jos itse olet sen tehnyt niin kerro minullekin.

- ap -

Jep, tein. Ei sitä voi kuvata helposti.

Vierailija
87/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lentää luudalla?

Sinunko mielestäsi ikääntynyt nainen on noita-akka, joka lentää luudalla? Mitäs vanha ukko sitten tekee?

Luultavasti istuu vessan pöntöllä ja muistelee, että joskus oli kivaa. Kauan sitten.

Vierailija
88/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 60+ vuotian mummo, ja hyvä elämä ollut kaikin puolin. On hiukset päässä, ja järki, ja omat hampaat suussa. Muutkin kehon osat omilla paikoillaan, ja ovat normaalin näköiset. Joitakin vaivoja alkanu olla, mutta ei mitään niin vakavaa, että estäisi normaalin elämän. Nykyään löytyy hoitoa vaivaan kuin vaivaan, ja se tuo lisää turvallisuuden tunnetta ja varmuutta, että elämä jatkuu suhteellisen mukavana.

Vierailija
89/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli keskustelu helsinkiläisistä. Sinä varmasti olet sellainen mulkku.

Olen turuust.

Vierailija
90/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pim psasi tiukassa iskussa? Meneekö sisään yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi sormea vai koko käsi?

Vierailija
91/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sairasta porukkaa liikkeellä. Hakeutukaa nopeasti hoitoon, jotta meidän terveiden ei tarvitse kärsiä teistä.

Vierailija
92/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 60+ vuotian mummo, ja hyvä elämä ollut kaikin puolin. On hiukset päässä, ja järki, ja omat hampaat suussa. Muutkin kehon osat omilla paikoillaan, ja ovat normaalin näköiset. Joitakin vaivoja alkanu olla, mutta ei mitään niin vakavaa, että estäisi normaalin elämän. Nykyään löytyy hoitoa vaivaan kuin vaivaan, ja se tuo lisää turvallisuuden tunnetta ja varmuutta, että elämä jatkuu suhteellisen mukavana.

Kiitos vastauksestasi. Minä olen jollain tavalla masentunut. Hoidin vastasyntynyttä lapsenlastani muutaman kuukauden. Nyt kun se urakka ja vastuu on ohi niin tuntuu, että romahdan ja itkettää.

Vierailija
93/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vielä jutella? 😥

Vierailija
94/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Minä olen jollain tavalla masentunut. Hoidin vastasyntynyttä lapsenlastani muutaman kuukauden. Nyt kun se urakka ja vastuu on ohi niin tuntuu, että romahdan ja itkettää.

Oliko vauvan hoitaminen liian raskasta ja siinä liian suuri vastuu?

Vierailija
95/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sairasta porukkaa liikkeellä. Hakeutukaa nopeasti hoitoon, jotta meidän terveiden ei tarvitse kärsiä teistä.

Toivottavasti minä aloittaja en ole mielestäsi "sairas".

- ap-

Vierailija
96/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti minä aloittaja en ole mielestäsi "sairas".

- ap-

No, et sinä todellakaan, vaan nuo "yhden jutun" -ihmiset.

Vierailija
97/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montaako penistä olet imenyt elämäsi aikana?

Vissiin toivoisit olevasi yksi niistä peniksistä, jolla luulyavasti ajattelet. Vai ajatteletko millään? Luitko aloitukseni ja oliko tää kommentti mielestäsi asiallinen?

Pyysit kysymään jotain. Ei kielletty asiattomuuksia.

Eikä tuo kysymys edes ole asiaton, vaan sinänsä kiinnostava: onko ikäluokkasi naisilla ollut tapana imuttaa, vai vaan maattu lahnana missionaarissa.

Olet todella karen.

Otan osaa.

Täällä saman ikäinen ei-mummo vastaa:

Olen imenyt varmaan jokaista, jonka kanssa olen hieman pidempään 'seurustellut'. Tuttavapiirini oli 1970-luvulla mielestäni aivan tavallisen vapaamielistä eikä oraaliseksi ollut mitään ihmeellistä. Normaalia seksuaalista kanssakäymistä siis. Lukumäärä ehkä n. 10 henkilöä, mutta *OMG* älä pyydä laskemaan kertoja! XXD Mitä tulee mainitsemaasi 'lahnailuun', sama vastaus eli meillä rannikkokaupungissa oltiin mielestäni hieman edistyneempiä kuin ahdasmielisellä ympäröivällä maaseudulla eli tietysti muitakin asentoja oli tiedossa kuin lahna (niin hyvä kala kuin se onkin!) :D

Täällä myös yksi kypsempi nainen, eihän suuseksiä tällä vuosituhannella ole keksitty. Eikä vapaata seksiä.

Vierailija
98/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet?

40 täytin 

Vierailija
99/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä omat hampaat? 60v mies jolla ei ole. Tai onhan omat kun on maksettu.

En ole ap, mutta myös 64.

Omat hampaat on, paitsi yksi vedetty pois ja korvattu sillalla. Muutama keinpkruunu myös.

On sulla siis ihan kokoproteesi? Vai osa hampaista implantteja tms?

Osaproteesi.

Kohta varmaan kokoproteesit. Implantit maksaa liikaa, paritonnia kappale. Irtokaluston saa tonnilla. Olisihan niitä vaihtoehtoja, jos olisi rahaa.

Hampailla on kumminkin suuri vaikutus omaan viihtyvyyteen ja myös ulkonäköön.

Tedän useampia viiskymppisiä, joilta puuttuu ainakin yksi (näkyvä) hammas, usein etuposkari tai kulmahammas tai alhaalta edestä.

Heti tulee vähän rähjäinen, hoitamaton vaiktuelma, vaikka muuten olisi normiolemus.

Rahastahan tuo monella on kiinni. Julkisella ei korvata kuin pakolliset proteesit.

Itse olen laitattanut hampaita kuntoon ulkomaassa asuessani. Hyvää työtä ja ainakin 50% edullisempaa kuin Suomessa.

Kyllä nuoret laittavat enemmän.  Näkee niin säännöllisiä ja valkoisia ettei takuulla ole luomut. Vaikkei olisi muita keinotekoisia implantteja.  Vanhojen ei enää kannata kustantaa.

Vierailija
100/150 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Kap Verden kansalainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän